نوشته شده توسط : alitala

وصيت نامه شهدا زوريك مرادي مسيحي (مراديان) اولين شهيد نظامي ارمني در دوران هشت سال دفاع مقدس است. وي تنها فرزند پس خانواده اي بود كه در هفتم تير ماه 1339 در تهران چشم به جهان گشود.

در سال هاي تحصيلي دوران ابتدايي در دبستان «ساهاكيان» بااينكه به اتفاق والدين و چهر خواهر خويش در يك اتاق زندگي مي كرد ولي هميشه شاگرد اول بود.تحصيلات دوره راهنمايي و متوسطه را در دبيرستان ارامنه«كوشش داوتيان» ادامه داد اما در عين ناباروري خويشاوندان و دوستان و با وجود قبولي در امتحانات اعزام به خارج، اين جوان با استعداد سال آخر دبيرستان را ناتمام گذارد و داوطلبانه چند ماه پيش از شروع جنگ تحميلي به خدمات سربازي رفت.

 

وصيت نامه شهدا پس از طي سه ماه دوره آموزشي در «شاهرود» به لشكر 64 اروميه منتقل گرديد. سرانجام بعد از هشت ماه خدمت بر اثر اصابت تركش خمپاره و مجروحيت شديد در تاريخ نوزدهم مهر ماه 1359 در جبهه پيرانشهر، تقريباً نوزده روز بعد از شروع جنگ تحميلي به خيل شهادت پيوست.

 

پيكر اولين شهيد نظامي ارمني«زوريك مردايان» پس از انجام مراسم مذهبي در 24 مهرماه 1359 در گورستان ارامنه در جاده خراسان در ميان حزن و اندوه مردم به خاك سپرده شد وصيت نامه شهدا



:: برچسب‌ها: وصيت نامه شهداي مدافع حرم , وصيت نامه شهدا درباره حجاب , وصيت نامه شهداي شاخص , وصيت نامه شهداي انقلاب , وصيت نامه شهدا درباره نماز , وصيت نامه شهداي دانش آموز , وصيت نامه تاثيرگذار شهيد , دانلود وصيت نامه شهدا , مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

پروژه آماده افترافکت عیدفطرEid & Ramadan Intro

 جلوه سرا  افترافکت  پروژه حماسی و مذهبی افترافکت Tags: aftereffect

 

کلیپ مذهبی

کیفیت  : 1080*1920  حجم  : مگابایت  نیاز به پلاگین : دارد  سازگار با افترافکت : Cc+ و بالاتر

 

به مناسبت عید فطر امروز برای شما عزیزان پروژه آماده مخصوص عید فطر با پشتیبانی از زبان فارسی را آماده کرده ایم.پروژه آماده افترافکت با نام  Eid & Ramadan Intro  محصولی از شرکت   (Motionarry) بدون نیاز به هیچگونه پلاگین اضافی و قابل  استفاده برای هیئت های مذهبی ، کانون های فرهنگی تبلیغاتی و کلیپ های مذهبی می باشد   به همراه آموزش استفاده و جایگذاری پروژه ، این پروژه برای استفاده نیاز به پلاگین های TRAPCODE PARTICULAR VC ELEMENT 3D دارد .هم اکنون می توانید این پروژه حرفه ای و تجاری افترافکت را با لینک مستقیم  از جلوه سرا دانلود کنید.

 

 

12

خرداد,1398

دانلود پروژه افترافکت امنیتی و پلیسی Secret Crime Investigation

 جلوه سرا  افترافکت  پروژه حماسی و مذهبی افترافکت Tags: aftereffect

 

کلیپ مذهبی

کیفیت  : 1080*1920  حجم  :34 مگابایت  نیاز به پلاگین : ندارد  سازگار با افترافکت : CS5+ و بالاتر

 

اگر قصد ساخت فیلم ها یا کلیپ های پلیسی یا امنیتی را دارید این پروژه حرفه ای افترافکت کاملا مناسب شماست. این پروژه محصولی از شرکت videohive می باشد که توسط آن می توانید کلیپ های پلیسی ، امینیتی ، جنگی و موارد اینچنینی بسازید . تمامی چیزهایی که نیاز دارید مثل اثر انگشت ، نقشه محل ، اطلاعات هک و امینیت و . همه و همه  در این پروژه موجود است .و از طرفی قابلیت جایگزینی تصویر و متن هم دارد . هم اکنون این محصول ارزشمند افترافکت تا از جلوه سرا با لینک مستقیم دانلود کنید.

 

 

09

خرداد,1398

دانلود پروژه مذهبی افترافکت رمضان مبارک Videohive Ramadan Mubarak V2

 جلوه سرا  افترافکت  پروژه حماسی و مذهبی افترافکت Tags: aftereffect

 

 

کیفیت  : 4K  حجم  : 309مگابایت  نیاز به پلاگین : ندارد  سازگار با افترافکت : CS5+ و بالاتر

 

دانلود پروژه آماده افترافکت با نام Videohive Ramadan Mubarak V2  محصولی از شرکت ویدئوهایو (Videohive )بدون نیاز به هیچگونه پلاگین اضافی و قابل  استفاده در موضوعاتی همانند :  ماه مبارک رمضان ، مذهبی ،   به همراه آموزش استفاده و جایگذاری پروژه ،  با کیفیت 4k هم اکنون می توانید این پروژه حرفه ای و تجاری افترافکت را با لینک مستقیم  از جلوه سرا دانلود کنید.

 

 

02

خرداد,1398

دانلود پروژه آماده افترافکت رمضان VIDEOHIVE RAMADAN ANIMATION

 جلوه سرا  افترافکت  پروژه حماسی و مذهبی افترافکت Tags: aftereffect

 

 

کیفیت  : 1080*1920  حجم  :10 مگابایت  نیاز به پلاگین : ندارد  سازگار با افترافکت : CS6+ و بالاتر

کلیپ مذهبی

با توجه به این که این روزها در ایام مبارک رمضان قرار داریم نیاز به پروژه های آماده مذهبی و رمضان بیش از پیش احساس می شود از همین رو امروز برای شما عزیزان پروژه رمضان با سبکی متفاوت و موشن گرافیک را آماده کرده ایم که می توانید برای کانون ها مذهبی برنامه های کودکانه و موارد اینچنینی از آن استفاده نمایید هم اکنون این پروژه حرفه ای افترافکت که دارای فوتیج های مذهبی و جذاب نیز می باشد را از جلوه سرا دانلود کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: کلیپ مذهبی برای وضعیت واتساپ , کلیپ مذهبی جدید , کلیپ مذهبی زیبا برای وضعیت , کلیپ مذهبی کوتاه , کلیپ مذهبی اهل سنت , کلیپ مذهبی موبایل , کلیپ مذهبی کوتاه , کلیپ مذهبی حجاب , مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

یا حسین

بازتاب اندیشه سیاسی امام خمینی (س) در وصیت نامه شهدای دانشجو

‏چکیده‏ وصیت نامه شهدا

‏‏انقلاب اسلامی ‌ایران هم‌چون بسیاری از انقلاب‌های بزرگ جهان در قرون اخیر، تأثیرات فراوانی از آرا و‌اندیشه‌های رهبر خویش پذیرفت. حضرت امام‌خمینی (ره) به عنوان یک رهبری دینی و سیاسی، تأثیرات غیرقابل انکاری بر افکار اقشار مختلف مردم‌ ایران گذارد. تجسم یافتن امام (ره) به عنوان تجسمی ‌از اسلام ناب، موجب شد بسیاری از اصول و ارزش‌های اسلامی، بر اساس آرا و‌اندیشه‌ها و نیز سیره عملی‌ ایشان در اذهان مردم شکل گیرد. رزمندگان دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی را می‌توان یکی از اقشاری دانست که با توجه به اعتقادات مذهبی خویش، تأثیرات فراوانی از آرا و‌ اندیشه‌های امام راحل (ره) پذیرفتند. وصیت نامه شهدا در این میان، شهدای دانشجو با توجه به حضور فعال‌تر در عرصه سیاسی و اجتماعی و نیز ورود بیشتر عرصه نظری و تئوریک، از قابلیت بیشتری برای تأثیرپذیری برخوردار بوده‌اند. سؤال اصلی در این پژوهش بررسی چگونگی بازتاب مؤلفه‌های‌ اندیشه سیاسی حضرت امام (ره) بر‌ اندیشه شهدای دانشجو می‌باشد. برای احصاء مهم‌ترین مؤلفه‌های‌ اندیشه سیاسی امام خمینی (ره) از تحلیل ثانویه آرا و‌ اندیشه‌های ‌اندیشمندان مطرح در حوزه‌ اندیشه امام استفاده شده و مؤلفه‌هایی از جمله تکلیف‌محوری، شهادت‌طلبی، استقلال، آزادی و ... که بیشترین تکرار را در آرای آنان داشته‌اند، به عنوان مهم‌ترین مؤلفه‌های ‌اندیشه سیاسی حضرت امام (ره) پذیرفته شده‌اند. مهم‌ترین مؤلفه‌های‌اندیشه سیاسی شهدای دانشجو نیز با توجه به محدودیت‌های موجود برای دستیابی به ‌اندیشه سیاسی شهدا، با استفاده از روش تحلیل محتوا، از وصیت‌نامه‌های شهدای دانشجو استخراج و تحلیل شده و با مؤلفه‌های اساسی ‌اندیشه سیاسی حضرت امام مورد نسبت‌سنجی قرار گرفته است ووصیت نامه شهدا را مطالعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: وصیت نامه شهدای مدافع حرم , وصیت نامه شهدا درباره حجاب , وصیت نامه شهدای شاخص , وصیت نامه شهدای انقلاب , وصیت نامه شهدا درباره نماز , وصیت نامه شهدای دانش آموز , وصیت نامه تاثیرگذار شهید , دانلود وصیت نامه شهدا , مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

بگذارید در همین ابتدا اعترافی بکنم. پیش از نصب و تجربه Vizmato با خود می گفتم که "این هم یک ویرایشگر ویدیوی تکراری دیگر است" و حقیقتا انتظار چیز غافلگیر کننده ای را نداشتم. اما پنج دقیقه کار با اپلیکیشن کافی بود تا بدانم که بسیار عجولانه قضاوت کرده ام.

 

Vizmato هر آن چه از یک اپلیکیشن ویدیو کلیپ مذهبی ساز ایده آل انتظار دارید را برآورده کرده؛ یک ویرایشگر ویدیوی فوق العاده خوش ساخت با افکت های متنوع که حتی آماتورترین افراد هم به سادگی با آن ارتباط برقرار می کنند.

 

محصول تحسین شده تیم Global Delight Technologies بعد از گردآوری بیش از 4 میلیون طرفدار در پلتفرم iOS، حالا به صورت بتا روی پلتفرم اندروید هم منتشر شده تا افراد بیشتری بتوانند شانس تجربه امکانات هیجان انگیز آن را داشته باشند.

 

 

در Vizmato می توانید به هر ثانیه از کلیپ افکت های مختلفی اضافه کنید، و چندین ویدیو را به سادگی یک اشاره به هم بچسبانید.

Vizmato در قالب کلی تفاوتی با ویرایشگرهای دیگر ندارد. یا می توانید در لحظه و با فیلترهای زنده ویدیو ضبط کنید، یا اینکه به ویرایش ویدیوهای ذخیره شده در گالری بپردازید. وجه تمایز این اپلیکیشن با بسیاری از ویرایشگرهای دیگر اینجاست که یک سری قابلیت اجتماعی هم دارد؛ در واقع می توانید Vizmato را اینستاگرامی در نظر بگیرید که امکانات ویرایشی بسیار بیشتری به شما ارائه می کند.

 

این امکانات ویرایشی به چند دسته تقسیم می شوند: اول افکت های کلیپ مذهبی که تنوع بی نظیری را در میان آن ها می بینید، دوم فیلترهای رنگی، و سوم ابزاری مثل برش زدن ویدیو و اضافه کردن بک گراند و متن و موزیک که جزو امکانات رایج ویرایشگرهای ویدیو به شمار می روند.

 

اما از بین تمام ابزار ویرایشی Vizmato، جالب ترین آن ها و چیزی که بیشتر از سایر امکانات روی آن تمرکز شده افکت های ویدیویی هستند. با نصب این اپ فوق العاده بیشتر از 40 افکت ویدیویی در اختیارتان قرار می گیرد تا بتوانید از ویدیوهای ساده، فیلم های موزیکال جذاب و تمام عیار بسازید.

 

اسلوموشن، بر عکس کردن ویدیو، تند کردن ویدیو، زوم، تغییر رنگ، چرخش فرفره ای صفحه، پیکسلی شدن، لرزیدن، افکت انفجار و ... فقط بخشی از افکت های جذاب Vizmato هستند که خوشبختانه به بخش زیادی از آن ها می توانید به طور رایگان دسترسی داشته باشید. البته چند مورد پولی هم در میان آن ها پیدا می شود که با پرداخت درون برنامه ای قابل آزاد شدن هستند.

 

 

تنوع خوب فیلترها، افکت ها و ابزار ویرایشی در Vizmato را در کمتر ویرایشگر ویدیوی دیگری مشاهده خواهید کرد.

در درجه بعدی، فیلترهای زنده ویدیویی Vizmato را باید یکی از جذاب ترین قابلیت های آن به شمار بیاوریم. هر چند این فیلترها تنوع زیادی ندارند، اما شاید همین تعداد کم هم بتوانند در جلب رضایت شما موفق باشند.

 

با نصب Vizmato می توانید در شبکه اجتماعی آن هم فعالیت کنید. کلیپ مذهبی که ساخته اید، همگی در بخشی به نام اکسپلور (مشابه اینستاگرام) قابل اشتراک گذاری هستند تا هم دیگران از آثارتان لذت ببرند و هم شما بتوانید با تماشای کارهای دیگران از آن ها الگو بگیرید. البته خود Vizmato هم چند ویدیو به طور پیش فرض در بخش پیشنهاداتش ارائه کرده تا بتوانید فیلترهای گوناگون اپ را روی آن ها امتحان کنید.

 

شاید بتوان گفت تنها نکته منفی که در این ویرایشگر تصویر می بینید، نبود امکاناتی مثل تعیین ابعاد کادر و رزولوشن تصویر و تنظیم روشنایی است که باعث شده برای ویرایش ویدیو نتوانید فقط روی Vizmato تکیه کنید و به اپ های دیگر هم احتیاج داشته باشید. البته افزودن واترمارک به خروجی ها هم موضوعی است که شاید به مذاق بسیاری از کاربران خوش نیاید.

 

اما در مجموع می توانیم بگوییم که Vizmato از آن دست ویرایشگرهای ویدیویی است که به خاطر فیلترهای متنوع، قابلیت های اجتماعی و صد البته رابط کاربری خوب و ساده، اکثر افراد از کار با آن لذت می برند.

 

توجه داشته باشید کلیپ مذهبی که نسخه اندروید Vizmato فعلا در فاز بتاست، بنابراین طبیعی است که در آن به باگ های ریز و درشتی بر بخورید. هر چند در تستی که انجام دادیم عملکرد نسبتا پایداری را از اپلیکیشن مشاهده کردیم که با توجه به سابقه خوب توسعه دهنده در ارائه نسخه iOS شک نداریم که نسخه نهایی اپلیکیشن در اندروید هم با موفقیت و استقبال کاربران مواجه خواهد شد.

 

نسخه اندروید Vizmato را می توانید همین حالا از گوگل پلی یا لینک کمی انتهای مطلب دانلود نمایید.



:: برچسب‌ها: کلیپ مذهبی برای وضعیت واتساپ , کلیپ مذهبی جدید , کلیپ مذهبی زیبا برای وضعیت , کلیپ مذهبی کوتاه , کلیپ مذهبی اهل سنت , کلیپ مذهبی موبایل , کلیپ مذهبی کوتاه , کلیپ مذهبی حجاب , مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

یا حسین

فایل لایه باز تصاویر مذهبی تابلوی و ان یکاد

برای خطاطی آیه شریفه از خط شکسته نستعلیق استفاده شده و تصویر با تذهیب و گل و مرغ آراسته شده که امیدوارم از این تصویر بهترین بهره رو ببرید و ما را از دعای خیرتان بهره مند بفرمایید. ان شاء الله تعالی…

 

برای دریافت تصویر، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

 

و ان یکاد

و ان یکاد

 

برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی ، روی تصویر بالا و یا اینجا کلیک کنید.

تصاویر مذهبی

 

برای دریافت فایل لایه باز (psd) تصویر اینجا کلیک کنید.

۰ نظر

موافقین ۱ مخالفین ۰

۲۸ آذر ۹۷ ، ۱۰:۵۹

(اسفندیاراسکندری)

تصویر قرآنی / آیه شریفه بسم الله الرحمن الرحیم +psd

ماه رمضان / تصویر قرآنی / آیه شریفه بسم الله الرحمن الرحیم

فضاسازی تصویر با تذهیب و به سبک کارهای استاد عجمی و با اصول و قواعد تذهیب های معمول (کلاسیک) انجام شده که امیدوارم از این تصویر نیز بهره لازم رو ببرید. ان شاء الله تعالی…

برای دریافت تصویر، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

 

ماه رمضان / تصویر قرآنی / آیه شریفه بسم الله الرحمن الرحیم

 

برای دریافت تصاویر مذهبی در ابعاد اصلی روی تصویر بالا و یا اینجا کلیک کنید.

لینک کمکی – پیکوفایل

برای دریافت فایل لایه باز (psd) تصویر اینجا کلیک کنید.

لینک کمکی – پیکوفایل

۰ نظر

موافقین ۱ مخالفین ۰

۲۷ آذر ۹۷ ، ۱۰:۲۳

(اسفندیاراسکندری)

پوستر قرآنی / و ننزل من القرآن ما هو شفاء و رحمه للمؤمنین / به همراه فایل لایه باز (psd)

القرآن الکریم / و ننزل من القرآن ما هو شفاء و رحمه للمؤمنین

تصویری که امروز خدمت شما تقدیم می شود مزین است به آیه 82 سوره اسرا:

 

«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاء وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ»

 

«و ما آنچه را براى مؤمنان مایه درمان و رحمت است از قرآن نازل مى‏ کنیم»

 

برای این اثر از چهار خط معلی، ثلث ، اربعین و نستعلیق استفاده کردم که امیدوارم از این تصویر بهترین بهره رو ببرید. ان شاء الله تعالی…

 

برای دریافت تصاویر مذهبی ر، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

 

القرآن الکریم / و ننزل من القرآن ما هو شفاء و رحمه للمؤمنین

 

  برای دریافت تصویر در ابعاد اصلی، روی تصویر بالا و یا اینجا کلیک کنید.

 

لینک کمکی ( پیکوفایل )

 

برای دریافت فایل لایه باز (psd) اینجا کلیک کنید.

 

لینک کمکی غیر مستقیم ( پیکوفایل )

 

۰ نظر

موافقین ۱ مخالفین ۰

۲۷ آذر ۹۷ ، ۱۰:۲۲

(اسفندیاراسکندری)

تصویر قرآنی / الحمد لله رب العالمین +psd

ماه رمضان / تصویر قرآنی / الحمد لله رب العالمین

آیات دیگر این سوره با دو خط نسخ و نستعلیق انجام شده که امیدوارم از این تصویر نیز بهترین بهره رو ببرید. ان شاء الله تعالی…

 

برای دریافت تصویر، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

 

ماه رمضان / تصویر قرآنی / الحمد لله رب العالمین

 

برای دریافت تصویر در ابعاد اصلی روی تصویر بالا و یا اینجا کلیک کنید.

لینک کمکی – پیکوفایل

برای دریافت فایل لایه باز (psd) تصویر اینجا کلیک کنید.

لینک کمکی – پیکوفایل

 

۰ نظر

موافقین ۱ مخالفین ۰

۲۷ آذر ۹۷ ، ۱۰:۲۰

(اسفندیاراسکندری)

بوستر قرآنی / و ننزل من القرآن ما هو شفاء و رحمه للمؤمنین / به همراه فایل لایه باز (psd)

القرآن الکریم / و ننزل من القرآن ما هو شفاء و رحمه للمؤمنین

تصویری که امروز خدمت شما تقدیم می شود مزین است به آیه 82 سوره اسرا:

 

«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاء وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ»

 

«و ما آنچه را براى مؤمنان مایه درمان و رحمت است از قرآن نازل مى‏ کنیم»

 

برای این اثر از چهار خط معلی، ثلث ، اربعین و نستعلیق استفاده کردم که امیدوارم از این تصویر بهترین بهره رو ببرید. ان شاء الله تعالی…

 

برای دریافت تصویر، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

 

القرآن الکریم / و ننزل من القرآن ما هو شفاء و رحمه للمؤمنین

 

  برای دریافت تصویر در ابعاد اصلی، روی تصویر بالا و یا اینجا کلیک کنید.

 

لینک کمکی ( پیکوفایل )

 

برای دریافت فایل لایه باز (psd) اینجا کلیک کنید.

 

لینک کمکی غیر مستقیم ( پیکوفایل )

 

۰ نظر

موافقین ۰ مخالفین ۰

۲۷ آذر ۹۷ ، ۱۰:۱۴

(اسفندیاراسکندری)

تصویر و ان یکاد +PSD

وان یکاد

ادامه مطلب...

۰ نظر

موافقین ۰ مخالفین ۰

۲۷ آذر ۹۷ ، ۱۰:۱۱

(اسفندیاراسکندری)

تصویر قرآنی / شب قدر / انا انزلناه فی لیله القدر(به همراه فایل لایه باز psd)

تصویر قرآنی / شب قدر / انا انزلنا فی لیله القدر

 

ادامه مطلب...

۰ نظر

موافقین ۰ مخالفین ۰

۲۷ آذر ۹۷ ، ۱۰:۰۳

(اسفندیاراسکندری)

پوستر قرآنی / سوره اخلاص(به همراه فایل لایه باز psd)

خط بنایی ظاهر ساده ای دارد اما دوستانی که با این خط آشنایی دارند مطلعند که ایجاد ترکیب با این خط چندان کار ساده ای نیست.

 

فضای تصویر رو سعی کردم به گونه ای طراحی کنم که حال وهوای تصاویر اسلیمی داشته باشد که امیدورام این تصویر زینت بخش منازل شما عزیزان باشد. ان شاء الله تعالی…

 

برای دریافت تصویر، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

 

سوره اخلاص

سوره اخلاص

 

برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی ، روی تصویر بالا و یا اینجا کلیک کنید.

لینک کمکی – پیکوفایل

 

برای دریافت فایل لایه باز (psdتصاویر مذهبی اینجا کلیک کنید.

لینک کمکی – پیکوفایل

 

۰ نظر

موافقین ۰ مخالفین ۰

۲۷ آذر ۹۷ ، ۱۰:۰۱

(اسفندیاراسکندری)

تصویر قرآنی / یا ایها الذین آمنو استعینوا بالصبر و الصلاه + psd

برای این تصویرلایه باز قرآنی از خط معلی برای خطاطی آیه استفاده شده که امیدوارم این تصویر زینت بخش منازل شما گرامیان باشد. ان شاء الله تعالی…

 

برای دریافت تصویر، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

 

یا ایها الذین آمنوا استعینو بالصبر و الصلاه

یا ایها الذین آمنوا استعینو بالصبر و الصلاه

 

برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی ، روی تصویر بالا و یا اینجا کلیک کنید.

لینک کمکی – پیکوفایل

 

برای دریافت فایل لایه باز (psd) تصویر اینجا کلیک کنید.

لینک کمکی – پیکوفایل



:: برچسب‌ها: تصاویر مذهبی کودکانه , تصاویر مذهبی 4k , تصاویر مذهبی پس زمینه گوشی , تصاویر مذهبی با کیفیت , تصاویر مذهبی متحرک , تصاویر مذهبی پروفایل , تصاویر مذهبی برای پروفایل , تصاویر مذهبی محرم , مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

یا حسین 

بسم رب الشهدا

وصیت نامه شهدا انقلابی 

خدایا هنگامی‌که این نوشته را تحت عنوان وصیت‌نامه می‌نویسم بار سنگین گناه بر قلبم سنگینی می‌کند.

 

می‌دانم که از کثرت گناه‌ای خدای بزرگ شایسته شهادت نیستم اما به لطف و رحمت بی‌کرانت و بخشش بی‌اندازه‌ات امیدوارم.

 

خدایا من می‌دانم که بنده جاهل هستم اما این را می‌دانم که فضای رختخواب برایم تنگ و مردن در آن بسی برایم ننگ آورتر خواهد بود، پس تو ای معبود دلها ای یاور بی‌پناهان مرا دریاب و از این زندگی فانی نجاتم بخش که جز معصیت و گناه چیزی نیست آن چنان که خود در قرآن فرموده‌ای (و ما الحیوه الدنیا الا لهو و لعب)دنیا  جز بازیچه کودکان و هوسرانی بیخردان هیچ نیست،

خدایا از این دنیا سرمایه و مالی ندارم که در راهت بدهم خدایا بحق زهرای اطهر(س)و آنهائیکه در راهت شهید شده‌اند تو را سوگند می‌دهم که این جان ناقابل حقیر را قبول فرموده تا در صراط مستقیم و با احمقترین دشمنانت ریخته شود.

 

ای ملت عزیز ایران الان وقت امتحان است البته عده‌ای امتحان خویش را پس داده‌اند ولی هنوز امتحان نهایی نرسیده است چون به انتهای راه خیلی داریم اما خوشا به‌حال آنهایی‌که از امتحان الهی در می‌آیند و در محضر خدای تعالی سرفراز هستند.

 

 وای بحال آنان که جذب دنیا شدند و غافل از این راه.

 

ای خوبان خدا و ای کسانی‌که در هر وقت و هر زمان مطیع خدای متعال هستید در حق ما و آنان‌که غافلند دعا کنید که حق تعالی نجات دهد ماها را.

 

همه ما محتاج خدا هستیم اگر خدا دست محبت و کرامت را از ما بردارد  در همان آن واحد سقوط و به درک اسفل السافلین خواهیم پیوست بیشتر حرف بنده به آنانست که هنوز بعد از چند سال انقلاب و جنگ به حقانیت جمهوری اسلامی و رهبری حضرت امام پی نبرده‌اند و غافل از آن هستند که خدای بزرگ این نعمت را از ما بگیرد و در صورتی‌که دنیا آرزوی این نعمت را می‌کشد پس ای ملت عزیز و بزرگ ایران قدر این نعمت الهی را بدانید چنانکه تا بحال دانسته‌اید و می‌دانید از رهنمودهای پیامبرگونه امام به نحو احسن استفاده کنند و ایشان را یاری کنید که یاری کرده‌اید.

 

خدا می‌داند که شما ملت شریف ایران مثل اهل کوفه نیستید که امام حسین (ع)را دعوت کردند ولی او را یاری کردند.

 

و اما پیام عبد ذلیل خدا بر حافظین حدود الله یعنی پاسداران حریم الهی، شیران روز و زاهدان شب، آنانکه تا آخرین قطره خون در سنگرها می‌ایستند و برعلیه ستمگران شرق و غرب و دست نشاندگان آنها ستیز می‌کنند.

 

آنچه که خیلی مهم است این عزیزان حفظ کنند وحدت و اخوت است که بزرگترین منبع در رشد معنویات است.

 

قرآن بخوانید و دیگر اینکه برادران سعی کنند در عمل پاسدارن حریم قرآن و انقلاب باشید نه شعار تا زمانی‌که منافع ما در خطر نیست بگوئیم اسلام و انقلاب و ادعا کنیم که پیرو خط امام و حزب الهی هستیم ولی زمانی‌که لازم باشد در صحنه و میدان‌های جنگ باشیم میدان‌های مبارزه را خالی بگذاریم باید سعی کنیم دنباله‌رو خط سرخ شهیدان عزیز و والامقام بخصوص سالار شهیدان امام حسین (ع)باشیم که خدای نکرده از پای درآئیم و منافقین و دشمنان اسلام را شاد کنیم.

وصیت نامه شهدا

و به خانواده معظم شهدا قول می‌دهم که تا آخرین نفس راه عزیزان از دست رفته و شهدای آنها را ادامه خواهیم داد و سنگرهای خالی آنها را پر خواهیم کرد تا آنکه یا شهید بشویم یا به پیروزی نهایی برسیم.

 

وصیت من به پدر و مادرم: پدرو مادر عزیزم مخصوصاٌ پدر بزرگوارم می‌دانم که زحمات بسیاری برایم کشیدید و در قبال این زحمات شما کاری انجام نداده‌ام از پدر و مادر عزیزم خیلی تشکر می‌کنم که مرا در یافتن راه حق و صراط مستقیم کمک کرده.اید.

 

از مادرم می.خواهم که اگر شهید شدم بجای من از همسایگان و اقوام معذرت خواهی کند که اگر از دست این حقیر نارضایتی دارند مرا حلال کنند.

 

از برادرانم محسن، محتبی، مصطفی عزیز می‌خواهم که در خدمت اسلام باشید. قرآن بخوانید و تقوی را پیشه کنید و عبادت و اطاعت خدا را به نحو احسن انجام دهند و از خواهرانم می‌خواهم که واجبات الهی را بخوبی انجام دهند و نماز را به وقت بخوانند تقوی را پیشه کنند و حجاب اسلامی را رعایت کنند و در مرگم نیز چون زینب (س)مقاومت کنند و پیام رسان خون شهدا باشند.

 

همسر عزیزم سلام علیکم: می‌دانم آنچه که اسلام فرموده نتوانستم در حق شما ادا و رفتاری که پسند شما باشد انجام دهم از اینکه هرگونه در حق شما کوتاهی کردم معذرت می‌خواهم و امیدوارم اگر مسئله‌ای از این حقیر در دل دارید ببخشید و برایم دعا کنید.

وصیت نامه شهدا انقلابی 

شهید محمد بیات در سال 1364 در عملیات والفجر 8 منطقه فاو به درجه شهادت نائل شدند.

 

انتهای پیام



:: برچسب‌ها: وصیت نامه شهدای مدافع حرم , وصیت نامه شهدا درباره حجاب , وصیت نامه شهدای شاخص , وصیت نامه شهدای انقلاب , وصیت نامه شهدا درباره نماز , وصیت نامه شهدای دانش آموز , وصیت نامه تاثیرگذار شهید , دانلود وصیت نامه شهدا , مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

یا حسین 

بسم رب الشهدا

وصیت نامه شهدا انقلابی 

خدایا هنگامی‌که این نوشته را تحت عنوان وصیت‌نامه می‌نویسم بار سنگین گناه بر قلبم سنگینی می‌کند.

 

می‌دانم که از کثرت گناه‌ای خدای بزرگ شایسته شهادت نیستم اما به لطف و رحمت بی‌کرانت و بخشش بی‌اندازه‌ات امیدوارم.

 

خدایا من می‌دانم که بنده جاهل هستم اما این را می‌دانم که فضای رختخواب برایم تنگ و مردن در آن بسی برایم ننگ آورتر خواهد بود، پس تو ای معبود دلها ای یاور بی‌پناهان مرا دریاب و از این زندگی فانی نجاتم بخش که جز معصیت و گناه چیزی نیست آن چنان که خود در قرآن فرموده‌ای (و ما الحیوه الدنیا الا لهو و لعب)دنیا  جز بازیچه کودکان و هوسرانی بیخردان هیچ نیست،

خدایا از این دنیا سرمایه و مالی ندارم که در راهت بدهم خدایا بحق زهرای اطهر(س)و آنهائیکه در راهت شهید شده‌اند تو را سوگند می‌دهم که این جان ناقابل حقیر را قبول فرموده تا در صراط مستقیم و با احمقترین دشمنانت ریخته شود.

 

ای ملت عزیز ایران الان وقت امتحان است البته عده‌ای امتحان خویش را پس داده‌اند ولی هنوز امتحان نهایی نرسیده است چون به انتهای راه خیلی داریم اما خوشا به‌حال آنهایی‌که از امتحان الهی در می‌آیند و در محضر خدای تعالی سرفراز هستند.

 

 وای بحال آنان که جذب دنیا شدند و غافل از این راه.

 

ای خوبان خدا و ای کسانی‌که در هر وقت و هر زمان مطیع خدای متعال هستید در حق ما و آنان‌که غافلند دعا کنید که حق تعالی نجات دهد ماها را.

 

همه ما محتاج خدا هستیم اگر خدا دست محبت و کرامت را از ما بردارد  در همان آن واحد سقوط و به درک اسفل السافلین خواهیم پیوست بیشتر حرف بنده به آنانست که هنوز بعد از چند سال انقلاب و جنگ به حقانیت جمهوری اسلامی و رهبری حضرت امام پی نبرده‌اند و غافل از آن هستند که خدای بزرگ این نعمت را از ما بگیرد و در صورتی‌که دنیا آرزوی این نعمت را می‌کشد پس ای ملت عزیز و بزرگ ایران قدر این نعمت الهی را بدانید چنانکه تا بحال دانسته‌اید و می‌دانید از رهنمودهای پیامبرگونه امام به نحو احسن استفاده کنند و ایشان را یاری کنید که یاری کرده‌اید.

 

خدا می‌داند که شما ملت شریف ایران مثل اهل کوفه نیستید که امام حسین (ع)را دعوت کردند ولی او را یاری کردند.

 

و اما پیام عبد ذلیل خدا بر حافظین حدود الله یعنی پاسداران حریم الهی، شیران روز و زاهدان شب، آنانکه تا آخرین قطره خون در سنگرها می‌ایستند و برعلیه ستمگران شرق و غرب و دست نشاندگان آنها ستیز می‌کنند.

 

آنچه که خیلی مهم است این عزیزان حفظ کنند وحدت و اخوت است که بزرگترین منبع در رشد معنویات است.

 

قرآن بخوانید و دیگر اینکه برادران سعی کنند در عمل پاسدارن حریم قرآن و انقلاب باشید نه شعار تا زمانی‌که منافع ما در خطر نیست بگوئیم اسلام و انقلاب و ادعا کنیم که پیرو خط امام و حزب الهی هستیم ولی زمانی‌که لازم باشد در صحنه و میدان‌های جنگ باشیم میدان‌های مبارزه را خالی بگذاریم باید سعی کنیم دنباله‌رو خط سرخ شهیدان عزیز و والامقام بخصوص سالار شهیدان امام حسین (ع)باشیم که خدای نکرده از پای درآئیم و منافقین و دشمنان اسلام را شاد کنیم.

وصیت نامه شهدا

و به خانواده معظم شهدا قول می‌دهم که تا آخرین نفس راه عزیزان از دست رفته و شهدای آنها را ادامه خواهیم داد و سنگرهای خالی آنها را پر خواهیم کرد تا آنکه یا شهید بشویم یا به پیروزی نهایی برسیم.

 

وصیت من به پدر و مادرم: پدرو مادر عزیزم مخصوصاٌ پدر بزرگوارم می‌دانم که زحمات بسیاری برایم کشیدید و در قبال این زحمات شما کاری انجام نداده‌ام از پدر و مادر عزیزم خیلی تشکر می‌کنم که مرا در یافتن راه حق و صراط مستقیم کمک کرده.اید.

 

از مادرم می.خواهم که اگر شهید شدم بجای من از همسایگان و اقوام معذرت خواهی کند که اگر از دست این حقیر نارضایتی دارند مرا حلال کنند.

 

از برادرانم محسن، محتبی، مصطفی عزیز می‌خواهم که در خدمت اسلام باشید. قرآن بخوانید و تقوی را پیشه کنید و عبادت و اطاعت خدا را به نحو احسن انجام دهند و از خواهرانم می‌خواهم که واجبات الهی را بخوبی انجام دهند و نماز را به وقت بخوانند تقوی را پیشه کنند و حجاب اسلامی را رعایت کنند و در مرگم نیز چون زینب (س)مقاومت کنند و پیام رسان خون شهدا باشند.

 

همسر عزیزم سلام علیکم: می‌دانم آنچه که اسلام فرموده نتوانستم در حق شما ادا و رفتاری که پسند شما باشد انجام دهم از اینکه هرگونه در حق شما کوتاهی کردم معذرت می‌خواهم و امیدوارم اگر مسئله‌ای از این حقیر در دل دارید ببخشید و برایم دعا کنید.

وصیت نامه شهدا انقلابی 

شهید محمد بیات در سال 1364 در عملیات والفجر 8 منطقه فاو به درجه شهادت نائل شدند.

 

انتهای پیام



:: برچسب‌ها: وصیت نامه شهدای مدافع حرم , وصیت نامه شهدا درباره حجاب , وصیت نامه شهدای شاخص , وصیت نامه شهدای انقلاب , وصیت نامه شهدا درباره نماز , وصیت نامه شهدای دانش آموز , وصیت نامه تاثیرگذار شهید , دانلود وصیت نامه شهدا , مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

یا حسین

دانلود عکس مذهبی| ۷۰ عکس عاشقانه زیبا و دو نفره برای پروفایل

اینجا برای شما ۷۰ عکس عاشقانه مذهبی زیبا ، دو نفره و همسرانه را گرد آوری کرده ایم که به همراه متن های زیبایی در رابطه با عشق خدایی و گوشه هایی از زندگی شهدا با عشق و اردات تقدیم علاقمندان میکنیم . عشقتان آسمانی .

 

عکس عاشقانه مذهبی

عکس عاشقانه مذهبی

 

عکس عاشقانه مذهبی جدید

امام حسن (ع) فرمودند دختر تان را به نکاح مرد مون در آورید ، اگر اورا دوست بدارد گرامی میدارتش و اگر دوستش نداشته باشد اذیتش نمیکند .

 

عکس عاشقانه مذهبی (۱)

عکس عاشقانه مذهبی پروفایل

غم های یک دختر مذهبی …

 

آقا قبول ما دختریم…

آقا قبول شهید نمی شویم …

آقا قبول نمی گذارند تفنگ دستمان بگیریم و برویم مدافع حرم حضرت عشق (س) شویم …

آقا قبول راه شهادت برایمان بسته شده…. قبول ….

همه را در اوج ناامیدی قبول کردیم ….آری اشک میریزیم

چون نمی توانیم ابراهیم باشیم؛

نمی توانیم محمد هادی باشیم ؛

نمی توانیم علی باشیم ….

آری نمی توانیم ….

 

عکس عاشقانه مذهبی

هرکاری میخواهیم بکنیم می گویند شما دخترید توان کافی را ندارید ..

هروقت خواستیم تنها برویم گفتند دختر نباید تنها جایی بره …

هروقت خواستیم خلوت کنیم نگذاشتند… پس چگونه شبیه ابراهیم هادی و هادی ذوالفقاری و علی خلیلی شویم ؟؟!!

بنشینیم و فقط درس بخوانیم و آرزوی شهادت کنیم ؟

نمی شود به والله نمی شود …..

شهدا بیابید بگویید این دختران دلسوخته چه کنند ؟

چه کنند در این آشفته بازار فساد و بی حجابی و تنهایی مهدی فاطمه ؟

 

جوابم را شهدا دادند…. از شهدا به دختران محجبه ایران

 

قبول

 

دانلود عکس مذهبی

هرکاری خواستید بکنید به یاد مهدی فاطمه باشید آن وقت خود به خود عزیز دل مهدی فاطمه می شوید

آن وقت است که دیگر طاقت ماندن در دنیایی که بوی گناه را می دهد نخواهید داشت …

آن وقت است که وقت شهادت است …

آن وقت می فهمید که راه شهادت برای هیچ کس بسته نیست …

آن وقت مسیر شهادت برایتان باز میشود حتی اگر دختر باشید …

فقط اخلاص و نگاه مهدی فاطمه را درنظر بگیرید ….

در نبود ما پشت حضرت مهدی (عج) را خالی نکنید ….

یقه تان را میگیریم اگر ولایت فقیه را تنها بگذارید…

 

آری دختران شهید نگویید شهید نمی شویم!! میشود  میشود ….

هنوز هم میشود…و‌ شهادتی دخترانه را رقم میزند چادر..

 

 

 

دانلود عکس مذهبی

عکس عاشقانه مذهبی کارتونی

امام صادق علیه السلام میفرمایند :

 

بر شوهر در تعامل با همسرش سه چیز ضروری است ،

موافقت با وی تا موافقت و محبت و میل او را به خود جلب کند

خوش اخلاقی با وی و دلبری از زن ، با آراستگی ظاهر در نگاهش

و گشایش در زندگی برای او .

 

تحف العقول

 

عکس عاشقانه مذهبی (۳)

عکس عاشقانه مذهبی اینستا

زندگی به سبک شهدا

برشی از کتاب یادت باشد:

 

سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!»؛ با بغض گفتم: «چرا این‌طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟!» گفت: «کاش می‌شـد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم، منو بی‌خبر نذار.»

 

عکس عاشقانه مذهبی

با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب(س) هرکجا تونستی تماس بگیر». گفت: «جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم»؛ به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم

 

دانلود عکس مذهبی

دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!»

 

لبخندی زدم و گفتم: “یادم هست! یادم هست.”

 

عکس عاشقانه مذهبی (۴)

عکس عاشقانه مذهبی برای همسر

مقآم معظم رهبری:

اصل قضیه محبت است

دخترها و پسرها این را بدانند…. .

 

عکس عاشقانه مذهبی (۵)

عکس عاشقانه مذهبی فانتزی

همسرانه….

حرف بزن

که دلم برای شنیدنِ صدای تــو

و شنیدنِ کلمات از زبان تــو

تنگ شده…

 

با من حرف بزن

از حالت

از روزمرِگی هایت

اصلا از خبرهایِ روز بگـو!!

 

اما بگو …

اما باش …

 

که بدونِ تــو

چیزی شبیه زندگی ؛

تویِ گلویم گیر می کند…

 

شهید احمد عطایی

 

عکس عاشقانه مذهبی (۶)

عکس عاشقانه مذهبی با متن

سر سفره عقد…

اونقد ذوق زده بود…

که منو هم به هیجان می آورد… وقتی خطبه جاری شد و بله رو گفتم…

صورتمو چرخوندم سمتش…

تا بازم اون لبخند زیبای

:: برچسب‌ها: دانلود عکس مذهبی با کیفیت , دانلود عکس مذهبی برای وضعیت واتساپ , عکس مذهبی برای پروفایل واتساپ , عکس مذهبی امام حسین , عکس مذهبی برای تصویر زمینه , عکس مذهبی , پروفایل امام زمان , عکس مذهبی دخترانه , دانلود عکس مذهبی با کیفیت فول اچ دی , مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 51

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

روش ساخت کلیپ مذهبی

رونق یک کسب و کار اینترنتی به معنای جذب مشتری بیشتر از فضای مجازی ، فروش بیشتر و کسب درآمد بالاتر از طریق موتورهای جستجو ، شبکه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین می باشد. در شرایطی که شیوع کرونا بسیاری از کسب و کارهای سنتی را با مشکلا جدی روبرو کرده ، راه اندازی یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی ، سئو سایت ، فعالیت در اینستاگرام و… می تواند مشتریان و مخاطبین بیشماری را برای شما تامین نماید. در این مطلب بهترین روش هایی که می تواند در رونق کسب وکارهای آنلاین تاثیر فوق العاده ای داشته باشد را توضیح می دهیم.

 

به یاد داشته باشید که راه اندازی یک وب سایت ، تنها یک قدم در مسیر راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی است ، پس از آن شما باید با روش های بازاریابی آنلاین مثل سئو ، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، لینک سازی ، بنرهای تبلیغاتی و ایمیل مارکتینگ ، وب سایت خود را به بهترین نحو در معرض دید کاربران قرار دهید تا به فروش و کسب درآمد اینترنتی امید داشته باشید.

 

کسب و کار اینترنتی چیست؟

کسب و کار اینترنتی به فعالیت های تجاری گفته می شود که در فضای مجازی و با استفاده از قابلیت های اینترنت انجام می شوند. این فعالیتها می تواند از طریق شبکه های اجتماعی باشد یا موتورهای جستجو و یا از طریق ایمیل. کسب وکار اینترنتی شاخه ای از تجارت الکترونیک است که فقط به اینترنت محدود می شود.

 

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی ، بهینه سازی و سئو سایت ، راه اندازی یک صفحه فروش یا ارائه خدمات در اینستاگرام و فیسبوک ، کسب درآمد از طریق سئو ، کسب درآمد از طریق یوتیوب ، انواع خدمات آنلاین ، همگی روش هایی برای کسب درآمد در فضای مجازی هستند. در این نوع تجارت ، شما در بستر اینترنت ، بازاریابی می کنید ، مشتریان شما همگی از فضای مجازی با محصولات یا خدمات شما آشنا می شوند ، ولی فرآنید دادوستد و نقل و انتقال پول می تواند هم در اینترنت و از طریق درگاه پرداخت و هم بصورت سنتی انجام شود.

 

بهترین کلیپ مذهبی اقدامات برای رونق کسب و کار در دوران کرونا

متاسفانه با شیوع ویروس کرونا ، بسیاری از کسب و کارهای سنتی آسیب دیده اند و تمایل عموم مردم به خرید حضوری و مراجعه به فروشگاه ها کاهش یافته است. اما در عوض وب سایتها ، فروشگاه های اینترنتی و به طور کلی صنایعی که از طریق اینترنت با مخاطبان خود ارتباط برقرار کردند ، به دلیل تمایل بیشتر به خرید اینترنتی در دوره اپیدمی کرونا ، حتی توانسته اند سود و فروش خود را افزایش دهند.

 

باتوجه به اینکه یک سال از شیوع کرونا در ایران می گذرد و به نظر می رسد این شرایط تا ماه های بعد نیز ادامه خواهد داشت ، بهترین اقدام برای رونق کسب و کار سنتی ، ورود به اینترنت و راه اندازی وب سایت و ایجاد شرایط کسب و کار اینترنتی می باشد.

 

بسیاری از روش های بازاریابی انلاین ، مثل تبلیغات در اینستاگرام ، تبلیغات گوگل ، تبلیغات در سایت های پربازدید ، اگرچه هزینه بالایی دارند ، اما شما را با طیف وسیعی از کاربران مواجه می کنند که با انتخاب صحیح روش و کانال تبلیغاتی خود می توانید مشتریان بیشماری را جذب نمایید.

 

اما کم هزینه ترین اقدام برای ورود به تجارت اینترنتی ، طراحی سایت و سپس بهینه سازی و سئو سایت می باشد تا با ارتقا رتبه در گوگل ، در بلندمدت و با کمترین هزینه ممکن ، بیشترین مخاطب را بدست آورید. طبق آمار ، تعداد جستجوها و استفاده کاربران از موتور جستجوی گوگل پس از شیوع کرونا ، نه فقط در ایران بلکه در سرتاسر جهان رشد چشمگیری داشته که ناشی از کاهش تمایل افراد برای مراجعه حضوری به خرید می باشد.

 

روش های بازاریابی آنلاین برای کسب و کار بهتر برای کلیپ مذهبی

اینترنت مملو از کاربرانی است که به دنبال محصولات ، خدمات و اطلاعات مورد نظر خود می گردند. شما هر روشی را که امتحان کنید بر مخاطبان شما افزوده می شود. اما چند نکته را باید بدانید! اولا اینکه بهترین روش و متناسب با کسب وکار یا محصولات خود را انتخاب کنید. چه روشی بیشتر به شما کمک می کند؟ دوم ، مشتریان هدف خود را بیابید. مشتریان بالقوه شما ، به چه شکل ، محصولات یا خدمات مشابه شما را در اینترنت پیدا می کنند؟ از طریق جستجو در گوگل ؟ یا شبکه های اجتماعی ؟ مشتریان شما چه کسانی هستند؟ چه رده سنی دارند؟ محصولاتی که ارائه می دهید برای بزرگسالان ارائه می شود یا کودکان؟ برای اینکه بتوانید بهترین روش بازاریابی آنلاین برای رونق کسب و کار خود را بیابید ، باید به ده ها سوال این چنینی پاسخ دهید.

 

در هر حال ، می توان گفت با هر روش و تکنیکی که اقدام به بازاریابی اینترنتی کنید ، به دلیل توسعه اینترنت در سرتاسر دنیا و افزایش کاربران اینترنتی ، صد در صد تعداد مشتریان بیشتری نسبت به کسب و کار  سنتی بدست می آورید. فضای مجازی یک جهان بی پایان از کاربران و مشتریان بالقوه است. با راه اندازی یک تجارت اینترنتی ، شما نه تنها به کاربرانی در شهر و کشور خود بلکه به مشتریان بین المللی نیز دسترسی دارید.



:: برچسب‌ها: کلیپ مذهبی برای وضعیت واتساپ , کلیپ مذهبی جدید , کلیپ مذهبی زیبا برای وضعیت , کلیپ مذهبی کوتاه , کلیپ مذهبی اهل سنت , کلیپ مذهبی موبایل , کلیپ مذهبی کوتاه , کلیپ مذهبی حجاب , مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

 تصاویر مذهبی هر ساله همزمان با رونمایی از لایحه بودجه، یکی از پرسش‌هایی که افکار عمومی میل دارد پاسخ آن را بداند، این است که چه بودجه‌ای برای نهادهای مذهبی و فرهنگی کشور، تعیین شده است. در این گزارش و اینفوگرافی همراه با آن، بودجه ۲۳ نهاد، از مرکز خدمات حوزه علمیه گرفته تا سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد اقامه نماز را بررسی کرده‌ایم.

به گزارش مردم سالاری آنلاین، در لایحه پیشنهادی دولت برای بودجه سال ۹۹، بودجه سازمان صدا و سیما ۱۷۴۵ میلیارد تومان تعیین شده است. با این که دولت از نظر تحقق درآمدها در سال آینده در مضیقه قرار دارد، اما بودجه صدا وسیما نسبت به میزان مصوبِ سال ۹۸ کاهش قابل توجهی نیافته است. میزان بودجه صدا و سیما در قانون بودجه سال جاری، ۱۸۴۲ میلیارد تومان بوده است. در بین ۲۳ نهاد فرهنگی و مذهبی که مردم سالاری آنلاین بررسی کرده‌، بیشترین بودجه در لایحه بودجه ۹۹ متعلق به صدا و سیما است.

در لایحه بودجه ۹۹، بودجه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ۷۹۹ میلیارد تومان تعیین شده است. در قانون بودجه سال جاری، بودجه این نهاد ۶۹۸ میلیارد تومان بوده و دولت برای سال آینده بودجه آن را ۱۴ درصد افزایش داده است. سازمان تبلیغات اسلامی نیز در جایگاه سوم دستگاه‌های تصاویر مذهبی و فرهنگی با بیشترین بودجه قرار دارد و بودجه ان ۵۱۴ میلیارد تومان تعیین شده است.

شورای عالی حوزه‌های علمیه نیز در سال ۹۹ همچنان بودجه چندصد میلیارد تومانی خواهد داشت. بودجه این نهاد در لایحه پیشنهادی دولت، ۳۴۵ میلیارد تومان تعیین شده است. برای جامعه المصطفی العالمیه که در ۶۰ کشور دنیا، شعبه‌های خود را دایر کرده است نیز در لایحه دولت، بودجه ۳۰۸ میلیارد تومانی تعیین شده است. بودجه مصوب این نهاد در قانون بودجه سال ۹۸، ۳۰۳ میلیارد تومان بوده و برای سال آینده بودجه آن، ۵ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

در جایگاه ششم، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی قرار دارد که بودجه آن ۲۳۰ میلیارد تومان تعیین شده است. این سازمان در سال ۷۴ تأسیس شده و مسئولیت ان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی خارج از کشور است. شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران نیز به پیشنهاد دولت در سال آینده بودجه ۱۹۲ میلیارد تومانی دریافت خواهد کرد.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جایگاه هشتم قرار دارد و بودجه آن در سال آینده، ۱۵۰ میلیارد تومان خواهد بود. نسبت به سال جاری، بودجه این نهاد مذهبی تغییری نکرده است. شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه‌های علمیه خراسان نیز در سال آینده، بودجه ۸۵ میلیارد تومانی دریافت خواهد کرد. در جایگاه دهم نیز سازمان اوقاف و امور خیریه قرار دارد که بودجه حدوداً ۵۴ میلیارد تومانی برای آن تعیین شده است. موارد فوق، ده نهاد فرهنگی و مذهبی هستند که بنا به بررسی‌های مردم سالاری آنلاین، بالاترین بودجه را در سال آینده خواهند داشت.

 

بودجه سایر نهادهای فرهنگی و مذهبی شناخته‌شده

نهادهای فرهنگی و تصاویر مذهبی شناخته شده دیگری وجود دارند که در سال آینده هر کدام، چند ده میلیارد تومان بودجه می‌گیرند. به عنوان مثال، بودجه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مجمع جهانی اهل بیت در سال ۹۹، به ترتیب ۴۴ و ۴۰ میلیارد تومان است.

برای مجمع جهانی تقریب مذاهب نیز در سال ۹۹، بودجه ۳۲ میلیارد تومانی تعیین شده است. این نهاد مذهبی در سال ۱۳۶۹ تأسیس شده است. بودجه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر نیز ۳۱.۵ میلیارد تومان تعیین شده است. این نهاد در سال ۱۳۷۲ تأسیس شده است.

موسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی نیز در سال ۹۹ بودجه ۳۱ میلیارد تومانی دریافت خواهد کرد. بودجه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نیز کمی کمتر و ۲۹.۵ میلیارد تومان است. بودجه فرهنگستان زبان و ادب فارسی که رئیس آن غلامعلی حداد عادل است نیز ۲۸.۶ میلیارد تومان تعیین شده است.

بودجه موسسه نشر آثار حضرت امام نیز در سال آینده ۲۶.۶ میلیارد تومان خواهد بود. موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی نیز که مصباح یزدی رئیس آن است، بودجه حدوداً ۲۰ میلیارد تومانی دریافت خواهد کرد. بودجه تعیین‌شده برای ستاد اقامه نماز، که رئیس آن حجت‌الاسلام محسن قرائتی است نیز ۱۷.۶ میلیارد تومان است.

 

اینفوگرافی زیر بودجه پیشنهادی دولت برای ۲۳ نهاد مذهبی و فرهنگی در سال ۹۹ را نمایش می‌دهد.تصاویر مذهبی



:: برچسب‌ها: تصاویر مذهبی کودکانه , تصاویر مذهبی 4k , تصاویر مذهبی پس زمینه گوشی , تصاویر مذهبی با کیفیت , تصاویر مذهبی متحرک , تصاویر مذهبی پروفایل , تصاویر مذهبی برای پروفایل , تصاویر مذهبی محرم , مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

وصیت نامه شهدا هشت تن از شهدای مدافع حرم که در خانطومان تفحص شدند، حماسه سازان جبهه مقاومت اسلامی بودند که وصایای قابل تأملی برای مردم به جا گذاشته‌اند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سردار شریفی مسئول ایثارگران سپاه دو روز پیش  از شناسایی و تأیید هویت پیکر هشت تن از شهدای  مدافع حرم منطقه خان طومان سوریه در عملیات تفحص خبر داد و گفت: پیرو تدبیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر تفحص در محور خان طومان سوریه پس از آزادسازی این مناطق، گروه تفحص ایثارگران سپاه در منطقه مستقر شد و پس از ماه‌ها تلاش خستگی‌ناپذیر، پیکرهای مطهر تعدادی از شهدای جبهه مقاومت کشف شد.

 

شهیدان والامقام رضا حاجی‌زاده، علی عابدینی،  محمد بلباسی، محمود رادمهر و حسن رجایی‌فر از استان مازندران، شهید زکریا شیری از استان قزوین، شهید مجید سلمانیان از استان البرز و شهید مهدی نظری از استان خوزستان شناسایی شدند. این شهیدان که با بازگشت خود دوباره عطر مدافعان حرم اهل بیت(ع) در سوریه را زنده کردند، یاد مظلومیت شهدای خانطومان را دوباره به خاطر مردم شهر آورده و حماسه‌هایشان را رنگ و بویی دیگر دادند. اما این هشت تن چه کسانی بودند و چه توصیه‌هایی در وصیت نامه هایشان برای ما داشتند؟

 

شهید رضا حاجی زاده

 

شهید رضا حاجی زاده متولد ششم دی ماه سال 1366 در شهرستان آمل بود. او از رزمندگان لشکر عملیاتی 25 کربلا بود که به همراه 12 نفر دیگر از همرزمانش در روز 17 اردیبهشت ماه 1395 در کربلای خانطومان به شهادت رسید. در پی نقض آتش‌بس توسط عوامل تکفیری در اطراف حلب سوریه و حملات وحشیانه آنها به شهرک خان‌طومان، 13 مدافع حرم مازندرانی در درگیری با تروریست‌ها به شهادت رسیدند و 21 نفر نیز در این درگیری مجروح و جانباز شدند. پیکر مطهر شهید رضا حاجی زاده به همراه چند تن از همرزمانش در منطقه ماند و حالا پس از گذشت چهار سال از شهادتش، طی عملیات تفحص پیدا شده و به کشور بازگشته است. از او یک فرزند دختر (فاطمه حلما) و یک فرزند پسر (محمد طه) به یادگار مانده است. متن وصیت نامه او در ادامه می‌آید:

وصیت نامه شهدا

«و اما خاف مقام ربه و نهی النفس عن الهوی فان الجنه هی الماوی» آیات 40 و 41 سوره مبارکه النازعات

«و اما آن کس که از مقام و مرتبه پروردگارش ترسیده و خود را از هوا و هوس بازداشته است، به یقین بهشت جایگاه اوست.»

 

با سلام و صلوات به محضر منجی عالم بشریت حضرت صاحب‌الزمان (عج) و نائب بر حقش امام خامنه‌ای و شهدای اسلام و ایران، به خصوص شهدای مدافع حرم.

 

اینجانب رضا حاجی‌زاده فرزند رجبعلی در صحت و سلامت کامل عقلی وصیت‌نامه خود را می‌نویسم، من نمی‌خواهم که عمرم بی‌ثمر باشد و مرگم یک مرگ عادی، مرگی می‌خواهم که در راه اسلام و ایران اسلامی باشد. من به خاطر منطق خویش برای دفاع از اسلام و حریم اهل‌بیت (ع) وارد جنگ با دشمنان اسلام شدم و با عشق و علاقه و رضایت کامل جان خویش را فدای این راه می‌نمایم و می‌روم تا انتقام سیلی حضرت زهرا (س) را بگیرم.

 

من از مردم ایران می‌خواهم تفرقه‌اندازی نکنید، با هم متحد باشید، دین اسلام را سربلند نگه‌دارید، به دوستان و آشنایان توصیه می‌کنم نماز اول وقت و با حضور قلب بخوانید.

پدر و مادر را گرامی و محترم بدارید، از طهارت و معصومیت خود شدیداً حراست و پاسداری کنید، پیوند به ائمه اطهار (ع) و به‌خصوص امام هشتم را مستحکم کنید و خدای متعال و مهربان را در همه حال به یاد داشته باشید.

وصیت نامه شهدا

مدافعان حرم , شهدای مدافع حرم , جبهه مقاومت اسلامی , کشور سوریه , داعش | گروه تروریستی داعش ,

 

خدمت پدر و مادر عزیز و گرامی! موفقیت من در مراحل گوناگون زندگی مرهون زحمات و دعای خیرتان بوده است، امیدوارم کوتاهی و قصورم را در رسیدگی به اوضاع و احوالتان بخشنده باشید و حلالم کنید و این را بدانید تا آنجا که در توان داشتم در حد بضاعتم تلاش کردم تا رضایت شما را در زندگی خود داشته باشم. هر پدر و مادری عاقبت به خیری فرزندشان را خواهانند و این را بدانید که بنده عاقبت به خیر شدم و این عاقبت به خیری را مدیون زحمات دیروز شما هستم.

 

داداش جان! در نبود من پدر و مادر را فراموش نکن و همواره تابع بی‌چون و چرای ولایت باش، دشمن همواره از دینداری و ولایت‌پذیری تو هراس دارد، پس کاری کن که دشمن همواره از تو و امثال تو بترسد.

 

همسر مهربان و صبورم! می‌دانم که بعد از رفتن من تمام سختی‌های این زندگی بر دوش توست، من برای شهادت نمی‌روم، من جوانی و زندگی با شما را دوست دارم و می‌خواهم با شما باشم، ولی این تکلیف ماست که از حریم اسلام و اهل‌بیت (ع) دفاع کنیم و راضی هستیم به رضای خدا ولی این ‌بار سنگین بر دوش توست و از تو می‌خواهم صبر زینب‌گونه پیشه کنی و در برابر تمام سختی‌ها و مشکلات یاد خدا را فراموش نکنی و در تمام مراحل از خدا کمک بگیری. از تو می‌خواهم که فرزندانم را طوری تربیت کنی که در مسیر اسلام و ولایت ادامه‌دهنده را شهدا باشند و بابت تمام کمبودها و نبودهایم از تو می‌خواهم حلالم کنی.

 

فاطمه‌حلما جان! دِتِر (دختر) بابا، دوستت دارم، دوستت دارم، بدان که بابا رفته است که تا تو و امثال تو در امنیت و آرامش در خاک خود قدم بگذارید و بدان که ناموس شیعه در واقع ناموس خودمان است، تکلیف ما این است که از ناموس شیعه دفاع کنیم و جان خود را در این راه بدهیم و از تو می‌خواهم که در سنگر خود که همان چادر توست، بمانی و بایستی و مقابله کنی تا پرچم اسلام و تشیع همیشه پیروز و سرافراز بماند.

 

محمدطه جان! مرد خانه بابا، تو دیگر ستون خانه‌ای، از تو می‌خواهم که دینت را حفظ کنی و در خط ولایت‌فقیه باشی و گوش به فرمان رهبر عزیزمان باشی، دعا می‌کنم که در رکاب امام زمان (عج) ادامه‌دهنده راه شهدا باشی و در زندگی‌ات طوری باشی که موضع اسلام و مسلمین به خطر نیفتد.

 

از همه دوستان و آشنایان و همکارانم می‌خواهم که مرا حلال کنند و قصورم را ببخشند و اگر دینی از کسی بر گردنم مانده است، برای تسویه به خانواده‌ام مراجعه نمایند که خداوند می‌فرمایند هر گناهی از شما بخشیده می‌شود، غیر از حق‌الناس.

 

و من الله التوفیق

رضا حاجی زاده

30/1/1395

 

شهید محمد بلباسی

 

شهید محمد بلباسی، متولد سال 1358 در شهرستان قائم شهر بود. او به همراه 12 تن از همرزمان مازندرانی‌اش در  17 اردیبهشت ماه 1395 در کربلای خان طومان به شهادت رسید. در پی نقض آتش‌بس توسط عوامل تکفیری در اطراف حلب سوریه و حملات وحشیانه آنها به شهرک خان‌طومان، 13 مدافع حرم مازندرانی در درگیری با تروریست‌ها به شهادت رسیدند و 21 نفر نیز در این درگیری مجروح و جانباز شدند. پیکر مطهر شهید بلباسی به همراه چند تن از همرزمانش در منطقه ماند و حالا پس از گذشت چهار سال از شهادتش، طی عملیات تفحص پیدا شده و به کشور بازگشته است.

 

از شهید بلباسی چهار فرزند از وی، باقی مانده است و نکته قابل توجه اینکه فرزند چهارم این شهید به نام زینب، زمانی به این چشم به جهانی گشود که پدر، چشم از این جهان فروبست و دیدگانش، سراسر نور آسمانی شد. مسئولیت در راهیان نور، خوش اخلاقی و مهربانی، این مستشار در خان طومان، مدافع حرم اهل بیت(علیهم السلام)  را نباید به وادی فراموشی سپرد. متن وصیت نامه شهدا او به شرح زیر است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

هوالشهید

 

با درود و سلام به پیشگاه امام عصر حضرت بقیة الله ‌الاعظم و شهدای گرانقدر از ابتدای خلقت تا کنون خصوصاً شهدای مظلوم مدافع حرم و درود به محضر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر عظیم ‌الشأن حضرت امام خامنه‌ای و آرزوی صحت و سلامت برای همه خادمین به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی همه رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و مدافعین حرم.

 

شهادت می‌دهم به یگانگی خداوند و نبوت خاتم‌ المرسلین حضرت محمد(ص) و ولایت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب(ع) و یازده فرزند معصومش.

 

خداوند متعال را شاکرم که خلقت مرا در بهترین عصر از خلقت بشر و در بهترین سرزمین، ایران اسلامی و در استان علوی و در خانواده مذهبی و انقلابی قرار داد، آنقدر الطاف و نعمات خداوند متعال بی‌شمار است که انسان قادر به شمارش و شکرگذاری آن نیست.

 

این کمترین در اسفند ماه سال 1357 همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان قائم‌شهر دیده به دنیا گشودم و در خانواده‌ای تربیت شدم که یک شهید علی عباسی را تقدیم انقلاب اسلامی و یک شهید سردار علیرضا بلباسی را تقدیم دفاع مقدس کرده و پدر مرحومم جانباز جنگ تحمیلی بود و مادرم مرا با ذکر ائمه معصومین و توسل به این چهارده نور واحد شیر داده و تبعیت و سربازی ولی فقیه حضرت امام خامنه‌ای جزو اصول زندگی ما بود.

 

مدافعان حرم , شهدای مدافع حرم , جبهه مقاومت اسلامی , کشور سوریه , داعش | گروه تروریستی داعش ,

 

به پیشنهاد پدر عزیزم با دختری ازدواج کردم که فردی مومنه و عفیف بود و حاصل زندگی ما 3 فرزند فاطمه، حسن و مهدی هستند که مانند دسته‌گل، خداوند متعال به ما عطا فرمود. در این برهه از زمان که ایران اسلامی، ام‌القرای جهان اسلام شده است و مسلمانان جهان که در بند طاغوت و پادشاهی هستند با تشکیل جبهه مقاومت چشم به ایران دوختند و می‌خواهند از الگوی انقلاب اسلامی ایران که به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و همراهی مردم عزیز توانستند استکبار جهانی را با دست خالی از ایران بیرون کنند، استفاده کنند و گوش به‌ فرمان حضرت امام خامنه‌ای هستند و دشمنان اسلام و شیعیان ایران از این جایگاه انقلاب اسلامی هراس پیدا کرده و به‌ دنبال گسترش اسلام آمریکایی هستند.

 

آمریکا و هم‌ پیمانانش با تربیت طلاب در حوزه‌های علمیه عربستان به‌ دست اساتید وهابی ضد شیعه اقدام به تشکیل گروهای تروریستی برای اسلام ‌هراسی و شیعه‌ هراسی نموده است و با پول نفت کشورهای عربی مسلمان که اسلام‌ شان هیچ خطری برای استکبار ندارد، اقدام به حمایت این گروه‌های تروریستی نموده است. با تشکیل طالبان به جان شیعیان و اهل سنت مردم افغانستان افتاد و بسیاری از مردم این کشور را به شهادت رسانده و بسیاری را آواره کرده است، سپس با تشکیل گروه تکفیری داعش به کشور عراق حمله کرد و به فکر تجزیه آنجا بود که با دخالت و همراهی ایران اسلامی به این امر موفق نشد.

 

سپس برای حفظ امنیت صهیونیسم جهان‌ خوار اقدام به حمله به کشور سوریه نمود و شماری از مردم را آواره و بسیاری را به شهادت رسانده است، از طرفی هم در مقابل حزب‌الله لبنان و انتفاضه فلسطین و جنبش‌های اسلامی کشورهای عربی به مخالفین آنها کمک نمود و به‌دنبال خنثی کردن این جنبش‌ها هستند.

 

آمریکا و اروپا با پخش تصاویر خشونت‌های گروه‌های تروریستی و قتل‌عام کودکان و زنان و مردان و ساخت فیلم‌های مبارزه با این گروه‌های تروریستی خود را ناجی مردم جهان معرفی کرده و به مردم خودشان چنین القاء می‌کنند که اگر این مسلمانان تروریست را از بین نبریم این ناامنی به اروپا و آمریکا هم سرایت می‌کند و با انفجار برج‌های دوقلوی آمریکا و عملیات انتحاری و بمب‌گذاری در کشور‌های اروپایی این رعب و وحشت را بر علیه مسلمانان ایجاد می‌نمایند و با سانسور رسانه‌ای از آگاهی مردم به واقعیت جلوگیری می‌کند و ایران را فتنه همه این اتفاقات معرفی نموده است.

 

الحمدالله با درایت رهبر عظیم‌الشان ایران اسلامی که دائماً به‌دنبال معرفی چهره خبیث و شیطانی استکبار جهانی است، این نقاب دروغین دفاع از حقوق بشر از چهره آنها برداشته شده و با ارسال نامه به جوانان اروپایی آنها را نسبت به اتفاقات منطقه آگاه نمودند.

 

اکنون با تدبیر معظم‌له ایران با حضور مستشاری در بعضی از کشورهای اسلامی به فریاد مسلمانان رسیده و در این مسیر تعدادی شهید تقدیم کرده است و علت حضور مستشاری این کمترین در سوریه به ‌عنوان مدافع حرم لبیک به امر رهبرم بوده است و مطمئناً جوانان ایران اسلامی نخواهند گذاشت دست این نا اهلان به حرم اهل بیت سلام‌ الله علیهما برسد و با عنایت خداوند متعال و یاری امام عصر(عج) انشاالله همه این تروریست‌ها را نابود خواهیم کرد.

وصیت نامه شهدا

مدافعان حرم , شهدای مدافع حرم , جبهه مقاومت اسلامی , کشور سوریه , داعش | گروه تروریستی داعش ,

 

مردم عزیز آگاه باشید اکنون دشمن با نقاب اسلام به میدان مبارزه با ما آمده است و این اتفاق ریشه تاریخی دارد و در زمان امیرالمومنین در جنگ صفین با نقشه عمر و عاص ملعون، خوارج قرآن را به نیزه کردند و با گفتن لا اله الا الله و محمد رسول‌الله یاران حضرت علی(ع) را فریب دادند و اصحاب امام را تنها گذاشتند و گفتند ما با قرآن نمی‌جنگیم و از حیله دشمن غافل شدند و قرآن ناطق را رها کردند و اکنون بعضی‌ها در داخل دارند این حرف‌ها را تکرار می‌کنند و ما را متهم به برادرکشی می‌کنند و حضور در این جبهه را باطل می‌دانند.

 

اما زهی خیال باطل که دوباره تاریخ تکرار شود، جوانان نسل سوم و چهارم گوش به فرمان رهبر هستند و نخواهند گذاشت پای آنها به مرزهای کرمانشاه و همدان برسد و در این مسیر هم جوانان عزیزی به‌عنوان مدافع حرم اهل بیت(ع) به شهادت رسیدند که در حقیقت مدافع اسلام و مدافع دین خدا هستند و شهادت در این راه برای ما افتخار است.

 

و حالا چند کلامی با همسر عزیزم و فرزندان دلبندم. همسر وفادار و مهربانم سلام، خدا را گواه می‌گیرم که اگر نبود همراهی و همدلی شما بنده به این سعادت دست پیدا نمی‌کردم. بارها شما آزموده شدید و در سخت ‌ترین شرایط با تمامی کمی و کاستی‌ها با من همراه بودی و هیچ وقت در انجام کار خیر مانع من نشدی و حتی مرا تشویق به انجام آن کردی، در صورتی که این همراهی شما سختی زیادی به‌همراه داشت و دوری من از خانه خللی در زندگی‌مان ایجاد نکرد و مانند یک شیرزن امورات منزل را رتق و فتق کردی و هر سه فرزندمان را به نحو شایسته تربیت کردی و تنها نگرانی شما کسب حلال و آوردن لقمه حلال برسر سفره بود و مرا توصیه به تقوی و دوری از گناه می‌کردی و هیچ‌وقت از من راحتی و آسایش دنیا را نخواستی و همیشه به فکر آسایش و راحتی خودمان و فرزندان‌مان بودی.

وصیت نامه شهدا

با اینکه تازه از مأموریت تقریبا یک ماهه جنوب برگشته بودم و بعد از 4 شب ساعت 10 شب مطلع شدم باید به سوریه عازم شوم و این موضوع را به شما گفتم، شما لحظه‌ای درنگ نکردی و فرزند در راه‌مان هم مانع رفتن من نشد و با روی گشاده از رفتن من برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) استقبال کردی، این هم آزمون دیگری بود که باز هم شما سربلند از آن بیرون آمدی. همسر عزیزم! مطالبی که عرض کردم گوشه‌ای از دریای خوبی‌ها و عشق و محبت شما بود. الان که دارم این وصیتنامه را می‌نویسم خیلی دلتنگ شدم و گریه امانم نمی‌دهد، بنده لایق شهادت نیستم، اما اگر خداوند متعال به این کمترین عنایتی بکند و مرگ ما را شهادت در راهش رقم بزند، آن‌ را مدیون تو هستم.



:: برچسب‌ها: وصیت نامه شهدای مدافع حرم , وصیت نامه شهدا درباره حجاب , وصیت نامه شهدای شاخص , وصیت نامه شهدای انقلاب , وصیت نامه شهدا درباره نماز , وصیت نامه شهدای دانش آموز , وصیت نامه تاثیرگذار شهید , دانلود وصیت نامه شهدا , مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

در این مطلب می خواهیم به شما آموزش بدهیم که چگونه دانلود عکس مذهبی خود را از اپلیکیشن گوگل فوتوز به رایانه یا لپ تاپ تان منتقل کنید.

 

همان طور که می دانید، گوگل فوتوز برنامه اشتراک گذاری و ذخیره عکس از گوگل است. کمپانی گوگل بروزرسانی های خوبی برای این برنامه ارائه نموده و این برنامه این روزها توسط کاربران بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد و جزو اپ های محبوب شناخته شده است.

 

 

 

ممکن است برای شما هم این سئوال پیش بیاید که عکس هایی که در گوگل فوتوز قرار دارند، چگونه می توانیم به سیستم کامپیوتری مان منتقل کنیم؟ باید به شما بگوییم خیلی کار سختی نیست. براحتی می توانید این کار را انجام دهید. مراحل ذیل را طی کنید تا بتوانید عکس های گوگل فوتوز را روی رایانه یا لپتاپ تان ذخیره نمایید.

 

 

 

مرحله اول : به صفحه گوگل فوتوز در کامپیوتر خودتان بروید. برای این کار به سادگی در مرورگر آدرس photos.google.com را تایپ کنید تا وارد گوگل فوتوز شوید. سپس دکمه Enter را فشار دهید. اگر قبلا وارد حساب کاربری ایمیل خود شده اید دیگر نیازی نیست در سیستم لاگین کنید.

 

 

 

دانلود عکس مذهبی گوگل فوتوز, آموزش کار با گوگل فوتوز

ذخیره عکس از گوگل فوتوز

 

 

 

مرحله دوم : در این صفحه عکس های مختلفی را خواهید دید. از بین تصاویری که به شما نشان داده شده است، یکی را انتخاب کنید. تصویری را انتخاب کنید که می خواهید آن را دانلود نمایید. می توانید در بین گالری های مختلفی که دارید،تصویری را انتخاب و روی آن کلیک کنید.

 

 

2 راه برای حذف دکمه‌ی Shutdown از صفحه‌ی ورود به ویندوز

افزايش كارايي ويندوزبااستفاده ازسرويسها

 

عکس های گوگل فوتوز, آموزش کار با گوگل فوتوز

آموزش دانلود کردن عکس از Google photo روی رایانه

 

 

 

مرحله سوم : روی آیکون 3 نقطه (⋮) در بالای صفحه گوشه سمت راست کلیک کنید.

آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز

رزرو تورهای داخلی و خارجی از درگاه معتبر

 

 

 

دانلود عکس مذهبی گوگل فوتوز, آموزش کار با گوگل فوتوز

انتقال عکس های خود از اپلیکیشن گوگل فوتوز به رایانه یا لپ تاپ

 

 

 

مرحله چهارم : وقتی روی علامت سه نقطه کلیک کنید، عبارت دانلود را در بین گزینه های موجود خواهید دید. روی عبارت دانلود یا  Download کلیک کنید. به سادگی می توانید با کلیک کردن روی این گزینه تصویر مورد نظر را دانلود نمایید.

 

 

 

به همین سادگی توانستید عکس های موجود در گوگل فوتوز را در رایانه خود دانلود نمایید. نکته مهم این است که شما قبلا در مرورگر باید وارد حساب کاربری ایمیل خود شده باشید تا وقتی وارد صفحه گوگل فوتوز می شوید بتواند عکس ها را به شما نشان دهد. ایمیل شما باید همانی باشد که روی گوگل فوتوز با آن لاگین کرده اید.



:: برچسب‌ها: دانلود عکس مذهبی با کیفیت , دانلود عکس مذهبی برای وضعیت واتساپ , عکس مذهبی برای پروفایل واتساپ , عکس مذهبی امام حسین , عکس مذهبی برای تصویر زمینه , عکس مذهبی , پروفایل امام زمان , عکس مذهبی دخترانه , دانلود عکس مذهبی با کیفیت فول اچ دی , مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

کلیپ مذهبی خدا را فقط نباید دانست، باید خدا را نوشید. باید خدا را چشید. باید خدا حس کرد. باید خدا را مصرف کرد. باید از خدا لذّت برد!

حسّ لرزش یک دختر و پسر جوان که در آستانۀ آشنایی و عاشقی هستند این حس چه لرزش زیبایی را در وجود انسان ایجاد می‌کند؟ خدا این حس را برای تجربه به بشر داده است تا کمی از حسّ ملاقات خدا هنگام پرستش را تصوّر بتواند بکند که چیست. منتها این حسّ نزدیک شدن یک زن و مرد، یک دختر و پسر، یک دو جنس مخالف، عاطفی و پاک و عاشقانه که باشد یک‌بار است، فوقش دوبار است، بیش از آن به هرزگی کشیده می‌شود یا به تکراری بودن و یا به دشمنی منجر می‌شود. ولی آن حس دائماً تازه می‌شود. حسّ پرستش زیباترین و هیجان‌انگیزترین حسّی است که یک انسان زن و مرد می‌تواند تجربه کند.

شما یک مدتی دستور گوش کنید این حسّ پرستش در تو بیدار می‌شود. به‌جای کلمۀ «دوستت دارم، عشق منی تو»، کلمات بالاتری روزگاران در تو متولّد خواهد کرد و این اوج شکوفایی است! مثل این کلمه، «تو را می‌پرستم. می‌پرستمت»؛ چیزی فوق دوست داشتن. هیچ‌وقت کودک که محتاج آغوش مادر است، هیچ‌وقت کودک که مأنوس با مادر است، تا از مادر جدایش می‌کنی وحشت‌زده گریه می‌کند، نمی‌تواند بگوید مادر تو را دوست دارم. فوق دوست داشتن است. فرصت گفتن دوستت دارم نیست.

کلیپ مذهبی 

من تو را مادر و تمام. ادعیه همه اینگونه هستند. بچه اگر بخواهد عاشقانه با پدر و مادر خودش حرف بزند یک کلمه بیشتر حرف ندارد برای زدن. آن هم می‌گوید مامان با من قهر نکن. ادعیه پر است از این سخن که خدایا با من قهر نکن. خدایا مرا به عذابت مبتلا نکن. تا به او چشم نگویی، تا دستورش را اجرا نکنی، به این حسّ پرستش نمی‌رسی. از حسّ پرستش بالاتر هم داریم؟ بله.

یک‌جایی ما جرأت کردیم دربارۀ این حسّ دوم صحبت بکنیم. بعد دوستان رسانه می‌آمدند ضبط می‌کردند یک سی جلسۀ ماه رمضان بود. فردایش می‌گفتند حاج آقا دیروزی را نشد ما پخش بکنیم. اگر بشود بعضی از این کلمات را استفاده نکنید ما بتوانیم پخش بکنیم. می‌گفتم آخر من موضوعم این است! چه‌کار باید بکنم؟ حسّ مملوک بودن، عبد بودن، بنده بودن و فارسیِ تمام آن که دوستان رسانه می‌گفتند این را نگو، برده بودن. خدایا من می‌خواهم بردۀ تو باشم.

عبد یعنی برده! عبد یعنی مملوک! رسول خدا عبد است! مالک دارد! مال اوست! اجازه ندارد دربارۀ فردا سخن بگوید مگر اینکه بگوید ان‌شاءالله. اگر مالک من و صاحب من خواست. عبد یعنی تو مال او هستی! او تعیین می‌کند چه زمانی حیات تو قطع بشود و کسی از او نمی تواند سؤال بکند. عبد یعنی مملوک. او می داند چه به تو داده است، چه به تو نداده است. عبد یعنی من راضی هستم از خدا؟ من حق ندارم بخواهم راضی باشم یا راضی نباشم! من کی هستم که بخواهم راضی باشم یا راضی نباشم؟ من مال او هستم!

یک حسّی در انسان هست مثل کودکی که می‌خواهد مال بابا و مامانش باشد، که آدم را متعلّق به یک مولا می‌کند. آن روی سکۀ عبد یعنی ابرقدرت. می‌فرماید: «أطِعنی حَتّی أَجعَلَکَ مَثَلی»؛ اطاعت کن از من تا مانند من بشوی. مانند خدا بشوی! مانند خدا بشوی! مانند خدا بشوی! کُن فَیَکون بکنی. به رضایت تو زمین و زمان زیر و زبر می‌شود! به اخم تو به قهر تو، هستی نابود می‌شود. مانند من خواهی شد! «فی مَقْعَدِ صِدْقٍ عِنْدَ مَلیکٍ مُقْتَدِرٍ». نزد من! پیش من! روی صندلی‌ای که من نشستم خواهی نشست. عبد یعنی این.

چه کسی دوست ندارد عبد بشود؟ کسی که نمی‌خواهد مانند خدا ابرقدرت بشود! کسی که به قدرت‌های اندک و لذّت‌های پست و حیوانی رضایت داده است! کسی که نمی‌خواهد بر کائنات سوار بشود و سلطۀ بر عالم داشته باشد! او نیاز ندارد عبد بشود. او همین حیوانی که هست کافی است. حسّ پرستش، یعنی من نمی‌توانم ندانم در کائنات چه می‌گذرد. من نمی‌توانم گردانندۀ عالم نباشم! «فی مَقْعَدِ صِدْقٍ عِنْدَ مَلیکٍ مُقْتَدِرٍ». در اتاق کارگردانی تو خدایا برای عالم هستی، می‌خواهم کنار دست تو بنشینم. دستیار کارگردان بشوم.

کلیپ مذهبی را ببینید 

اطاعت انسان را شکوفا می‌کند، به اوج خودشکوفایی اگر رساند چه کار می‌کند؟ آدم حسّ عبودیت پیدا می‌کند. حسّ عبودیت اگر در کسی پیدا شد بی‌مولا می‌میرد. انس‌اش با مولاست. خدا را فقط نباید دانست، باید خدا را حس کرد. تا به او چشم نگویی، تا دستورش را اجرا نکنی، به این حسّ پرستش نمی‌رسی.



:: برچسب‌ها: کلیپ مذهبی برای وضعیت واتساپ , کلیپ مذهبی جدید , کلیپ مذهبی زیبا برای وضعیت , کلیپ مذهبی کوتاه , کلیپ مذهبی اهل سنت , کلیپ مذهبی موبایل , کلیپ مذهبی کوتاه , کلیپ مذهبی حجاب , مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

یا حسین 

ویرایش و ساخت کلیپ مذهبی با دانلود نرم افزار بی نظیرPowerDirector Video Editor

شرکت سایبرلینک پس از حضور موفق خود در بازار نرم افزارهای ویندوز، ویرایشگر ویدئو قدرتمند اندروید را نیز عرضه کرد.

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سایبر لینک پس از حضور موفق خود در بازار نرم افزار سیستم عامل ویندوز، اکنون محصولات پر طرفدار خود مانند powerdvd و PowerDirector  را برای سیستم عامل اندروید نیز عرضه کرده است.

 

 

ویرایش و ساخت کلیپ مذهبی با دانلود نرم افزار بی نظیرPowerDirector Video Editor

 

بدون اغراق باید گفت این نرم افزار یکی از بهترین  و قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش فیلم است و  تمایز ویژه‌اش  نسبت به دیگر نرم افزارهای مشابه این است که حتی افراد مبتدی هم قادرند فیلم‌های زیبایی را با آن تدوین کنند.

 

این نرم افزار تنها ویرایشگری است که از فیلم‌های 4k پشتیبانی می‌کند.

 

  

ویرایش و ساخت کلیپ مذهبی با دانلود نرم افزار بی نظیرPowerDirector Video Editor   ویرایش و ساخت فیلم با دانلود نرم افزار بی نظیرPowerDirector Video Editor

 

ویرایش و ساخت فیلم با دانلود نرم افزار بی نظیرPowerDirector Video Editor   ویرایش و ساخت فیلم با دانلود نرم افزار بی نظیرPowerDirector Video Editor

 

به جز افکت‌های موجود در نرم افزار شما می‌توانید صدها هزار افکت رایگان را  دانلود و به نرم افزار اضافه کنید. در یک کلام باید گفت این نرم افزار در بین ویرایشگرهای فیلم اندرویدی بی نظیر است.

 

از قابلیت‌های دیگر نرم افزار CyberLink PowerDirector

 

انتخاب از میان ده‌ها افکت حرفه‌ای برای اعمال بر روی ویدئوها

امکان اضافه کردن عکس و آهنگ به ویدئوهای خود

در اختیار قرار دادن انواع ابزارهای حرفه‌ای در محیطی ساده

امکان به اشتراک گذاری ویدئوهای خلق شده به روش‌های مختلف

پشتیبانی از فرمت‌های صوتی WAV, MP3, MP4, M4A, AAC

پشتیبانی از فرمت‌های تصویر JPEG, GIF, PNG, BMP, WebP

پشتیبانی از فرمت‌های ویدئویی H.263 (.3GP,.MP4,.MKV), H.264 AVC (.3GP,.MP4,.MKV), MPEG-4 SP (.3GP, MP4, MKV), VP8 (.MKV)

تغییرات نسخه ی v3.12.1:

 

اضافه شدن ده ها ویژگی جدید + بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات برنامه.

 

 

در ادامه می‌توانید کلیپ مذهبی کار با این نرم افزار را تماشا کنید.



:: برچسب‌ها: کلیپ مذهبی برای وضعیت واتساپ , کلیپ مذهبی جدید , کلیپ مذهبی زیبا برای وضعیت , کلیپ مذهبی کوتاه , کلیپ مذهبی اهل سنت , کلیپ مذهبی موبایل , کلیپ مذهبی کوتاه ,کلیپ مذهبی ,حجاب مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

السلام علیک یا أباعبدالله
وعلی الارواح التی حلت بفنائک علیکم منی جمیعا
سلام الله أبدا مابقیت وبقی اللیل والنهار
ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم
السلام علی الحسین
وعلى علی بن الحسین
وعلى أولاد الحسین
وعلى أصحاب الحسین

آموزش قدم به قدم تصویری طراحی و ساخت پوستر در فتوشاپ و تصاویر مذهبی

فتوشاپ نرم افزار قدرتمندی است و در صورت آشنایی با محیط و ابزار های آن، می توانید هر چیزی را که نیاز دارید بسازید. پوستر ها یکی از مواردی هستند که گاهی نیاز به طراحی و استفاده از آن ها داریم. امروز در انزل وب روش تصویری طراحی و ساخت پوستر در فتوشاپ را آموزش می دهیم.

 

مطالب پیشنهادیتقویم ایران

تقویم ایران

بلیط قطار

بلیط قطار

محل آگهی شما

محل آگهی شما

آموزش گام به گام تصویری طراحی حرفه ای پوستر فتوشاپ Photoshop

How to Create a Poster in Adobe Photoshop

 

طراحان حرفه ای فتوشاپ هر کاری را برای شما می کنند. اما همیشه همه لازم به پرداخت هزینه نیست و می توانید خودتان کار های مورد نیاز خود را بسازید. در ادامه مطلب روش ساخت یک پوستر مناسب با استفاده از تایپوگرافی و شکل گل و استفاده از ابزار لایه ماسک را خواهیم گفت. می توانید یک بار از روی همین آموزش، پوستر مربوطه را بسازید تا با روش کار آشنا شوید و سپس اقدام به ساخت پوستر مورد نظر خود کنید.

 

روش آماده سازی عکس برای طراحی پوستر در فتوشاپ

در پوستر نمونه ما قصد داریم از تصویر یک گل استفاده کنیم. شما می توانید تصویر گل استفاده شده در نمونه را دانلود کنید و سپس آن را در فتوشاپ باز کنید.

 

روش آماده سازی تصاویر مذهبی برای طراحی پوستر در فتوشاپ

 

حال برای استفاده از این تصویر ابتدا باید پس زمینه آن را حذف کنیم. برای این کار ابتدا لایه پس زمینه را انتخاب کنید و با زدن دکمه های Ctrl+J یک کپی از آن بسازید. تصویر پس زمینه اصلی را هم با کلیک روی علامت چشم در کنار لایه، مخفی کنید.

 

روش آماده سازی عکس برای طراحی پوستر در فتوشاپ

 

مجدد لایه کپی شده را انتخاب کنید و روی دکمه Vector Mask در پایین لایه ها (در تصویر زیر سومین دکمه از سمت چپ) کلیک کنید و یک Layer Mask به این لایه اضافه کنید.

 

روش آماده سازی عکس برای طراحی پوستر در فتوشاپ

 

حال لایه ماسک جدید را انتخاب کنید و با استفاده از ابزار براش (Brush Tool) حاشیه عکس را براش بزنید تا بک گراند حذف شود. دقت کنید که باید رنگ Foreground در قسمت رنگ ها مشکی باشد.

 

روش آماده سازی عکس برای طراحی پوستر در فتوشاپ

 

سپس روی تصویر زوم کنید و با جزییات تمام پس زمینه عکس را انتخاب کنید. پس از زوم کردن می توانید با زدن دکمه بک اسلش (\) حالت رنگ قرمز به پس زمینه اضافه کنید تا بتوانید دقیق تر کار کنید.

 

روش آماده سازی عکس برای طراحی پوستر در فتوشاپ

 

در نهایت باید تصویری مانند عکس پایین داشته باشید.

 

روش آماده سازی عکس برای طراحی پوستر در فتوشاپ

 

همچنین اگر در فکر طراحی استیکر هم هستید، مطلب آموزش ساخت استیکر در فتوشاپ را مطالعه نمایید.

 

ساخت تصاویر مذهبی جدید برای طراحی پوستر در فتوشاپ

حال در فتوشاپ روی منوی File کلیک کنید و New را بزنید. نام Woman Up برای آن بگذارید و در اندازه عرض (Width) را در این نمونه روی ۱۲۷۵ پیکسل و ارتفاع (Height) 1650 پیکسل قرار دهید. برای کم حجم شدن فایل و استفاده آنلاین، مقدار رزولیشن را هم روی ۷۲ پیکسل بر اینچ قرار دهید. سپس روی OK کلیک کنید.

 

ساخت فایل جدید برای طراحی پوستر در فتوشاپ

 

سپس رنگ Foreground را روی مشکل قرار دهید و با کمک ابزاری مانند Paint Bucket Tool رنگ پس زمینه را مشکی کنید.

 

ساخت فایل جدید برای طراحی پوستر در فتوشاپ

 

اکنون با زدن Ctrl+R خط کش را فعال کنید.واحد اندازه گیری در نمونه روی اینچ قرار داده شده است. برای تغییر این واحد می توانید از منوی Photoshop > Preferences > Units and Rulers استفاده کنید.

 

ساخت فایل جدید برای طراحی پوستر در فتوشاپ

 

حال روی خط کش کلیک کنید و با نگه داشتن کلیک و کشیدن آن، خطوط راهنما روی تصویر قرار دهید. از هر طرف یک اینچ مناسب است. برای رند شدن و استفاده ار اعداد حقیقی برای کشیدن خط، دکمه شیفت را نگه دارید.

 

ساخت فایل جدید برای طراحی پوستر در فتوشاپ

 

Duplicate کردن لایه ها در طراحی پوستر در فتوشاپ

در ادامه آموزش طراحی پوستر تبلیغاتی در فتوشاپ، حال باید لایه بدون پس زمینه گل را به فایل وارد کنیم. برای این کار می توانید روی لایه گل راست کلیک کرده و Duplicate Layer را انتخاب کنید. در زیر قسمت As: نام آن را Flowers بگذارید و Document را روی Woman Up تنظیم کنید و OK را بزنید.

 

Duplicate کردن لایه ها در طراحی پوستر در فتوشاپ

 

حال عکس گل به صفحه آماده شده اضافه می شود و باید عکس را کوچکتر کنیم. اندازه آن را مطابق تصویر زیر تنظیم کنید. می توانید آیکن Maintain Aspect Ratio  را انتخاب کنید و آن را روی ۳۰ درصد تنظیم کنید.

 

Duplicate کردن لایه ها در طراحی پوستر در فتوشاپ

 

به لایه بکگراند بروید و دکمه شیفت را نگه دارید. سپس روی لایه عکس گل کلیک کنید و روی Align Vertical Center کلیک کنید. سپس تصویر را در مرکز پوستر ست کنید.

 

Duplicate کردن لایه ها در طراحی پوستر در فتوشاپ

 

اضافه کردن متن در طراحی پوستر در فتوشاپ

حال باید متنی به پوستر خود اضافه کنیم. اضافه کردن متن در آموزش طراحی پوستر همایش ، علمی ، مذهبی ، فوتبالی و.. با فتوشاپ هم نقش مهمی دارد و می توانید متون مورد نظر خود را وارد کنید. برای اضافه کردن متن روی آیکن متن کلیک کنید و یا در منوی Windows روی Character کلیک کنید. در این نمونه باید شما دو لایه متن ایجاد کنید. در لایه اول یک تاریخ را تایپ می کنیم و در تکست دوم نام پوستر یعنی Woman Up را تایپ می کنیم. می توانید از فونت Playfair Display برای این کار استفاده کنید.

 

اضافه کردن متن در طراحی پوستر با فتوشاپ

 

با نگه داشتن دکمه Ctrl هر دو لایه متن را انتخاب کنید و دکمه Ctrl+T را بزنید. سپس ماوس را روی گوشه ها ببرید تا به شکل چرخش تبدیل شود و با نگهداشتن شیفت عکس را بچرخانید تا عمودی شود.

 

اضافه کردن متن در طراحی پوستر با فتوشاپ

 

می توایند با تغییر سایز لایه ها، کل صفحه را پر کنید و جای خالی از کناره ها باقی نگذارید.

 

اضافه کردن متن در طراحی پوستر با فتوشاپ

 

برای تعامل می توانید آدرس وبسایت و یا راه ارتباطی با خود را در گوشه ای از تصویر قرار دهید. ما از فونت Open Sans و سایز ۲۵ استفاده کرده ایم.برای استفاده از فونت های انگلیسی و فارسی میتوانید از منابع فونتی که قبلا در انزل وب معرفی کردیم استفاده کنید.

 

اضافه کردن تصاویر مذهبی در طراحی پوستر با فتوشاپ

 

اضافه کردن ماسک در طراحی پوستر در فتوشاپ

تا اینجای کار یک گل و متن در پوستر داریم اما می خواهیم متن و گل در هم تنیده شوند. ابتدا از لایه گل با زدن Ctrl+J یک کپی می گیریم و آن را در در بالاترین لایه قرار می دهیم.

 

اضافه کردن ماسک در طراحی پوستر با فتوشاپ

 

کار را با برش شروع می کنیم. ابزار Brush را انتخاب کنید و روی عکس راست کلیک کنید. اندازه براش را روی ۳۰px قرار دهید و Hardness را ۱۰۰ درصد کنید. رنگ های Foreground و Background را سیاه و سفید کنید. سپس قسمت هایی از تصویر را با براش زدن پنهان یا افشا کنید. برای سویچ کردن بین سیاه وسفید می تواند دکمه X را بزنید تا بهتر روی جزییات کار کنید. سعی کنید مانند تصویر زیر حالت درهم تنیده بین گل و متن با براش ایجاد کنید.

 

اضافه کردن ماسک در طراحی پوستر با فتوشاپ

 

بعد از متن می توانید همین کار را با تاریخ هم انجام دهید.

 

اضافه کردن ماسک در طراحی پوستر با فتوشاپ

 

همچنین اگر در پروژه های خود موارد اضافی دارید که می خواهید آن ها را از تصویر حذف کنید، پیشنهاد می می کنیم مطلب آموزش حذف عوامل اضافی از عکس در فتوشاپ را مطالعه نمایید.

 

افکت دادن به متن در طراحی پوستر در فتوشاپ

در ادامه آموزش طراحی پوستر با فتوشاپ، حال می خواهیم عمق میدان به متن اضافه کنیم. لایه متن (Women UP) را انتخاب کنید. روی دکمه Effects کلیک کنید و Drop Shadow را بزنید.

 

افکت دادن به متن در طراحی پوستر با فتوشاپ

 

حال پنجره افکت برای شما باز می شود. تنظیمات را مانند تصویر زیر انتخاب کنید تا سایه مناسبی ایجاد کنید. پس از اعمال تغییرات روی OK کلیک کنید.

 

افکت دادن به متن در طراحی پوستر با فتوشاپ

 

حال برای کپی کردن این افکت روی لایه تاریخ، روی لایه متن افکت دار شده راست کلیک کنید و گزینه Copy Layer Style را بزنید. سپس روی لایه تاریخ کلیک راست کرده و Paste Layer Style را بزنید.

 

افکت دادن به متن در طراحی پوستر با فتوشاپ

 

اضافه کردن لایه های Adjustment در آموزش طراحی پوستر با فتوشاپ

در پایین پنل لایه ها، بر روی Add Adjustment Layer کلیک کنید و Brightness/Contrast را بزنید.

 

اضافه کردن لایه های Adjustment در طراحی پوستر با فتوشاپ

 

در پنجره ای که باز می شود، می خواهیم کنتراست بیشتری برای تصویر داشته باشیم. به همین منظور Brightness را روی +۱۵ تنظیم کنید و Contrast را روی +۲۰ قرار دهید.

 

اضافه کردن لایه های Adjustment در طراحی پوستر با فتوشاپ

 

حال پوستر شما آماده است. ابتدا برای سیو کردن آن با فرمت فتوشاپ، روی File کلیک کنید و Save as را بزنید. سپس فرمت .PSD را انتخاب کنید و آن را ذخیره کنید.

 

اضافه کردن لایه های Adjustment در طراحی پوستر با فتوشاپ

 

اگر قصد استفاده از تصویر در وب دارید، مجدد منوی File را باز کنید و Save for web را بزنید. می توانید کیفیت و فرمت تصویر را انتخاب کنید و روی Save ضربه بزنید.

 

اضافه کردن لایه های Adjustment در طراحی پوستر با فتوشاپ

 

حال کار به اتمام رسید و می توانید پروژه های دیگر را تمرین کنید و از پوستر های خود لذت ببرید.

 

اضافه کردن لایه های Adjustment در طراحی پوستر با فتوشاپ

 

در پایان اگر علاقه مند هستید تا تصاویر مذهبی بسازید و آن را در کنار پروژه های خود قرار دهید، مطالعه مطلب آموزش طراحی لوگو در فتوشاپ را فراموش نکنید.



:: برچسب‌ها: تصاویر مذهبی کودکانه تصاویر مذهبی 4k ,تصاویر مذهبی پس زمینه گوشی ,تصاویر مذهبی با کیفیت ,تصاویر مذهبی متحرک ,تصاویر مذهبی پروفایل ,تصاویر مذهبی برای پروفایل ,تصاویر مذهبی محرم ,مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

السلام علیک یا أباعبدالله
وعلی الارواح التی حلت بفنائک علیکم منی جمیعا
سلام الله أبدا مابقیت وبقی اللیل والنهار
ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم
السلام علی الحسین
وعلى علی بن الحسین
وعلى أولاد الحسین
وعلى أصحاب الحسین

وصیت نامه شهدا را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«انما الحیوه عقیده و الجهاد

 

زندگی عقیده و جهاد است. امام حسین (ع)

 

پدرم و مادرم شرمنده هستم از اینکه نتوانسته‌ام زحماتی را که درباره من متحمل شدید حتی گوشه‌ای از آن‌ها را جبران کنم امیدوارم که بر من ببخشایید و حتماً برایم دعا کنید؛ و چنانچه خواهران و برادرانی بر اینجانب حقی دارند به خانواده‌ام مراجعه کنند تا آن‌ها در این مورد اقدام کنند.

 

محمود اخلاقی

 

 

 

+ نوشته شده در دوشنبه هشتم مهر ۱۳۹۸ ساعت 18:33 توسط روزبه قمصری  | نظر بدهيد

وصیت نامه شهدا شهید محمد جهان آرا

 

شهید محمد جهان آرا ، فرمانده سپاه خرمشهر بود که خاطره مقاومت جانانه او نیروهای تحت امرش در این شهر ، بخشی از تاریخ ایران است. او به هنگام آزادی خرمشهر ، به خیل شهدا پیوسته بود و همرزمانش بعد از فتح خرمشهر ، به یادش می خواندند: " ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته... "

 

ادامه نوشته

+ نوشته شده در یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 13:13 توسط روزبه قمصری  | نظر بدهيد

بخشی از سخنان شهید همت

 

 

شهيد همت: از طرف من به جوانان بگوييد چشم شهيدان و تبلور خونشان به شما دوخته است بپا خيزيد و اسلام خود را دريابيد.

 

انسان يک تذکر در هر 4 ساعت به خودش بدهد، بد نيست.

 

بهترين موقع بعد از پايان نماز، وقتي سر به سجده مي گذاريد، مروري بر اعمال از صبح تا شب خود بيندازد، آيا کارمان براي رضاي خدا بود.

+ نوشته شده در پنجشنبه چهاردهم دی ۱۳۹۱ ساعت 2:28 توسط روزبه قمصری  | نظر بدهيد

شهيد حجت‌الله سرتیپ‌نیا : برخي مدعيان حامي اسلام، خائن هستند

فرازی از وصیتنامه شهید:

 

 

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

وصیت می کنم پدرم همچو عمار به حضرت رسول (ص) و حضرت امام عزیز وفادار باشيد. همچنین مادر مهربان و مومنه ام و برادران مخلص و بدون تکلفم شما هم به امام وفادار باشید. مطمئن باشید امام راست می‌گوید و فقط او و مخلصان مقرب و بی‌ریای ایشان هستند که می‌توانند اسلام از پا افتاده را بر پای دارند.

 

پدرم،مادرم و برادرانم، وظیفه خود را در حد واجب کفایی انجام داده‌اید ولی این را فراموش نکنید که هنوز دین خود را به اسلام ادا نکرده‌ایم. پدر معظم و مادر مکرمه و برادران شریفم، مواظب باشید با افرادی که یا جنگ را تحریم می‌کنند و یا جبهه نمی‌روند و لاف حمایت از اسلام را می‌زنند، تماس نداشته باشید که به خدا سوگند اینها همه دروغگو است و خائن به اسلام هستند. فکر نکنید چون در این دنیا مقامی دنیایی دارند پس بنابراین خوبند. نه، آنها غافلند. مبادا شما هم در این غلفت‌شان شریک و یا دخیل شوید.

+ نوشته شده در شنبه بیست و چهارم تیر ۱۳۹۱ ساعت 10:50 توسط روزبه قمصری  | نظر بدهيد

سلام بر آنها که امامشان را در تمام لحظه ها تنها نگذاشتند

 

 

متن زیر وصیت نامه شهدا دانشجوی شهید منصور نظریه میباشد که در سحرگاه 28 صفر ( 4/10/1360 ) مصادف با رحلت حضرت رسول اکرم ( ص ) و شهادت امام حسن مجتبی ( ع ) در یکی از شهرهای اسپانیا به شهادت رسید .

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام به رهبر انقلاب امام خمینی ، درود بر شهیدان و بر روحانیت مبارز و همه همسنگران و رزمندگان ایران . سلام بر آنها که امامشان را در تمام مدت تنها نگذاشتند و همراه و پیرو خط او بودند .

 

خداوندا شکر ، شکرت که مرا به پای خود بازخواستی شکرت که مرا به آرزویم رساندی ، تو خودت شاهدی که من آرزویم این بود .

 

ادامه نوشته

+ نوشته شده در یکشنبه دهم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 20:16 توسط روزبه قمصری  | نظر بدهيد

خانه‌ آخرت خيلي از دنيا زيباتر است

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«ولاتحسبن الذين قتلوا في سبيل‌الله امواتاً» اينجانب پاسدار ابراهيم بارگاهي که براي دومين بار عازم جبهه هستم و به سوي شهادت مي‌شتابم، چون بار اول که در جبهه بودم و لياقت و سعادت شهيد شدن را نداشتم،‌ اين بار مي‌روم که خداوند، جان ناقابل ما را قبول نمايد و شربت شهادت بنوشم. من مي‌خواهم به جايي بروم که رجايي و باهنر و بهشتي و مطهري و طالقاني و نواب‌ صفوي و ديگر شهداي مجلس مثل «کامکاري، نيکبخت، زينبي، بيژني، ضرغام، امرالله و ديگر شهدا آنجا باشند.

 

 

 

ادامه نوشته

+ نوشته شده در دوشنبه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۰ ساعت 3:15 توسط روزبه قمصری  | نظر بدهيد

وصیت نامه جانباز شهید احمد بابکان

 

 

بايد بدانيم كه سه چيز انسان را بهشتي و جهنمي‌ مي‌كند:

 

1- تفكر

 

2- سكوت

 

3- كلام

 

هر نگاهي نيست در او سودي، و هر كلامي‌ كم نيست در آن ياد خداوند، پس او تقوي است،

 

و سكوتي كه در آن فكر نباشد پس غفلت است، پس خوشا به سعادت كسي كه نظر او

 

عبرت است و در سكوتش فكر كردن باشد و حرف زدنش ذكر خدا باشد، گريه كند بر خطايش

 

و مردم از او در امان باشند. (بابت چشم و زبان و ...) و بايد بدانيم آنچه امروز ممكن است

 

خداي ناكرده به انقلاب اسلامي‌ ما ضربه بزند فقط هواپرستي‌ها و خودخواهي‌ها و بي

 

عدالتي‌ها خواهد بود. بكوشيد همه تابع حق باشيد و از تفرقه‌اندازي‌ها دوري كنيد و بايد

 

سعي نماييم تا تمامي‌ خواسته‌هايمان را بر خواسته‌هاي خداوند تبارك و تعالي منطبق

 

گردانيم و هميشه توكل به خداوند و توسل به ائمه (ع) كه امكان‌پذير مي‌باشد، داشته

 

باشيم.

 

برچسب‌ها: شهید, وصیت نامه, وصیت نامه شهدا, دفاع مقدس

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هفتم بهمن ۱۳۹۰ ساعت 18:59 توسط روزبه قمصری  | نظر بدهيد

قسمتی از وصیتنامه سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی

 

 

همسرم ! راه خدا را انتخاب کن که جز این راه دیگری برای خوشبختی وجود ندارد

 

ملیحه جان همانطوری که میدانی احترام مادر واجب است . اگر انسان کوچکترین ناراحتی داشته باشد اولین کسی که سخت ناراحت می شود مادراست که همیشه به فکر فرزند یعنی جگرگوشه اش می باشد.

 

ادامه نوشته

+ نوشته شده در یکشنبه بیست و پنجم دی ۱۳۹۰ ساعت 17:51 توسط روزبه قمصری  | نظر بدهيد

شهید مصطفی چمران : خوش دارم هیچ‏کس مرا نشناسد

 

 

خوش دارم هیچ‏کس مرا نشناسد

 

هیچ‏کس از غم‏ها و دردهایم آگاهی نداشته باشد،

 

هیچ‏کس از راز و نیازهای شبانه‏‌ام نفهمد

 

هیچ‏کس اشک‏های سوزانم را در نیمه‏‌های شب نبیند

 

هیچ‏کس به من محبت نکند

 

هیچ‏کس به من توجه نکند

 

جز خدا کسی را نداشته باشم

 

جز خدا با کسی راز و نیاز نکنم

 

جز خدا انیسی نداشته باشم

 

جز خدا به کسی پناه نبرم

 

+ نوشته شده در یکشنبه بیست و دوم آبان ۱۳۹۰ ساعت 16:13 توسط روزبه قمصری  | نظر بدهيد

شهيد جواد جليلي : با انقلاب به حالت سستي برخورد نكنيد

وصيت‌نامه شهيد جواد جليلي

 

 

 

بسم‌الله‌الرحمن الرحيم

 

درود خداوند متعال بر تو باد اي رهبر عالي قدر و بزرگوار سلام شهيدان ايران ...حسين جان!

 

جوانان ما در جبهه‌ها به ياد تو سينه‌هاي خود را جلوي گلوله‌هاي سبك و سنگين قرارمي دهند و جان خود را مي‌دهند پروردگارا من مي‌دانم تو ما را خلق كردي و تو به ما جان داده‌اي....خداوندا مرا ياري كن اگر تو ياري نكني ياوري جز تو ندارم و اي مردم مسلمان اين خون پاك شهيدان است كه پيچ و خم قلاب را صاف و هموار مي‌كند كه شايد با ريخته شدن اين خونهاي پاك كساني كه در ناداني هستند بهراه الله نماينده شوند.

 

از شما مردم مسلمان و دوستان و آشنايان تقاضا مي‌كنم كه با انقلاب به حالت سستي برخورد نكنيد انقلاب هدف بزرگي را دنبال كرده است و از شما مي‌خواهم كه جلوگيري از فرزندان خود نكرده و بگذاريد راهي راه مي‌خواهند بروند و اگر كسي مانع از رفتن فرزندش به جبهه‌هاي جنگ شود به خدا قسم مسئول است.....

 

خدايا تو را شكر مي‌كنم كه به من قدرت تشخيص حق از باطل را دادي و خدايا تو را شكر مي‌كنم كه رهبرم را شناساندي كه به من چنين پدر و مادري دادي خدايا تو را شكر مي‌كنم كه مرا در ناداني نميراندي مادر عزيزم مي‌دانم كه شما را اذيت كردم و براي شما نتوانستم فرزند خوبي باشم....

 

بعد از مردن من حجله‌اي براي من مگذاريد چون درنزد خدا هيچ ارزشي ندارد گل بر سر قبرم نياوريد چون اين گلها بعد از 2 يا 3 روز پلاسيده مي‌شوند مرا در بهشت‌زهرا (س) دفن كنيد.

وصیت نامه شهدا

والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته

 



:: برچسب‌ها: وصیت نامه شهدای مدافع حرم ,وصیت نامه شهدا درباره حجاب ,وصیت نامه شهدای شاخص ,وصیت نامه شهدای انقلاب ,وصیت نامه شهدا درباره نماز ,وصیت نامه شهدای دانش آموز ,وصیت نامه تاثیرگذار ,شهید دانلود وصیت نامه ,شهدا مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

السلام علیک یا أباعبدالله
وعلی الارواح التی حلت بفنائک علیکم منی جمیعا
سلام الله أبدا مابقیت وبقی اللیل والنهار
ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم
السلام علی الحسین
وعلى علی بن الحسین
وعلى أولاد الحسین
وعلى أصحاب الحسین

 

محمد مسلمی بر لزوم به‌کارگیری ضابطه‌مند از علایم هشداردهنده رده‌بندی سنی برنامه‌ها در تلویزیون تاکید کرد. به‌تازگی پخش نماهنگی از شبکه پویا (نهال) با هشدار محدودیت سنی +۱۰ سال، در فضای مجازی بحث‌برانگیز شده است.

 

اخبار فرهنگ و هنر کلیپ مذهبی افراد منتقد به محدودیت سنی اعمال شده در این نماهنگ مذهبی، معتقدند، آیا این صحنه‌ها از غول‌های انیمیشن‌ها ترسناک تر است که فکر می‌کنید مناسب بچه‌ها نیست؟ و اینکه اصلا چرا مسائل دینی و مذهبی باید شامل محدودیت سنی برای تماشا باشد؟

 

در پاسخ به این انتقادها، محمد سرشار ـ مدیر شبکه ـ در صفحه توییتر خود توضیحاتی را منتشر کرد. این مدیر تلویزیونی در بخشی از این توضیحات آورده است: «یکی از این نماهنگها دارای شعر و صوت مناسبی برای کودکان بود اما در تصویر آن صحنه‌هایی مانند شمشیر کشیدن، شکستن تنگ آب، کشتن ماهی و پخش شدن قطرات خون وجود داشت که بنده از پخش خواستم دو کار انجام دهد: یک: آن نماهنگ را با هشدار سنی ۱۰+ پخش کند. دو: پخش در ساعات پایانی شب باشد که خانواده‌ها کنار فرزندان باشند و مراقبت لازم را برای کودکان زیر ۹ سال داشته باشند.»

 

او ادامه تاکید کرده است: «می‌گویند: ”قبلا صحنه‌های خشن یا ترسناک از شبکه کودک پخش شده. پس اینها را هم بدون هشدار پخش کنید.” مثالی بزنم: هرچند در پاساژها ماسک نمی‌زنند اما ما در هیاتهایمان بهتر از همه جا رعایت می‌کنیم و همه‌مان ماسک می‌زنیم. شبیه همین، اگر خطایی در پخش آن صحنه‌های ترسناک بوده، دلیلی نمی‌شود که در برنامه‌های حساس دینی مراقبت نکنیم.

 

سرشار در ادامه هم از راه‌اندازی سامانه «چی خوبه» خبر داده است که به شبکه کودک کمک می کند و هشدارهای سنی را دقیق‌تر می‌کند.

 

اما این توضیحات در حالی از سوی مدیر شبکه تخصصی کودک مطرح می شود، که او بهتر از هر کسی می‌داند به رغم هشدارهایی که سالهاست از سوی کارشناسان رسانه و روانشناسان کودک عنوان شده، هنوز که هنوز است استفاده از علایم هشداردهنده سنی ضابطه‌مند در پخش شبکه‌ها اجرایی نمی‌شود و همان طور که خود وی نیز اذعان داشته، این هشدارها بر اساس نگاه مدیران اعمال می‌شود و قطعا در این بین بعضی برنامه‌ها و چه بسا بسیاری از قلم می‌افتد.

 

محمود مسلمی ـ بازیگر و کارگردان حوزه برنامه های کودک و نوجوان ـ که بیشتر با اجرای برنامه « عموهای فیتیله‌ای » شناخته می شود، درباره ضرورت استفاده از پروتکل های ضابطه‌مند برای درجه بندی سنی برنامه‌های تلویزیونی و خصوصا برنامه های کودک صحبت کرده است.

 

مسلمی درباره ضرورت تعیین محدودیت سنی برای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی گفت: فیلم‌هایی که صحنه های خشونت بار دارند باید با استفاده از علائم هشداردهنده یادآوری شوند تا خانواده‌ها مراقب باشند و در همه‌جای دنیا هم همینطور است.

 

او در عین حال اعمال محدودیت سنی را در شبکه‌های تخصصی کودکان نادرست خواند و افزود: اگر بخواهیم بچه‌ها را در شبکه خودشان محدود کنیم، بدتر می‌شود و آن‌ها حریص تر می‌شوند به تماشای آن فیلم یا برنامه. بچه‌ها کنجکاوترند و مثل ما فکر نمی‌کنند. من مخالفم که برای برنامه‌های کودک محدودیت سنی قائل شوند اما در فیلم‌های بزرگسال که ممکن است بچه‌ها هم تماشا کنند باید این مسئله رعایت شود. ما نمی توانیم به بچه‌ بگوییم شبکه تو است اما نگاه نکن اگر برنامه یا فیلم مناسبش است در شبکه‌اش پخش می‌شود و اگر نیست نباید پخش بشود.

 

این بازیگر راه حل ضابطه‌مند شدن این مسئله را در صداوسیما ، وجود گروهی متخصص برای سیاست‌گذاری عنوان کرد و گفت: این موضوع نیازمند یک سیاست کلی است. ما باید روانشناس، جامعه شناس و کسانی که تخصصش را دارند را جمع‌آوری کنیم که کم هم نیستند. کسانی‌که صاحب سبک‌ هستند و در این زمینه علم دارند. وقتی این ‌ها در کارگروهی باشند که سیاست‌های کلی را رقم بزنند، ما می‌توانیم به یک یکدستی برسیم که اگر مدیری رفت و مدیر دیگری آمد این سیاست‌ها باز هم اعمال شود. این چیزی است که در دنیا اتفاق می افتد.

 

مثلا برای دخترها و پسرها در سنین مختلف باید برنامه‌های خاصی طراحی شود. اگر تیمی در صدا وسیما ثابت و مستقر باشد که این سیاست‌گذاری‌ها را انجام دهد، هم برای تعیین محدودیت سنی و هم برای برنامه سازی خوب است.

 

مسلمی با بیان اینکه نحوه آموزش اررزش‌های و کلیپ مذهبی به کودکان باید متفاوت و خلاقانه باشد، گفت: ما می‌توانیم کارهای دینی و ارزشی را به گونه ای بسازیم که کودکان ما نگرش درست تری نسبت به ائمه اطهار (ع) داشته باشد. یعنی بر نکته‌های مثبت تاکید کنیم؛ ما باید از شجاعت امامانمان به کودک بگوییم. کودک و نوجوان ما باید بداند بعد از واقعه عاشورا سیره و رفتارش را چگونه باید تغییر دهد. ارزش‌های آن دوره تاریخی بسیار زیاد بوده است اما ما به آن‌ها نمی پردازیم. البته نه اینکه این چیزهایی که نشان داده می‌شود مثبت نیست اما ما به ندرت درباره رفتار امام حسین (ع) با کودکانشان، رفتار حضرت محمد(ص) و امام علی (ع) با کودکان و اینکه جایگاه کودکان و نوجوانان در دین و روابط اجتماعی آن زمان چگونه بوده است، صحبت کرده‌ایم.

 

مسلمی ادامه داد: چقدر خوب است که ما دختران و پسران سرزمینمان را با رفتار، سیره، شجاعت‌ها و قصه‌های امامان آشنا کنیم. یکی از همین قصه‌ها را قرار بود با همکاری سازمان اوج کار کنیم و آن این بود که امام حسین (ع) در زمان جنگ برای لحظه‌هایی جنگ را رها کرده و نزد کودکانشان می‌روند و با آن‌ها صحبت می‌کنند. این خیلی مهم است که در چنین شرایطی هم ایشان با کودکانشان صحبت می‌کردند و برایشان وقت می‌گذاشتند. باید به مسائل اینچنینی پرداخته شود. بچه‌ها باید رفتار حسینی را یاد بگیرند. این نگاه من است و همیشه گفته‌ام کاش یک روز کارهایی ساخته شود که ارزش‌های آن زمان و اخلاقیات را به تصویر بکشد تا کودک وقتی وارد جامعه می‌شود رفتارش متحول شود.

 

او ساخت برنامه‌ها و کلیپ مذهبی را برای کودکان بسیار مهم و حساس عنوان کرد و گفت: کارهایی که در این راستا ساخته می‌شود، اگر درست و اصولی ساخته نشود، کار ضد تبلیغ کرده‌ایم. من خیلی از کارهای دینی را دیده‌ام که بچه‌ها پس می‌زنند. اگر این برنامه‌ها در قالب درستی طراحی نشوند، تاثیر لازم را نمی گذارند. کارهای دینی باید جذابیت داشته باشند و در این زمینه ما بر لبه تیغ حرکت می کنیم. خیلی مهم است که برنامه های مذهبی کودکان در قالب‌های درست ساخته شوند. در غیر این صورت ما سرمایه را دور ریخته ایم و برعکس هم جواب می‌گیریم.

 

مسلمی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر به وضعیت برنامه کودک باید به شکل جدی‌تری توجه شود، درباره فعالیت‌های جدید خود توضیح داد: فعلا کار جدیدی ندارم. تصمیم به کار کردن داریم، باید ببینیم سازمان صداوسیما چه کار می‌کند. ما آماده کار هستیم و یکی ـ دو طرح هم داده‌ایم اما هنوز جوابی نگرفته‌ایم.



:: برچسب‌ها: کلیپ مذهبی برای وضعیت واتساپ , کلیپ مذهبی جدید , کلیپ مذهبی زیبا برای وضعیت , کلیپ مذهبی کوتاه , کلیپ مذهبی اهل سنت , کلیپ مذهبی موبایل , کلیپ مذهبی کوتاه , کلیپ مذهبی , حجاب مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

وصیت نامه شهدا رجب علی غلامی جوان 19 ساله ای که در سال 62 در جنگ ایران و عراق کشته شده بود نشر شد.

 

به نقل از خبرگزاری فارس، وی در ولسوالی بجستان سکونت داشته است و به دلیل خصوصیت های اخلاقی شایسته مورد ستایش اطرافیان خود قرار داشته است.

 

متن این وصیت نامه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلاً.

 

بعضی از مومنان بزرگانی هستند که به عهدی که با خدا بسته‌اند کاملا وفا دارند، پس برخی بر آن عهد ایستادگی کردند تا براه خدا شهید شدند.

سپاس و ستایش حی سبحان را که بر بندگان گنه کار خود منت نهاد و صراط مستقیم الهی را برایش رهنمون شد.

 

السلام علیک یا ابا عبدالله، السلام علیک یا ثارالله، سلام بر تو ای امام که چگونه زیستن و چگونه مردن را به ما آموختی و سلام بر شهیدان عزیز که با حرکت خود درس آزادگی را به ما آموختند.

 

این جانب رجب غلامی افغانی بر حسب وظیفه شرعی که بر گردن خود احساس می‌کنم و عشق سوزانی که در اثر ارادت به حسین(ع) تمام وجودم را می‌سوزاند، اینک به یاری خدا و همت شما ملت شهید پرور بجستان لباس رزم به تن می‌کنم و بر آنم که تا نابودی کامل استکبار از پای ننشینم.

 

جرات جسارت سخن گفتن در برابر شما سروران عزیز را ندارم ولی بعنوان برادری کوچک لازم می‌دانم نکاتی را متذکر شوم، سزاوار نیست که پس از گذشت چهار سال از جنگی که به مملکت اسلامی ایران تحمیل کرده‌اند همچنان بی تفاوت بمانیم.

 

اگر در خانه ماندن را به جهاد کردن ترجیح دهیم و به این منوال حرکت کنیم اعوذبالله که سخت در خسرانیم.

وصیت نامه شهدا

پدران و مادران عزیزی که در تشییع جنازه‌ام شرکت کرده‌اید برایم افسوس نخورید بلکه بجای این افسوس خوردن خواسته فرزندانتان را جواب مثبت دهید و آنها را روانه جبهه کنید که امروز خط سرخ حسینی خون می‌طلبد.

 

اگر جسدم به دست دوستان افتاد در کنار دیگر برادران و عزیزان شهید بجستان به خاک بسپارید.

 

برادران عزیز همانطور که می‌دانید من غریبم و پدر و مادر ندارم و همچنین برادر و خواهری، از شما عزیزان تقاضا دارم گاه گاهی که به سر قبرم حاضر می‌شوید فاتحه‌ای بخوانید و اگر ممکن بود یک شب جمعه دعای کمیل بر سر مزارم برگزار کنید.ان شاءالله

 

ضمناً موترم را هم بفروشید و پولش را به جبهه واریز کنید.

 

در پایان از کلیه برادران و خواهران بجستان امید عفو و بخشش دارم و اگر خطایی از من مشاهده کرده‌اند خواهند بخشید.

 

از برادران عزیزم احمد باغبان و علی ‌پور اسماعیل می‌خواهم که بجای برادرم جنازه‌ام را بخاک بسپارند.

 

والسلام علیکم- العبدالحقیر: وصیت نامه شهدا رجب غلامی افغانستانی



:: برچسب‌ها: وصیت نامه شهدای مدافع حرم , وصیت نامه شهدا درباره حجاب , وصیت نامه شهدای شاخص , وصیت نامه شهدای انقلاب , وصیت نامه شهدا درباره نماز , وصیت نامه شهدای دانش آموز , وصیت نامه تاثیرگذار شهید , دانلود وصیت نامه شهدا , مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

السلام علیک یا أباعبدالله
وعلی الارواح التی حلت بفنائک علیکم منی جمیعا
سلام الله أبدا مابقیت وبقی اللیل والنهار
ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم
السلام علی الحسین
وعلى علی بن الحسین
وعلى أولاد الحسین
وعلى أصحاب الحسین

 

اگر دنبال طرح های کلیپ مذهبی مناسب و با کیفیت هستین حتما سری به سایت متد گرافیک بزنید.

 

به گزارش گروه بازرگانی ایسکانیوز طرح های مذهبی در متدگرافیک بصورت لایه باز با لایه بندی استاندارد و اختصاصی و با کیفیت مناسب جهت چات طراحی شده است.

 

از جمله این طرح های لایه باز می توان به انواع بنر مذهبی لایه باز اشاره کرد.

 

از ویژگی های این طرح های مذهبی میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

 

موارد مربوط به مراسمات محرم از جمله سخنرانی، مداحی،سینه زنی، تعذیه خوانی در نظر گرفته شده است.

 

بنرها در مدل و سایزهای مختلف کار شده و در فرمت psd و لایه‌بندی استاندارد آماده دانلود می‌باشد.

 

اصول رنگبندی سازگار با طرح های مذهبی در همه این بنر ها مد نظر قرار داده شده است.

 

همچنین از فونت‌ها و تایپوگرافی فارسی،استاندارد و مناسب در هر طرح استفاده شده است.

 

این طرح ها در انواع مختلف برای مناسبت های مختلف مانند اعیاد مذهبی و یا مراسمات عزاداری تهیه شده اند.

 

فایل psd بنر محرم مطابق با استاندارد های روز چاپ دستگاه بنر و فلکس کار شده و مناسب چاپ لارج فرمت می باشد.

 

از دسته بندی های مذهبی این سایت می توان به بنر محرم لایه باز با ویژگی های زیر اشاره کرد.

 

در اکثر این طرح‌ها از المان‌های مربوط به ماه محرم و عزاداری مانند تصاویر حرم، پرچم‌های محرم, تصاویر مذهبی و نوشته‌ها و شعارهای محرم استفاده شده است.

 

تمام این طرح مناسب و کلیپ مذهبیبرای مراسمات محرم تا اربعین می باشد.

 

با کمی تغییرات در متن ها می توان این طرح ها را در عزاداری های دیگر مذهبی مانند ایام فاطمیه یا رمضان نیز استفاده کرد.

 

طرح های گرافیکی بنر ماه محرم بصورت لایه باز و کاملا تفکیک شده کار شده و المان های استفاده شده در طرح قابل ویرایش و شخصی سازی می باشد. در مجموعه درس‌های سخنرانی و فن بیان، تمرین‌های متعدد و متنوعی برای خوب حرف زدن در جمع مطرح شده است.

 

از جمله این که در درس چند نکته و روش برای افزایش تسلط بر سخنرانی، تکنیک‌ها و تمرین‌های مختلفی را - با تمرکز بر نیازهای فردی که قرار است در آینده‌ی نزدیک یک سخنرانی مهم داشته باشد - مطرح کرده‌ایم.

 

این درس، بیشتر بر روی چند نکته و تمرینِ اولیه متمرکز است و کمک می‌کند تا اثربخشی تمرین‌های شما در طول مدتی که درس‌های مربوط به مهارت های صحبت کردن در جمع را مطالعه می‌کنید، افزایش پیدا کند.

 

بنابراین نکات و تمرین‌های مطرح شده در این درس، برای رفع نیاز فوری و لحظه‌ای شما طراحی نشده و بیشتر بر روی بهبود بلندمدت مهارت سخنرانی در جمع متمرکز شده است.

 

مهارت سخنرانی و حرف زدن مدیریت شده

مهارت سخنرانی و صحبت کردن در جمع، برای برخی از ما یک آرزو و برای بسیاری از ما یک دغدغه و نیاز جدی است.

 

گروهی از ما به عنوان یک علاقه‌ی شخصی، دوست داریم در جمع دوستان، در جلسات کاری، در سمینارها و کلاس‌ها، خوب حرف بزنیم و سخنرانی کنیم. گروه دیگری هم هستند که شاید علاقه‌ای به این کار نداشته باشند، اما به تجربه دریافته‌اند که فرار کردن از صحبت کردن در جمع در محیط کسب و کار و فضاهای اجتماعی امروز، تقریباً غیرممکن است:

 

یک فروشنده حرفه ای باید بتواند در کنار اسلاید‌های معرفی محصول بایستد و برای جمع حرف بزند.

 

خصوصاً در فروش B2B که بسیاری از جلسات فروش، در قالب صحبت کردن برای چند نفر مخاطب (از واحدهای مختلف سازمان) اجرا و برگزار می‌شود.

 

مهم‌ نیست که مدیرعامل شرکت چقدر توانمند است، اما همکاران او انتظار دارند در مناسب‌های مهم، او با حرف زدن و سخنرانی خود، به بحث‌ها و جلسات و مراسم‌ها و مهمانی‌ها رسمیت ببخشد.

 

در گذشته‌، به عنوان مثال کلاسیک از شغل مناسب برای یک فرد درونگرا به مدیر مالی اشاره می‌کردند و از این منظر، جایگاه او را در مقابل مدیر فروش (نیازمند به برونگرایی و تعامل اجتماعی گسترده) قرار می‌دادند.

 

اما این مثال‌ها فقط برای کتاب‌ها و کلاس‌هاست. مدیر مالی هم می‌داند که خوب حرف زدن، برای او یک مهارت ضروری است و لازم است بتواند در حضور مدیران شرکت یا هیات مدیره و سهامداران، از تصمیم‌ها و سیاست‌های واحد خود دفاع کند.

 

ترس از صحبت کردن در جمع و سخنرانی

پیش از هر چیز، بهتر است با ترس از سخنرانی در جمع (یا به عبارت دقیق‌تر: گلاسوفوبیا) کنار بیایید. این ترس، در کنار ترس از بیماری، مرگ، ارتفاع، جانوران و شنا در آب‌های عمیق، یکی از ترس‌های اصلی انسان امروزی است  و شما در این زمینه، تنها نیستید.

 

ترس از حرف زدن در مقابل جمع حتی در افراد حرفه‌ای هم وجود دارد و با وجودی که با تمرین کمتر می‌شود، هرگز به صورت کامل از بین نمی‌رود.

 

اگر به سراغ سخنران‌های حرفه‌ای – که بارها در مقابل جمع‌های بزرگ سخنرانی کرده‌اند – بروید، عموم آن‌ها صادقانه اعتراف می‌کنند که هنوز هم در شروع سخنرانی اضطراب دارند.

 

البته ممکن است این اضطراب – بسته به عوامل مختلف – برای یک نفر دو دقیقه، برای فرد دیگری پنج دقیقه و برای فرد دیگری تا پایان سخنرانی طول بکشد.

 

بنابراین آن‌چه شما باید به تدریج و با تمرین بیاموزید، مدیریتِ ترس از حرف زدن در میان جمع است و نه از بین بردن ترس.

 

ما در دو درس با عنوان‌های شناخت استرس سخنرانی و نیز طبقه بندی علت های استرس هنگام سخنرانی تا حدی به این موضوع پرداخته‌ایم.

 

اما مهم است قبل از همه‌ی تمرین‌ها، ترسیدن، اضطراب و هول شدن را به عنوان پیشامدهایی طبیعی در نظر بگیرید و با آن‌ها راحت باشید. در غیر این صورت، ممکن است به سرعت و در نخستین تمرین‌ها، از خودتان ناامید شوید.

 

طبیعی است تکرار، تمرین و تلاش، می‌تواند تسلط شما را بر سخنرانی افزایش دهد و این روند، در طول زمان طی خواهد شد.

 

اما فعلاً در حد نخستین توصیه‌ها برای ابتدای مسیر، مناسب است بر یک توصیه کلیدی تأکید کنیم:برای خوب حرف زدن در جمع، لازم نیست متن سخنرانی خود را حفظ کنید

 

این را همواره به خاطر بسپارید که برای خوب حرف زدن در مقابل جمع، لازم نیست حرف‌ها و سخنرانی خود را از قبل، حفظ کنید.

 

حفظ کردن دقیق متن سخنرانی و تلاش برای تکرار کلمه به کلمه‌ی آن، باعث می‌شود که در طول سخنرانی، انرژی زیادی از شما گرفته شود.

 

هم‌چنین این احتمال وجود دارد که با فراموش کردن یک کلمه یا جمله‌ی خاص، احساس کنید که روند سخنرانی به کلی از اختیارتان خارج شده و اضطراب‌تان افزایش پیدا کند.

 

اضطراب، خودش را بازتولید می‌کند و لحظه به لحظه، تسلط شما بر خود و سخنرانی‌تان کاهش خواهد یافت.

 

به همین علت، بسیاری از مربیان سخنرانی، روش زیر را برای سخنرانی توصیه می‌کنند:

 

صرفاً نقشه و مسیر کلی حرف‌های خودتان را ترسیم و ثبت کنید:

 

این‌که چگونه سخنرانی را شروع کنید و جملات آغازین شما چه باشد.

مرور و بررسی قصه‌ها، داستان‌ها و مثال‌هایی که احتمالاً در سخنرانی مطرح خواهید کرد.

انتخاب آمارها و گزارش‌هایی که به آن‌ها اشاره خواهید کرد.

روند کلی سخنرانی و نکاتی که در پایان به عنوان جمع بندی سخنرانی مطرح خواهید کرد.

پس از مشخص شدن مسیر کلی و المان‌های سخنرانی خود، اجازه دهید که جملات، آن طور که پیش می‌آید بر زبان شما جاری شوند.

 

برای تسلط بر روند سخنرانی، باید بتوانید انرژی خود را مدیریت کنید

توان ذهنی همه‌ی ما محدود است.

 

در تعریف استرس هم آموخته‌ایم که استرس یعنی این‌که در یک مقطع زمانی مشخص، منابع مورد نیاز ما بیشتر از منابع در دسترسمان باشد.

 

بنابراین – در حد یک نگاه ساده و ابتدایی – می‌توانیم اضطراب و استرس سخنرانی را از این زاویه ببینیم که: «هرگاه توان ذهنی ما برای مدیریت کل فرایند سخنرانی و حواشی آن کافی نباشد، استرس را تجربه خواهیم کرد.»

 

یک پیش نیاز مهم برای تسلط بر خود و ارائه یک سخنرانی موفق این است که انرژی خود را به درستی مدیریت کنید

 

اجازه بدهید این مسئله را با یک مثال عددی، که البته به هیچ وجه دقت علمی ندارد، بررسی کنیم:

 

استفاده از کلمات: فعالیتی با مصرف انرژی بالا

فرض کنید یک سخنران حرفه‌ای روی سن می‌رود و برای لحظه‌ای کوتاه، به جمعیتی که مشتاق و با هیجان و بعضاً با تردید به او خیره شده‌اند، نگاه می‌کند.

 

احتمالاً او دچار اضطراب می‌شود و در عین حال، می‌خواهد سخنرانی را آغاز کند.

 

فرض کنید چنین فردی دارای تسلط کلامی نسبتاً بالایی است و مغز او، برای جمله‌سازی و جستجوی کلمات، نیاز به صرف انرژی چندانی نداشته باشد (مثلاً ۲۰٪ توانایی ذهنی او برای جمله سازی و یافتن کلمات مناسب کافی باشد).

 

چنین فردی می‌تواند با ۸۰٪ باقی‌مانده‌ی توان ذهنی خود، حواشی سخنرانی (از جمله اضطراب درونی و حرکت‌ها و بی‌نظمی‌هایی را که در کناره‌های سالن دیده می‌شوند) را مدیریت کند.

 

اما فرض کنید که این شخص مهارت کلامی چندانی ندارد و حتی در خلوت خود نیز،  وقتی می‌خواهد چند جمله بسازد و حرف بزند، ۶۰ تا ۷۰ درصد توان ذهنی‌اش درگیر بازی با کلمات می‌شود.

 

می‌توان حدس زد که انرژی باقیمانده در چنین فردی، برای مدیریت اضطراب و حواشی سخنرانی کافی نخواهد بود و کوچک‌ترین اتفاق پیش‌بینی‌نشده یا رفتار آزاردهنده، می‌تواند او را به کلی از مسیر سخنرانی منحرف کند.

 

البته جمله‌سازی و کنار هم چیدن کلمات، تنها فعالیت انرژی‌بر در یک سخنرانی نیست؛ اما بی‌تردید یکی از مهم‌ترین آن‌هاست.

 

حرف زدن مدیریت شده؛ تمرینی برای انتخاب کلمات مناسب در سخنرانی و کلیپ مذهبی

شاید اصطلاح Toastmaster را شنیده باشید. این اصطلاح برای کسانی به کار می‌رود که در انجام سخنرانی های کوتاه مهارت دارند.

 

Toastmaster الزاماً قرار نیست از توانایی سخنرانی مثلاً هشت‌ساعته در یک سمینار آموزشی بهره‌مند باشد. اما می‌تواند در شروع یک مهمانی، در جلسه معارفه و تودیع شرکت، در آغاز یک سمینار یا شرایطی مانند این‌ها، سخنرانی کوتاهی (مثلاً‌ در حد پنج دقیقه) داشته باشد.

 

یا این‌که می‌تواند در میانه‌ی سخنرانی‌های متوالی در یک سمینار، چند دقیقه‌ای صحبت کند و آن‌ها را به هم ارتباط دهد.

 

مدیری که پس از شنیدن صحبت‌های همکاران خود در جلسه‌ای چند ساعتی، می‌ایستد و در ده یا بیست دقیقه، حرف‌ها را جمع‌بندی می‌کند نیز، در این جایگاه قرار دارد.

 

انجمنی هم به این نام وجود دارد و اعضای آن هم در نقاط مختلف جهان می‌کوشند به کسانی که به‌ تازگی وارد حوزه‌ی سخنرانی و سخنوری شده‌اند، در طی کردن بهتر این مسیر کمک کنند.

کلیپ مذهبی

جالب اینجاست که بخش قابل توجهی از تمرین‌هایی که در این نوع مجامع انجام می‌شود از جنس مهارت کلامی است.

 

از میان این تمرین‌ها هم،‌ تعداد قابل‌توجهی، کمابیش ساختار مشابه دارند. ساختاری که به آن، حرف زدن مدیریت شده یا Self Moderated Speech گفته می‌شود.

 

ما در این‌جا به دو نمونه از آن‌ها اشاره می‌کنیم؛ اما طراحی و اجرای این تمرین‌ها، تا حد زیادی به سلیقه و حال‌و‌هوای شما و دوستان‌تان باز می‌گردد.

 

بنابراین آن‌چه در ادامه می‌آید را صرفاً به عنوان ایده‌هایی برای طراحی تمرین‌های مشابه در نظر بگیرید.

 

در جمع دوستان‌تان، یک موضوع مشخص را برای سخنرانی (یا صحبت کردن معمولی) انتخاب کنید.

 

پیش از شروع صحبت، با یکدیگر صحبت کنید و پنج کلمه‌ی کلیدی بحث را روی یک کاغذ بنویسید. کلمه‌هایی که به نظر می‌رسد حتماً برای چنین گفتگویی لازم باشند.

 

سپس پنج دقیقه درباره‌ی آن موضوع صحبت کنید؛ اما بکوشید از کلماتی که ممنوع کرده‌اید استفاده نکنید.

 

به عنوان مثال، می‌توانید کلمات زیر را برای یک سخنرانی پنج دقیقه‌ای درباره‌ی تکنولوژی ممنوع کنید:

 

هنر سخنرانی در جمع و مدیریت استرس آن از طریق نظم

 

اگر دوستانی در کنار خود ندارید که علاقه‌مند به اجرای چنین تمرین‌هایی باشند، می‌توانید خودتان در خلوت خود صحبت کنید و حرف‌هایتان را ضبط کنید و سپس، تعداد خطاهایتان را بشمارید.

 

هر بار که یکی از کلمات ممنوعه را به‌کار می‌برید،‌ یک خطا محسوب می‌شود.

 

حتی اگر اشتباه کردید و کلمه‌‌ی ممنوعی را به کار بردید، صحبت‌ها را هرگز قطع نکنید؛ صرفاً بکوشید که اشتباه‌های بیشتری انجام ندهید.

 

همین کار به شما یادآوری می‌کند که یک سخنرانی هرگز نباید به خاطر یک خطا متوقف شود.

 

کاهش قطعیت در یک جمله

در مورد یک موضوع یا شخص خاص، نظر خود را در قالب یک جمله روی کاغذ بنویسید.

 

سپس بکوشید با تکمیل کردن آن (تا رسیدن به یک پاراگراف)، قطعیت جمله‌ی خود را کاهش دهید. عادت به این کار، ضمن افزایش تسلط کلامی شما، باعث می‌شود که در آینده بهانه‌های کمتری در اختیار مخاطبانی بدهید که با خود عهد کرده‌اند، به هر شیوه‌ی ممکن از شما ایراد بگیرند و صحبت‌هایتان را به چالش بکشانند.

 

شازده کوچولو، قطعاً معروف‌ترین داستان در جهان است.

 

حالا فکر کنید که آن مخاطب مشکوک و وسواسی، چه خواهد پرسید و چگونه شما را به چالش خواهش کشید.

 

او ممکن است بپرسد: از کجا مطمئنی که شازده کوچولو، معروف‌ترین است؟

 

حالا می‌توانید حرف خود را اصلاح کنید:

 

شازده کوچولو، یکی از معروف‌ترین داستان‌های جهان است.

 

اوضاع کمی بهتر شد. اما حالا ممکن است باز هم بگویند معیار تو از معروفیت چیست؟ فروش؟ تحقیقات انجام شده بین مردم و خوانندگان؟ یا شاخص دیگر؟

 

به نظر می‌رسد که معروفیت، صفت دردسرداری است. شاید بهتر باشد به جای آن، از صفت دوست‌داشتنی استفاده کنید:

 

شازده کوچولو، یکی از رمان‌های دوست داشتنی جهان است.

 

بهتر شد. اما اوضاع هنوز خوب نیست. اگر طرف مقابل قصد کرده باشد که چالشی ایجاد کند، ممکن است بگوید: من که دوستش نداشتم!

 

پس باز هم می‌توانید قطعیت جمله‌ی خود را کاهش دهید و فرصت نقد کردن را از طرف مقابل بگیرید:

 

در صحبت با دوستان ‌و آشنایانم، کمتر کسی را دیده‌ام که رمان شازده کوچولو را دوست نداشته باشد.

 

حالا خیلی بعید است که طرف مقابل بتواند حرفی بزند.

 

اگر هم حرفی زد می‌توانید بگویید: «شاید سلیقه‌ی دوستان و آشنایان من با دوستان و آشنایان شما تفاوت دارد.»

 

آیا واقعاً قرار است در سخنرانی‌ها با چنین وسواسی حرف بزنیم؟ هرگز.

 

می‌دانیم که اغلب مخاطبان‌تان هم، تا این حد بیمار نیستند که با خود عهد کرده باشند تحت هر شرایطی از شما ایراد بگیرند.

 

این فقط یک بازی است. اما ما را عادت می‌دهد تا جملات خود را هوشمندانه‌تر انتخاب کنیم.

 

همین‌که نگویید ما اولین تولیدکننده‌ی … یا بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت … در کشور هستیم، دستاورد خوبی است؛ ضمن اینکه با این شیوه‌، جمله‌های شما طولانی‌تر می‌شود.

 

مفاهیم مانند آجر هستند و برخی کلمات و اصطلاحات و عبارات و تعابیر، در میانه‌ی آنها نقش ملات را ایفا می‌کنند. به این معنا که ساختاری زیباتر، منسجم‌تر و محکم‌تر به بنای حرف‌هایتان می‌دهند.

 

این را هم به خاطر داشته باشید که با چنین تمرین‌هایی،‌ شما ذهن خود را وادار به تمرین و نرمش می‌کنید.

 

تکمیل کردن یک متن ناقص

یک کتاب را انتخاب کرده و صفحه‌‌ای از آن را به‌صورت تصادفی باز کنید.

 

سه کلمه‌ی اولین جمله‌ی صفحه را بخوانید و با آن جمله‌ی دیگری بنویسید یا بگویید.

 

پس از مدتی که این تمرین را تکرار کردید، تعداد کلمات را به چهار و پنج و بیشتر افزایش دهید.

 

هدف نهایی این است که یک پاراگراف را بخوانید و پاراگراف بعدی را به سلیقه خود – و البته با حفظ پیوستگی – بگویید یا بنویسید.

 

میوه‌ی مهارت در این بازی را روزی تجربه خواهید کرد که بعد از سخنران قبلی صحبت‌های خودتان را آغاز کنید و مخاطبان ببینند که هنرمندانه بحث خود را به گفته‌های او متصل می‌کنید.

 

حرف زدن مدیریت شده، صرفاً یکی از انواع تمرین‌های کلامی است و تمرین‌های بسیار متنوعی در این زمینه وجود دارد.

 

تسلط بر دنیای کلمات، هرگز شرط کافی برای مهارت سخنرانی نیست، اما شرط لازم آن است.

 

آنهایی که حرف زدن مدیریت شده را تمرین می‌کنند، پس از مدتی از آن به عنوان یک بازی لذت می‌برند و می‌بینند که سخنرانی، شکل بسیار ساده‌تری از این بازی است.

 

البته انتخاب با شماست.

 

می‌توانید برای این نوع تمرین‌ها و بازی‌ها وقت نگذارید و همیشه، با اضطراب و نگرانی، در انتظار لحظه‌ای باشید که نوبت شما برای حرف زدن فرا می‌رسد.

 

تمرین و مشارکت در بحث

 

غیر از موارد فوق، چه تمرین‌های دیگری دیده‌اید یا شنیده‌اید که از جنس حرف زدن مدیریت شده محسوب شوند؟

 

اگر بخواهید با خلاقیت خودتان یا به سلیقه‌ی خودتان، تمرین دیگری طراحی و اجرا کنید، چه تمرینی پیشنهاد می‌کنید؟

 

بعد از خواندن این درس چه کار کنم؟

 می‌توانید مسیر تعریف‌شده‌ی درس مهارت سخنرانی را ادامه دهید و درس استرس سخنرانی را مطالعه کنید.

 

  اگر کمی شتابزده هستید، می‌توانید مستقیماً به سراغ درس تمرین هایی برای افزایش تسلط بر سخنرانی بروید.

 

پیشنهاد عضویت در متمم

دوست عزیز.

 

شما با عضویت رایگان به عنوان کاربر آزاد متمم (صرفاً با تعیین نام کاربری و کلمه‌ی عبور) می‌توانید به حدود نیمی از چند هزار درس متمم دسترسی داشته باشید.

 

ثبت‌نام به عنوان کاربر آزاد متمم

همچنین در صورت تمایل، با پرداخت هزینه عضویت، به همه‌ی درس‌های متمم دسترسی خواهید داشت. فهرست برخی از درس‌های مختص کاربران ویژه متمم را نیز می‌توانید در اینجا ببینید:

 

  فهرست درس‌های مختص کاربران ویژه متمم

 

البته از میان درس‌های مطرح شده، شاید بهتر باشد ابتدا مطالعه‌ و بررسی مباحث زیر را در اولویت قرار دهید:

 

دوره MBA

 

فنون مذاکره | تصمیم گیری

 

تحلیل رفتار متقابل | پرورش تسلط کلامی

 

افزایش عزت نفس | چگونه شاد باشیم



:: برچسب‌ها: کلیپ مذهبی برای وضعیت واتساپ کلیپ مذهبی جدید کلیپ مذهبی زیبا برای وضعیت کلیپ مذهبی کوتاه کلیپ مذهبی اهل سنت کلیپ مذهبی موبایل کلیپ مذهبی کوتاه کلیپ مذهبی حجاب مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

السلام علیک یا أباعبدالله
وعلی الارواح التی حلت بفنائک علیکم منی جمیعا
سلام الله أبدا مابقیت وبقی اللیل والنهار
ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم
السلام علی الحسین
وعلى علی بن الحسین
وعلى أولاد الحسین
وعلى أصحاب الحسین

 

اگر دنبال طرح ها و دانلود عکس مذهبی مناسب و با کیفیت هستین حتما سری به سایت متد گرافیک بزنید.

 

به گزارش گروه بازرگانی ایسکانیوز طرح های مذهبی در متدگرافیک بصورت لایه باز با لایه بندی استاندارد و اختصاصی و با کیفیت مناسب جهت چات طراحی شده است.

 

از جمله این طرح های لایه باز می توان به انواع بنر مذهبی لایه باز اشاره کرد.

 

از ویژگی های این طرح های مذهبی میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

 

موارد مربوط به مراسمات محرم از جمله سخنرانی، مداحی،سینه زنی،  دانلود عکس مذهبی تعذیه خوانی در نظر گرفته شده است.

 

بنرها در مدل و سایزهای مختلف کار شده و در فرمت psd و لایه‌بندی استاندارد آماده دانلود می‌باشد.

 

اصول رنگبندی سازگار با طرح های مذهبی در همه این بنر ها مد نظر قرار داده شده است.

 

همچنین از فونت‌ها و تایپوگرافی فارسی،استاندارد و مناسب در هر طرح استفاده شده است.

 

این طرح ها در انواع مختلف برای مناسبت های مختلف مانند اعیاد دانلود عکس مذهبی و یا مراسمات عزاداری تهیه شده اند.

 

فایل psd بنر محرم مطابق با استاندارد های روز چاپ دستگاه بنر و فلکس کار شده و مناسب چاپ لارج فرمت می باشد.

 

از دسته بندی های مذهبی این سایت می توان به بنر محرم لایه باز با ویژگی های زیر اشاره کرد.

 

در اکثر این طرح‌ها از المان‌های مربوط به ماه محرم و عزاداری مانند تصاویر حرم، پرچم‌های محرم, تصاویر مذهبی و نوشته‌ها و شعارهای محرم استفاده شده است.

 

تمام این طرح مناسب برای مراسمات محرم  و دانلود عکس مذهبی تا اربعین می باشد.

 

با کمی تغییرات در متن ها می توان این طرح ها را در عزاداری های دیگر مذهبی مانند ایام فاطمیه یا رمضان نیز استفاده کرد.

 

طرح های گرافیکی بنر ماه محرم بصورت لایه باز و کاملا تفکیک شده کار شده و المان های استفاده شده در طرح قابل ویرایش و شخصی سازی می باشد.



:: برچسب‌ها: عکس مذهبی برای پروفایل واتساپ , عکس مذهبی امام حسین , عکس مذهبی برای تصویر زمینه , عکس مذهبی پروفایل امام زمان , عکس مذهبی دخترانه , دانلود عکس مذهبی با کیفیت فول اچ دی , مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

السلام علیک یا أباعبدالله
وعلی الارواح التی حلت بفنائک علیکم منی جمیعا
سلام الله أبدا مابقیت وبقی اللیل والنهار
ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم
السلام علی الحسین
وعلى علی بن الحسین
وعلى أولاد الحسین
وعلى أصحاب الحسین

 

«بسم الله الرحمن الرحیم»

 

وصیت نامه شهدا 

هرکس من را طلب می‌کند می‌یابد مرا، و کسی که مرا یافت، می‌شناسد مرا، و کسی که من را دوست داشت، عاشق من می‌شود و کسی که عاشق من می‌شود، من عاشق او می‌شوم و کسی که من عاشق او بشوم، او را می‌کشم و کسی که من او را بکشم، خون‌بهایش بر من واجب است، پس خون‌بهای او من هستم.

 

هدف من از رفتن به جبهه این است که:

اولاً به ندای «هل من ناصر ینصرنی» لبیک گفته باشم و امام عزیز و اسلام را یاری کنم و آن وظیفه‌ای را که امام عزیزمان بارها در پیام‌ها تکرار کرده، که هرکس که قدرت دارد واجب است که به جبهه برود، و من می‌روم که تا به پیام امام لبیک گفته باشم. آرزوی من پیروزی اسلام و ترویج آن در تمام جهان است و امیدوارم که روزی به یاری رزمندگان، تمام ملت‌های زیر سلطه آزاد شوند و صدام بداند که اگر هزاران هزار کشور به او کمک کنند او نمی‌تواند در مقابل نیروی اسلام مقاومت کند.

 

پدر و مادر مهربان من! از زحمات چندین ساله شما متشکرم.

 

من عاشق خدا و امام زمان گشته‌ام و این عشق هرگز با هیچ مانعی از قلب من بیرون نمی‌رود، تا اینکه به معشوق خود یعنی «الله» برسم؛ و به حق که ما می‌رویم که این حسین زمان و خمینی بت‌شکن را یاری کنیم و به حق که خداوند به کسانی که در راه او پیکار می‌کنند، پاداش عظیم می‌بخشد. من برای خدا از مادیات گذشتم و به معنویات فکر کردم، از مال و اموال و پدر و مادر و برادر و خواهر چشم پوشیدم، فقط برای هدفم یعنی الله.

 

وصیت نامه شهدا 15ساله اصغر سلطانی

 

 

 

«بسم الله الرحمن الرحیم»

 

بخدمت پدر عزیزم خیلی خیلی دعا و سلام می رسانم و پس از عرض سلام، سلامتی شما از درگاه خداوند متعال خواهان و خواستارم و امیدوارم که در زیر سایه امام زمان ( عج ) قرار گرفته باشید و ثانیاً اگر از احوالات این جانب برادر اصغر سلطانی را خواسته باشید الحمدالله از طرف خداوند متعال صحیح و سالم هستم و به شما خیلی خیلی دعا و سلام می رسانم.

 

به مادرم خیلی دعا و سلام می رسانم و به مادر بزرگم خیلی خیلی دعا و سلام می رسانم و به سهراب و مهراب و روح الله و زهرا و معصومه خیلی خیلی دعا و سلام می رسانم و باری پدر جان شما که نوشته بودی پول گذاشتم آن نرسید ولی دیگر لازم نیست چون اگر یک موقع لازم باشد به ما می دهند.

 

دیگر عرضی ندارم بجز دوری دیدار شما عزیزان و به دایی ها یک به یک خیلی خیلی دعا و سلام و به فریدون دعا و سلام.

 

نامه پر محبت آمیز شما در تاریخ 25/10/63 به دست من رسید خیلی خوشحال شدم و انشاء الله شما هم خوشحال خواهید شد و دیگر عرضی نیست بجز دوری دیدار شما عزیزان و دوستان.

 

خداحافظ از طرف من هیچ موقع ناراحت نباشید که ممکن است 15 روز دیگر به مرخصی بیائیم خدا نگهدار شما.

تاریخ 26/10/63

 

وصیت نامه شهدا ابوالفضل خوران

 

 

 

«بسم الله الرحمن الرحیم»

 

اى مسلمانان جهان، اى ایرانیان، اى پدر و مادر ایرانى، کشته شدگان راه حق را مرده نپندارید بلکه آنها زنده هستند و در پیش خدایشان روزی مى‌خورند. وصیت نامه را در حالى مى‌نویسم که هر لحظه آرزوى شهادت در راه خدا را دارم. وصیتم را مى‌نویسم، وصیتم فقط پیام است. پیام من ،پیام یک فردى که در راه خدا جانبازى مى‌کند و پرارزش ترین چیزى که در زندگیش دارد این است.

 

که اى ملت شهید پرور ایران، امام امت را، روح خدا را، رهبر مستضعفان را، امید مستضعفان را تنها نگذارید همیشه با انقلاب باشید که خداى نکرده دست پلید آمریکا و مزدورانش اعم از منافقین و دیگر گروههاى ضد انقلاب، انقلاب ما را به عقب برگردانند..

 

مردم بجنورد، هوشیار باشید و همیشه در صحنه باشید و نگذارید گروهکهاى منافق و دو رو کارى بکند. شما همچون که در مقابل شاه خائن با مشتهایتان ایستادید در برابر گروهکهاى منافق و ضد انقلاب هم بایستید چون دیگر نمى‌توانند کارى بکنند. الان منافقین مانند کسى هستند که تا خرخره در گرداب فرو رفته است و دست و پا مى‌زند و ترور آخرین فعالیت آنهاست. به گفته امام بکشید ما را ملت بیدارتر مى شود. الحمدلله ملت ما بیدار شده است و با یاد خدا همیشه آنها را سرکوب خواهند کرد. و پیام دیگرم به پدر و مادرم این است که در مرگم عزا نگیرند و لباس سیاه نپوشند بلکه در مرگم خوشحال باشید و حتى شیرینى بدهید که مبادا دشمنان اسلام و انقلاب با عزا گرفتن شما خوشحال شوند.

 

مادر ، براى من که فرزند تو هستم گریه نکنید.

 

خواهرم و برادرم، براى من خوشحال باشید و شما براى خودتان افتخار کنید که نوجوان ناقابلى را در راه خدا و رهبر تقدیم اسلام کردید. وقتى که من به شهادت رسیدم افتخار کنید که نوجوانى داشتید و در راه خدا دادید.

 

خدا نگهدار شما

 

وصیت نامه شهدا شهید محمود ناظری

 

 

 

«بسم الله الرحمن الرحیم»

 

"و من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی...."

 

"وهر کس مرا طلب کند خواهد یافت و هر کس مرابیابد خواهد شناخت و هر کس مرا بشناسد عاشقم خواهد شد و آنکه عاشقم شد من نیز عاشقش شوم و هر کس که عاشقش شدم می کشم او را و آنکه من او را بکشم خون بهایش بر من واجب است پس من خود خون بهای او خواهم بود ..."

 

سپاس فراوان خداوند یکتا را که ما را آفرید و به ما درس چگونه زیستن و چگونه مردن آموخت و با سلام به پیشگاه اختر تابناک ولایت و امامت مهدی موعود (عج) و سلام برنائب بر حقش امام امت و سلام و درود بی پایان بر تمامی رزمندگان اسلام که با نثار خونشان نهال انقلاب اسلامی را آبیاری می نمایند.

 

خدایا بارلها خودت شاهدی که من هیچ نوع مقصدی جز دفاع از قانون اسلامی خودت ندارم و این راهی که من انتخاب کرده ام راهی است که امام حسین (ع) این راه را پیموده و علی اکبر پیموده، عباس دلاور پیموده، کلیه شهیدان از صدر اسلام گرفته تا اکنون پیموده اند پس خون من از خون بقیه شهدا که بهتر نیست لذا از درگاه ایزد منان تقاضای شهادت در راه ستایش تو را دارم.

 

من محمود ناظری فرزند علی اکبر بر اساس مسئولیتی که بر عهده من بود که از حریم اسلام دفاع نمایم راهی جبهه های حق علیه باطل شدم تا از مرزهای سیاسی اسلام دفاع کنم. امید است که خداوند مرا ببخشد و لحظه ای من را به خود وانگذارد و ضمن عفو و بخشش از کلیه دوستان و همشهریان امید است خداوند عبادت همگی را در راهش قبول بفرماید و امیدوارم که خداوند به شما پدر و مادر عزیزم صبر عنایت فرماید.

 

پدرجان من عقیده دارم به فرموده اماممان و روح خدا، اگر بکشیم یا کشته شویم در هر دو حال پیروزیم.من زندگی زیر بار ظلم را قبول نخواهم کرد و مرگ سرخ را بر این زندگی ترجیح می دهم.

 

به من الهام شد که به آرزوی دیرینه ام، شهادت، خواهم رسید اما افسوس می خورم که ۱۸ سال از عمرم می گذرد و هنوز اندر خم یک کوچه ام.

 

پدر عزیزم، درود خدا برتو باد که با امضای رضایت نامه ی من در حقیقت شهادت نامه ام را امضا کردی.

 

در پایان مقداری حساب با برادران داشتم که اسامی آنها را یادداشت کرده ام، تصفیه نمایید.

 

یک ماه هم روزه قرض دارم امید است قضایش را بدهید.

 

وصیتنامه شهید محمد عجم

 

 

 

‌«بسم الله الرحمن الرحیم»

 

ای‌ خدای‌ بزرگ‌ می‌دانم‌ گناهم‌ بسیار و طاعتم‌ قلیل‌ است‌ اما به‌ عدلت‌ نمی‌نگرم‌ بلکه‌ به‌ رحم‌ تو و عفو تو ای‌ غفار چشم‌ دوخته‌ام‌. و اما سخنی‌ چند با خانواده‌ عزیزم‌:ای‌ مادرم‌، ای‌ که‌ در شبهای‌ تاریک‌ و در سکوت‌ شب‌ از خواب‌ خود می گذشتی‌ و با لطف‌ خدا مرا به‌ این‌ حال‌ رساندی‌ تو در این‌ حال‌ حتی از من‌ امیدی‌ داشتی‌ لیکن‌ وضع‌ زمانه‌ طوری‌ است‌ که‌ خداوند چنین‌ می‌پسندد که‌ در میان‌ شما نباشم‌.

 

و رضای‌ خدا افضل‌ همه‌ رضاهاست‌ و تو نیز بی‌گمان‌ به‌ رضای‌ خدا رضایی‌. واما پدرم‌ ای‌ زحمتکش‌ خانه که‌ هر وقت‌ شما را ملاقات‌ می نمودم‌ اثار خستگی‌ از کار در چهره‌ شما مشخص‌ بود.وشمانیزشاید با خود می گفتی روزی من به درد شما می خورم وباری از دوش شما برمی دارم اما من همیشه بار شما بودم وحتی خدمتی به شما نکردم و از پیشگاه شما معذرت می خواهم و اما برادران و خواهران عزیزم که شما همیشه با مهر و علاقه خود نسبت به حقیر مرا شرمنده خویش می ساختید . هر وقت یادی از مهربانیهای شما می کنم خود را غرق‌ در حقارت‌ می‌بینم‌ چرا که‌ من‌ برادری‌ خوب‌ برای‌ شما نبودم.‌

 

اما یک‌ نصیحت‌ که‌ حق‌ هر برادر دینی‌ است‌ از من‌ بعنوان‌ یادگار بشنوید. همواره‌ اخلاق‌ اسلامی‌ را رعایت کنید و نماز و سایر عبادات‌ اهمیت‌ زیادی‌ بدهید.در اینجا خوب‌ است‌ حدیث‌ امام‌ صادق‌ علیه السلام را بگویم‌ که‌ فرمود: شفاعت‌ ما به‌ کسانی‌ که‌ نمازراسبک‌بشمارند نخواهد رسید و شما می‌دانید که‌ اگر شفیع نداشته‌ باشیم‌ آخرت‌ خوبی‌ نداریم .‌ چرا که‌ ما گناهکاریم‌ . اما در مورد محل‌ دفنم‌، هرجا که‌ خانواده‌ عزیزم‌ دوست‌ بدارند که‌ خودم‌ زیبد را انتخاب‌ می کنم.‌

 

واما درمورد حقوقم که نمی دانم بعد از رفتن من نیز حقوقی دارم یا نه اما اگر داشتم اگر امکان باشد حقوق را نگیرید واگر مجبور به گرفتن هستید آن را به یکی از راه های خیر مثل کمک به جبهه ها وخیرات دیگر بدهید ویا آن را قرض الحسنه بدهیدوپس از پس گرفتن آن راخرج خیرات کنید.

 

وخانواده عزیزم در این مورد منتی به کسی نگذارید زیرا منت باید کسی بکند که چیزی بدهد وشما ومن که چیزی نداده ایم بلکه خدا بود که چیزی داد.

 

اما مسئله‌ دیگر که‌ باید عرض‌ کنم‌ مسئله‌ نمازها و روزه‌های‌ فوت‌ شده‌ است‌ و خانواده‌ عزیزم‌ می‌خواهم‌ که‌ پانزده‌ روز روزه‌ بگیرند و یک‌ ماه‌ نماز بخوانند اگر توانستند بیشتر از اینها انجام‌ دهند و کفاره‌ سه روز روزه‌ قضا شده‌ نیز بپردازند. در پایان‌ بار دیگراز خانواده وهمه برادران‌وخواهرانی‌که‌صدای من‌ به‌ آنها می رسد می خواهم‌ که‌ مرا عفو کنند و از برادرانم‌ می خواهم‌ که‌ حقوقی‌ که‌ به‌ گردنم‌ مانده‌ ادا کنندومردم را از من راضی کنند باشد انشاءا…مورد عفو خداوندعزیز قرار گیرم. ای‌ خدای‌ بزرگ‌ این‌ همه‌ امیدم‌ را ناامید مگردان‌ و این‌ حقیر رو سیاه‌ را در درگاه‌با عظمت بپذیر و مرا به بندگی خودت قبول کن. ضمناً اگر حقوقی گرفتید وحقوق ماموریت که نگرفته ام یک پنجم آن رابه حساب صد امام بدهید،هفتصد تومان دیگر نیز به همین حساب بدهید.



:: برچسب‌ها: وصیت نامه شهدای مدافع حرم وصیت نامه شهدا درباره حجاب وصیت نامه شهدای شاخص وصیت نامه شهدای انقلاب وصیت نامه شهدا درباره نماز وصیت نامه شهدای دانش آموز وصیت نامه تاثیرگذار شهید دانلود وصیت نامه شهدا مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

در این مطلب تاپ از متن های زیبا و جملات عرفانی و تصاویر مذهبی ویژه ماه محرم را قرار داده ایم و امیدواریم که از این متن های زیبا لذت ببرید.

 

ماه محرم ماه آزادگی و ایثار است. در این ماه امام حسین و یاران او فداکاری کردند تا اسلام زنده بماند. به همین منظور در ادامه مطلب اس ام اس و پیامک ها زیبای با موضوع ماه محرم را قرار داده ایم.

 

مجموعه متن های زیبای و تصاویر مذهبی ماه محرم و ایام سوگواری عاشورا و تاسوعا

فرستادن متن و پیامک های ماه محرم در ایام سوگوتری ماه محرم جزو کارهای مرسومی است که بین کاربران رایج است. امیدواریم این متن های زیبا با موضوع ماه محرم مورد پسند شما قرار بگیرند.

 

جمله های کوتاه ویژه ماه محرم

دستی که بر آن دست خدا زد بوسه

صد حیف که شمشیر جفا زد بوسه

 

در کرب وبلا، حسین از روی زمین

 

برداشت و با قدِ دوتا زد بوسه

 

تصاویر مذهبی

 

جملات مذهبی عاشورا  و تاسوعا

السلام علیک یا أباعبدالله

وعلی الارواح التی حلت بفنائک علیکم منی جمیعا

سلام الله أبدا مابقیت وبقی اللیل والنهار

ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم

السلام علی الحسین

وعلى علی بن الحسین

وعلى أولاد الحسین

وعلى أصحاب الحسین

 

تصاویر مذهبی

 

هر سال برای تو سیه می پوشیم



:: برچسب‌ها: تصاویر مذهبی کودکانه تصاویر مذهبی 4k تصاویر مذهبی پس زمینه گوشی تصاویر مذهبی با کیفیت تصاویر مذهبی متحرک تصاویر مذهبی پروفایل تصاویر مذهبی برای پروفایل تصاویر مذهبی محرم مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

دانلود عکس مذهبی

تا سال 1945 میلادی غالب جنگ‏ها "جنگ سخت" بود. پس از آن با توجه به دو قطبی شدن جهان به بلوک شرق و بلوک غرب، دور جدیدی از رقابت ها میان آمریکا و شوروی سابق آغاز شد که به "جنگ سرد" مشهور شد. جنگ سرد ترکیبی از جنگ سخت و جنگ نرم بود که طی آن دو ابر قدرت در عین تهدیدهای سخت از رویارویی مستقیم با یکدیگر پرهیز می‏ کردند.

 

 

خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا/ سرویس صفحات فرهنگی:

 

به کوشش: ذبیح‏ الله تجری غریب‏ آبادی (کارشناس تاریخ )

 

با فروپاشی شوروی در سال 1991 میلادی و پایان جنگ سرد کارشناسان بخش جنگ در ایالات متحده با استفاده از تجارب دو جنگ جهانی و دوران جنگ سرد دریافتند که می شود با هزینه کمتر و بدون دخالت مستقیم در سایر کشورها به اهداف سیاسی، اقتصادی و... دست یافت که در ادبیات سیاسی جهان به جنگ نرم شهرت یافت.

 

جنگ نرم

 

این نوع جنگ از فروپاشی شوروی شروع و تاکنون ادامه داشته و متکی بر تهدیدات نرم و قدرت نرم فرهنگی و اجتماعی است. آمریکایی ها با استفده از این نوع جنگ تاکنون موفق به تغییر چندین رژیم سیاسی در کشورهای مورد نظر شدند. انقلاب های رنگی که در چندین کشور بلوک شرق و شوروی سابق رخ داد،در واقع نمونه ای از جنگ نرم است. آمریکایی ها با استفاده از قدرت نرم موفق به تغییر رژیم های سیاسی در کشورهایی چون لهستان، گرجستان، چک اسلواکی، قرقیزستان، اکراین و تاجیکستان گردید. در تمامی این دگرگونی های سیاسی بدون استفاده از ابزار خشونت و صرفا با تکیه بر قدرت نرم و ابزار رسانه، با تغییر در ارزش ها و الگوهای رفتاری از رژیم های سیاسی حاکم مشروعیت‏زدایی گردید و از طریق جنبش‏ های مردمی و ایجاد بی ثباتی سیاسی، قدرت سیاسی جابه جا شد.

جنگ نرم در قالب‏های مختلف مثل: انقلاب مخملی، انقلاب های رنگی (انقلاب نارنجی و...)، عملیات روانی ، جنگ رسانه‏ ای، با استفاده از ابزار رسانه‏ ای (رادیو، تلویزیون، روزنامه و امثال آن) و ... توانست نظام سیاسی بعضی از کشورها ـ مانند اوکراین و گرجستان ـ را تغییر دهد.

 

تعریف جنگ نرم و دانلود عکس مذهبی

 

مفهوم جنگ نرم (Soft Warfare) در مقابل جنگ سخت (Warfare Hard) است و تعریف واحدی كه مورد پذیرش همگان باشد ندارد.

 

«جان كالینز» تئوریسین دانشگاه ملی جنگ آمریكا، جنگ نرم را عبارت از “استفاده طراحی شده از تبلیغات و ابزارهای مربوط به آن، برای نفوذ در مختصات فكری دشمن با توسل به شیوه هایی كه موجب پیشرفت مقاصد امنیت ملی مجری می شود”، می داند.

ارتش ایالات متحده آمریکا در آیین رزمی خود آن را بدین صورت تعریف نموده است: “جنگ نرم، استفاده دقیق و طراحی شده از تبلیغات و دیگر اعمالی است كه منظور اصلی آن تاثیرگذاری بر عقاید، احساسات، تمایلات و رفتار دشمن، گروه بی طرف و یا گروههای دوست است به نحوی كه برای برآوردن مقاصد و اهداف ملی پشتیبان باشد”.با عنایت به تعاریف فوق، معروفترین تعریف را به جوزف نای، پژوهشگر برجسته آمریكایی در حوزه “قدرت نرم” نسبت می دهند. وی در سال1990 میلادی در مجله “سیاست خارجی” شماره 80 ، قدرت نرم را “توانایی شكل دهی ترجیحات دیگران” تعریف كرد. تعریفی كه قبل از وی «پروفسور حمید مولانا» در سال 1986 در كتاب “اطلاعات و ارتباطات جهانی؛ مرزهای نو در روابط بین الملل” به آن اشاره كرده بود. با این وجود مهمترین كتاب در حوزه جنگ نرم را جوزف نای در سال2004 ، تحت عنوان “قدرت نرم؛ ابزاری برای موفقیت در سیاست جهانی” منتشر نمود.

 

بنابراین جنگ نرم را می توان هرگونه اقدام نرم، روانی و تبلیغات رسانه ای كه جامعه هدف را نشانه گرفته و بدون درگیری و استفاده از زور و اجبار به انفعال و شكست وا می دارد. جنگ روانی، جنگ سفید، جنگ رسانه ای، عملیات روانی، براندازی نرم، انقلاب نرم، انقلاب مخملی، انقلاب رنگی و... از اشكال جنگ نرم است .

 

به عبارت دیگر جنگ نرم مترادف اصطلاحات بسیاری در علوم سیاسی و نظامی می باشد. در علوم نظامی از واژه هایی مانند جنگ روانی یا عملیات روانی استفاده می شود و در علوم سیاسی می توان به واژه هایی چون براندازی نرم، تهدید نرم، انقلاب مخملین و اخیراً به واژه انقلاب رنگین اشاره كرد.در تمامی اصطلاحات بالا هدف مشترك تحمیل اراده گروهی بر گروه دیگر بدون استفاده از راه های نظامی است.

 

در یك تعریف كامل تر می توان گفت، جنگ نرم یك اقدام پیچیده و پنهان متشكل از عملیات های سیاسی، فرهنگی و اطلاعاتی توسط قدرت های بزرگ جهان برای ایجاد تغییرات دلخواه و مطلوب در كشورهای هدف است

 

دلایل استفاده از جنگ نرم و دانلود عکس مذهبی

 

انتشار مقاله مشهور «جوزف نای» نظریه‏پرداز آمریکایی تحت عنوان «قدرت نرم» power Soft در فصلنامه آمریکایی foreign policy در سال ۱۹۹۰ دیدگاه جدیدی را به مخاطبان ارائه کرد که براساس آن ایالات متحده به جای آن که از طریق بکارگیری آنچه که قدرت سخت می نامند به انجام کودتای نظامی در کشورهای رقیب اقدام کند؛ تلاش خود را بر ایجاد تغییرات در کشورهای هدف از طریق تأثیرگذاری بر نخبگان جامعه متمرکز می کند.

 

براین اساس آمریکا می توانست بجای سرمایه گذاری میلیارد دلاری بر تئوری جنگ ستارگان به منظور مقابله با آنچه تهدید شوروی خوانده می شد، به سرمایه گذاری بر نخبگان جامعه شوروی از طرق مختلف اقدام کند. پس از فروپاشی شوروی جوزف نای مقاله دیگری تحت عنوان «کاربرد قدرت نرم» در فصلنامه فارن پالسی در سال ۲۰۰۴ منتشر ساخت که تکمیل کننده نظرات قبلی او متناسب با تغییرات جهان در سال های پس از فروپاشی شوروی و بویژه تحولات ناشی از واقعه یازده سپتامبر در روابط بین الملل بود.

 

در مقاله مذکور جوزف نای دیدگاه خود را درباره ایجاد تغییرات از طریق به کارگیری دیپلماسی عمومی در کنار بکارگیری قدرت نرم در میان نخبگان جامعه هدف مطرح کرد. بعدها نظرات او تکمیل تر شد و به عنوان دستورالعمل سیاست خارجی آمریکا تحت عنوان بکارگیری «قدرت هوشمند» Smart power به مورد اجرا گذارده شد. براساس این نظریه آمریکا با استفاده از دیپلماسی عمومی و قدرت هوشمند به برقراری نفوذ در بدنه جامعه هدف کمک می کند. این دیدگاه با دستورالعمل های اجرایی که توسط کارشناسان اطلاعاتی آمریکا نظیر دکتر «جین شارپ» تهیه شد، در سطح رسانه های گروهی به مفهوم «انقلاب نرم» معروف شد.

 

بنابراین جنگ نرم، امروزه مؤثرترین، کارآمدترین و کم هزینه ترین و درعین حال خطرناک ترین و پیچیده ترین نوع جنگ علیه امنیت ملی یک کشور است، چون می توان با کمترین هزینه با حذف تهاجم خود قرار می دهد.

 

جنگ نرم به روحیه، به عنوان یکی از عوامل قدرت ملی خدشه وارد می کند، عزم و اراده ملت را از بین می برد، مقاومت و دفاع از آرمان و سیاست های نظام را تضعیف می کند، فروپاشی روانی یک ملت می تواند مقدمه ای برای فروپاشی سیاسی- امنیتی و ساختارهای آن باشد. جوزف نای قدرت نرم را شیوه غیرمستقیم رسیدن به نتایج مطلوب بدون تهدید یا پاداش ملموس می داند. این شیوه غیرمستقیم رسیدن به نتایج مطلوب قدرت است. بر این پایه یک کشور می تواند به مقاصد موردنظر خود در سیاست جهانی نایل آید، چون کشورهای دیگر، ارزش های آن را می پذیرند، از آن تبعیت می کنند، تحت تأثیر پیشرفت و آزاداندیشی آن قرار می گیرند و در نتیجه خواهان پیروی از آن می شوند. در این مفهوم آنچه مهم تلقی می شود، تنظیم دستورالعملی است که دیگران را جذب کند. بنابراین جنگ نرم از یکسو توانایی کسب آنچه که می خواهید از طریق جذب کردن نه از طریق اجبار و یا پاداش می باشد ( و از سوی دیگر نشان دهنده ، تفاوت های عمده آن با جنگ سخت می باشد.

 

تفاوت‏ های جنگ نرم و جنگ سخت و دانلود عکس مذهبی

 

1- حوزه تهدید نرم اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است، در حالی كه حوزه‌ تهدید سخت امنیتی و نظامی می‌باشد؛

 

2- تهدیدهای نرم پیچده و محصول پردازش ذهنی نخبگان و بنابراین اندازه‌گیری آن مشكل است، در حالی كه تهدیدهای سخت؛ عینی، واقعی و محسوس است و می‌توان آن را با ارائه برخی از معیارها اندازه‌گیری كرد؛

 

3- روش اعمال تهدیدهای سخت، استفاده از زور و اجبار است، در حالی كه در نرم ، از روش القاء و اقناع بهره‌گیری می‌شود. و تصرف و اشغال سرزمین است در حالی كه در تهدید نرم ، هدف تاثیر‌گذاری بر انتخاب‌ها، فرآیند تصمیم‌گیری و الگوهای رفتاری حریف و در نهایت سلب هویت‌های فرهنگی است؛

 

4- مفهوم امنیت در رویكردهای نرم شامل امنیت ارزش‌ها و هویت‌های اجتماعی می‌شود، در حالی كه این مفهوم در رویكردهای سخت به معنای نبود تهدید خارجی تلقی می‌گردد.

 

5- تهدیدهای سخت، محسوس و همراه با واكنش برانگیختن است، در حالی كه تهدیدهای نرم به دلیل ماهیت غیر عینی و محسوس آن، اغلب فاقد عكس‌العمل است.

 

6-مرجع امنیت در حوزه تهدیدهای سخت، به طور عمده دولت‌ها هستند، در حالی كه مرجع امنیت در تهدیدهای نرم محیط فروملی و فراملی (هویت‌های فروملی و جهانی) است؛

 

7- كاربرد تهدید سخت در رویكرد امنیتی جدید عمدتاً مترادف با فروپاشی نظام‌های سیاسی- امنیتی مخالف یا معارض است، در حالی كه كاربرد تهدید نرم در رویكردهای امنیتی جدید علیه نظام‌های سیاسی مخالف یا معارض، مترادف با فرهنگ‌سازی و نهادسازی در چارچوب اندیشه و الگوهای رفتاری نظام‌های لیبرال و دموكراسی تلقی می‌شود.

 

جنگ نرم نیز همانند جنگ سخت اهداف مختلفی دارد و قاعدتا هدف غایی هر دو آنها تغییر كامل نظام سیاسی یك كشور است كه البته با اهداف محدودتر هم انجام می گیرد. در حقیقت جنگ نرم و جنگ سخت یك هدف را دنبال می كنند و این وجه مشترك آنهاست، در هر صورت هدف اصلی این جنگ، اعمال فشار برای ایجاد تغییر در اصول و رفتار یك نظام و یا به طور خاص تغییر خود نظام است.

 

اهداف جنگ نرم

 

1- استحاله فرهنگی در جهت تأثیرگذاری شدید بر افكار عمومی جامعه مورد هدف با ابزار خبر و اطلاع رسانی هدفمند و كنترل شده كه نظام سلطه همواره از این روش برای پیشبرد اهداف خود سود جسته است.

 

2- استحاله سیاسی به منظور ناكارآمد جلوه دادن نظام مورد هدف و تخریب و سیاه نمایی اركان آن نظام.

 

3- ایجاد رعب و وحشت از مسائلی همچون فقر، جنگ یا قدرت خارجی سركوبگر و پس از آن دعوت به تسلیم از راه پخش شایعات و دامن زدن به آن برای ایجاد جو بی اعتمادی و ناامنی روانی.

 

4- اختلاف افكنی در صفوف مردم و برانگیختن اختلاف میان مقام های نظامی و سیاسی كشور مورد نظر در راستای تجزیه سیاسی كشور.

 

5- ترویج روحیه یاس و ناامیدی به جای نشاط اجتماعی و احساس بالندگی از پیشرفت های كشور.

 

6- بی تفاوت كردن نسل جوان به مسائل مهم كشور.

 

7- كاهش روحیه و كارآیی در میان نظامیان و ایجاد اختلاف میان شاخه های مختلف نظامی و امنیتی.

 

8- ایجاد اختلاف در سامانه های كنترلی و ارتباطی كشور هدف.

 

9- تبلیغات سیاه (با هدف براندازی و آشوب) به وسیله شایعه پراكنی، پخش تصاویر مستهجن، جوسازی از راه پخش شب نامه ها و...

 

10- تقویت نارضایتی های ملت به دلیل مسائل مذهبی، قومی، سیاسی و اجتماعی نسبت به دولت خود به طوری كه در مواقع حساس این نارضایتی ها زمینه تجزیه كشور را فراهم كند.

 

11- تلاش برای بحرانی و حاد نشان دادن اوضاع كشور از راه ارائه اخبار نادرست و نیز تحلیل های نادرست و اغراق آمیز.

 

جنگ نرم به ابزارها و امکاناتی نیازدارد تا بتواند به اهداف خود جامه عمل بپوشاند.

 

ابزارهای جنگ نرم

 

جنگ نرم با پشتوانه قدرت نرم انجام می گیرد. بنابراین تمامی ابزارهای حامل قدرت نرم را باید به عنوان ابزارهای جنگ نرم مورد توجه و شناسایی قرار داد. این ابزارها انتقال دهنده پیام ها با اهداف خاص هستند. در عصر ارتباطات با تنوع ابزاری برای انتقال پیام از یك نقطه به نقطه دیگر هستیم. رسانه ها شامل رادیو، تلویزیون و مطبوعات، عرصه های هنر شامل سینما، تئاتر، نقاشی، گرافیك و موسیقی، انواع سازمان های مردم نهاد و شبكه های انسانی در زمره ابزار جنگ نرم به شمار می‏آیند.

 

با توجه به اینكه در جنگ نرم از ابزار مختلفی استفاده می شود می توان گفت كه به همان نسبت نیز گروه های مختلفی را مورد هدف و مبارزه قرار می دهد.

 

چه افراد و تشكل‏هایی هدف جنگ نرم هستند؟

 

همه افراد جامعه می‏توانند بخش های مشخصی باشند كه مورد نظر راه اندازان جنگ نرم قرار گرفته اند و البته این موضوع وابسته به هدفی است كه بانی جنگ نرم آن را دنبال می كند. اقشار مورد نظر بانیان جنگ نرم بستگی به هدف آنها دارد كه میان مدت است یا عمومی و با توجه به هدف اقشار را تحت نظر می گیرند اما در حالت كلی می توان گفت كه گروه های هدف در جنگ نرم، رهبران، نخبگان و توده های مردم هستند. نخبگان نیروهای میانی را تشكیل می دهند و می توانند به عنوان تصمیم گیران و تصمیم سازان یك حكومت مطرح باشند. نخبگان جامعه مدنی مانند رهبران احزاب و... هم با آشفتگی ذهنی خود، می توانند ترس را به ذهن مردم انتقال دهند، وحشت ایجاد كنند و روحیه ملت را درهم بشكنند.

 

در بعضی موارد برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود گروه ها و اشخاص خاص و تأثیرگذار را مورد هدف قرار می دهند و از آن گروه یا فرد برای رسیدن به اهداف خود استفاده می كنند. مانند استفاده از قومیت های مختلف یا خواص و نخبگان فرهنگی وعلمی.

با توجه به اینكه در جنگ نرم از ابزارهای رسانه ای، فرهنگی و علمی استفاده می شود پوشش آن برای طبقات مختلف بیشتر و متفاوت تر است. جنگ رسانه ای می تواند توده های مردم را تحت تأثیر قرار بدهد و به همین شكل در جنگ علمی نخبگان را مورد هدف قرار دهد. افراد مورد نظر جنگ های نرم وابسته به هدف جنگ های نرم نیستند بلكه به دلیل اینكه در جنگ نرم ابزارهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد در نتیجه افراد بیشتری درگیر می شوند اما در جنگ سخت كه تنها ابزار مورد استفاده ابزار نظامی است تنها گروه های نظامی (و در موارد معدودی غیر نظامیان) در طرف مقابله قرارمی گیرند.

 

در جنگ نرم علاوه بر استفاده از ابزارهای رسانه های، فرهنگی و علمی برای نفوذ در طبقات و اقشار مختلف از تاکتیک های متنوعی مختلفی استفاده می شود.

 

تاكتیك‏ های جنگ نرم و دانلود عکس مذهبی

 

1- برچسب زدن: بر اساس این تاكتیك، رسانه ها، واژه های مختلف را به صفات مثبت و منفی تبدیل كرده و آنها را به آحاد یا نهادهای مختلف نسبت می دهند.

 

2- تلطیف و تنویر: از تلطیف و تنویر (مرتبط ساختن چیزی با كلمه ای پر فضیلت) استفاده می شود تا چیزی را بدون بررسی شواهد بپذیریم و تصدیق كنیم.

 

3- انتقال: انتقال یعنی اینكه اقتدار، حرمت و منزلت امری مورد احترام به چیزی دیگر برای قابل قبول تر كردن آن منتقل شود.

 

4. تصدیق: تصدیق یعنی اینكه شخصی كه مورد احترام یا منفور است بگوید فكر، برنامه یا محصول یا شخص معینی خوب یا بد است. تصدیق فنی رایج در تبلیغ، مبارزات سیاسی و انتخاباتی است.

 

5- شایعه: شایعه در فضایی تولید می شود كه امكان دسترسی به اخبار و اطلاعات موثق امكان پذیر نباشد.

 

6- كلی‏ گویی: محتوای واقعی بسیاری از مفاهیمی كه از سوی رسانه های غربی مصادره و در جامعه منتشر می شود، مورد كنكاش قرار نمی گیرد. تولیدات رسانه های غربی در دو حوزه سیاست داخلی و خارجی، مملو از مفاهیمی مانند جهانی شدن، دموكراسی، آزادی، حقوق بشر و... است. اینها مفاهیمی هستند كه بدون تعریف و توجیه مشخص، در جهت اقناع مخاطبان در زمینه ای مشخص بكار گرفته می‏شوند.

 

7- دروغ بزرگ: این تاكتیك قدیمی كه هنوز هم مورد استفاده فراوان است، عمدتاً برای مرعوب كردن و فریب ذهن حریف مورد استفاده قرار می‏ گیرد.

 

8- پاره حقیقت‏ گویی: گاهی خبر یا سخنی مطرح می شود كه از نظر منبع، محتوای پیام، مجموعه ای به هم پیوسته و مرتب است كه اگر بخشی از آن نقل و بخشی نقل نشود، جهت و نتیجه پیام منحرف خواهد شد.

9- انسانیت‏ زدایی و اهریمن‏سازی: یكی از موثرترین شیوه های توجیه حمله به دشمن به هنگام جنگ (نرم و یا سخت)، «انسانیت‏زدایی» است. چه اینكه وقتی حریف از مرتبه انسانی خویش تنزیل یافت و در قامت اهریمنی در ذهن مخاطب ظاهر شد، می توان اقدامات خشونت آمیز علیه این دیو و اهریمن را توجیه كرد.

 

10- ارائه پیشگویی‏ های فاجعه ‏آمیز: در این تاكتیك با استفاده از آمارهای ساختگی و سایر شیوه های جنگ روانی (از جمله كلی‏گویی، پاره حقیقت‏گویی، اهریمن‏سازی و ...) به ارائه پیشگویی‏های مصیبت‏بار می‏پردازند كه بتوانند حساسیت مخاطب را نسبت به آن افزایش داده و بر اساس میل و هدف خویش افكار وی را هدایت نمایند.+

 

11- قطره ‏چكانی: در تاكتیك قطره‏چكانی، اطلاعات و اخبار در زمان های گوناگون و به تعداد بسیار كم و به صورتی سریالی ولی نا منظم در اختیار مخاطب قرار می گیرد تا مخاطب نسبت به پیام مربوطه حساس شده و در طول یك بازه زمانی آن را پذیرا باشد.

12- حذف و سانسور: در این تاكتیك سعی می شود فضایی مناسب برای سایر تاكتیك های جنگ نرم به ویژه شایعه خلق شود تا زمینه نفوذ آن افزایش یابد. در این تاكتیك با حذف بخشی از خبر و نشر بخشی دیگر به ایجاد سوال و مهمتر از آن ابهام می پردازند و بدین ترتیب زمینه تولید شایعات گوناگون خلق می شود.

 

13- جاذبه های جنسی: استفاده از غریزه‏ ی جنسی و نمادهای اروتیكال از تاكتیك‏های مهم مورد استفاده رسانه های غربی است به طوری كه می توان گفت اكثر قریب به اتفاق برنامه های رسانه های غربی از این جاذبه در جهت جذب مخاطبان خویش به ویژه جوانان كه فعالترین بخش جامعه هستند، بهره می‏گیرند.

 

14- ماساژ پیام: در ماساژ پیام، از انواع تاكتیك های گوناگون (حذف، كلی گویی، پاره حقیقت گویی، زمان بندی، قطره چكانی و...) جنگ نرم استفاده می شود تا پیام بر اساس اهداف تعیین شده شكل گرفته و بتواند تصویر مورد انتظار را در ذهن مخاطب ایجاد كند. در واقع در این متد ، پیام با انواع تاكتیك ها ماساژ داده می شود كه از آن مفهوم و مقصودی خاص برآید.

 

15- ایجاد تفرقه و تضاد: ازجمله اموری كه در فرآیند جنگ نرم مورد توجه واقع می شود، تضعیف از طریق تزریق تفرقه در جامعه هواداران و حامیان حریف است. ایجاد و القاء وجود تضاد و تفرقه در جبهه رقیب باعث عدم انسجام و یكپارچگی شده و رقیب را مشغول مشكلات درونی جامعه حامیان خود می كند و از این طریق از اقتدار و انرژی آن كاسته و قدرتش فرسوده شود.

 

16- ترور شخصیت: در جنگ نرم بر خلاف جنگ سخت ، ترور فیزیكی جای خود را به ترور شخصیت داده است. در زمانی كه نمی‏توان و یا نباید فردی مورد ترور فیزیكی قرار گیرد با استفاده از نظام رسانه ای و انواع تاكتیك ها از جمله بزرگ نمایی، انسانیت‏زدایی و اهریمن سازی، پاره حقیقت گویی و... وی را ترور شخصیت می كنند و از این طریق باعث افزایش نفرت عمومی و كاهش محبوبیت وی می شوند. دشمنان انقلاب و نظام اسلامی نیز با استفاده از این تاكتیك و بهره گیری از ابزار طنز، كاریكاتور، شعر، كلیپ های كوتاه و... كه عموماً از طریق اینترنت و تلفن همراه ، پخش می شود به ترور شخصیت برخی افراد سیاسی و فرهنگی موجه و معتبر در نزد مردم می پردازند.

 

17- تكرار: برای زنده نگه داشتن اثر یك پیام با تكرار زمان بندی شده، سعی می كنند این موضوع تا زمانی كه مورد نیاز هست زنده بماند. در این روش با تكرار پیام، سعی در القای مقصودی معین و جا انداختن پیامی در ذهن مخاطب دارند.

 

18- توسل به ترس و ایجاد رعب: در این تاكتیك از حربه تهدید و ایجاد رعب و وحشت میان نیروهای دشمن، به منظور تضعیف روحیه و سست كردن اراده آنها استفاده می شود. متخصصان جنگ نرم، ضمن تهدید و ترساندن مخاطبان به طرق مختلف به آنان چنین القاء می كنند كه خطرات و صدمه های احتمالی و حتی فراوانی بر سر راه آنان ممكن كرده است و از این طریق، آینده ای مبهم و توام با مشكلات و مصائب برای افراد ترسیم می كنند.

 

19- مبالغه: مبالغه یكی از روشهایی است كه با اغراق كردن و بزرگ نمایی یك موضوع، سعی در اثبات یك واقعیت دارد. كارشناسان جنگ روانی، از این فن در مواقع و وقایع خاص استفاده می كنند. غربی ها همواره با انعكاس مبالغه آمیز دستاوردهای تكنولوژیك خود و اغراق در ناكامی های كشورهای جهان اسلام سعی در تضعیف روحیه مسلمانان در تقابل با تمدن غربی دارند.

 

20- مغالطه: مغالطه شامل گزینش و استفاده از اظهارات درست یا نادرست، مشروح یا مغشوش و منطقی یا غیرمنطقی است، به این منظور كه بهترین یا بدترین مورد ممكن را برای یك فكر، برنامه ، شخص یا محصول ارائه داد. متخصصین جنگ نرم، مغالطه را با «تحریف» یكسان می دانند. این روش ، انتخاب استدلال ها یا شواهدی است كه یك نظر را تایید می كند و چشم پوشی از استدلال ها یا شواهدی كه آن نظر را تائید نمی كند

 

اصول و روش‏های مقابله با جنگ نرم

 

اما چه کار کنیم تا بتوانیم با بهره‏گیری از ساز و کارهای مختلف از اعمال تهدیدات نرم پیشگیری کنیم و یا از دامنه اثرات اجتماعی فرهنگی و سیاسی آن ها را کاست و یا از میان برد.

 

برای مقابله با جنگ نرم، نخست باید ویژگی‌های این نوع جنگ را آنالیز كرده و خوب بشناسیم و بدانیم كه جنگ نرم با جنگ سخت، چه تفاوت‌هایی دارد. آنچه در جنگ سخت مورد هدف قرار می‌گیرد، جان انسان‌ها، تجهیزات، امكانات و بناهاست كه معمولا در این مواقع با استفاده از همین مسائلی كه مورد هدف قرار گرفته است، افكار عمومی علیه دشمن فعال می‌شود، در حالی كه در جنگ نرم آن چه هدف قرار می‌گیرد، افكار عمومی است.

 

برای دستیابی به این هدف، باید بیش از گذشته رسانه‌ها را مورد توجه قرار دهیم و افكار عمومی داخلی و جهانی را نسبت به دروغ‌پردازی رسانه‌های خارجی، آگاه كنیم.

 

این دو مهم فقط با تقویت رسانه‌های خودی و تلاش برای بین‌المللی كردن این رسانه‌ها، میسر است. دیپلماسی رسانه‌ای در سیاست خارجی هر كشور به دو صورت تحقق می‌یابد؛ یكی مدیریت رسانه‌ها توسط سازمان‌های دیپلماتیك رسمی كشور و دیگری به صورت خودجوش و در راستای سیاست‌های كلان كشورها.

 

هر ملتی و كشوری دارای منابع قدرت نرم است كه شناسایی و تقویت و سازماندهی آن ها می تواند براساس یك طرح جامع تبدیل به یك فرصت و هجوم به دشمنان طراح جنگ نرم شود. به عنوان مثال، منابع قدرت نرم در ایران را می توانیم «ایدئولوژی اسلامی»، «قدرت نفوذ رهبری»، «حماسه‏آفرینی‏ها» و «درجه بالای وفاداری ملت به حكومت» برشمریم.

 

برخی راه‏ های مقابله با جنگ نرم

 

1. گسترش دامنه و شمول فعالیت‏های فرهنگی.

 

2. افزایش محصولات فرهنگی تأثیرگذار بر جامعه و جوانان.

 

3. ایجاد راه‏های مشروع برای ارضاء نیازهای مردم.

 

4. استفاده از دیپلماسی عمومی.

 

5. استفاده از راهبردهای ویژه در مورد اقوام و اقلیت‏ها: اقلیت‏های جامعه اغلب به سبب داشتن احساس نابرابری، مستعد مخالفت‏ورزی علیه نظام حاكم هستند و دشمنان فرامنطقه ای یكی از میدان های فعالیت خود را در كشورهایی كه دارای تنوع قومیت هاست، قرار می دهند. اما زمانی كه نظام مستقر با انجام راهبردهای مناسب در مناطق محروم و دور از مركز و اختصاص بودجه های لازم در قالب طرح های توسعه همه جانبه خصوصا طرح های اشتغال زا و به كارگیری مدیریت های توانمند در این مناطق و با روحیه جهادی و بسیجی مشغول خدمت به مردم شدند، می توانند آن احساس را كم كنند یا از میان بردارند.

 

6. عملیات روانی متقابل: در مقابله با جنگ نرم نبایستی منفعلانه عمل كرد. عاملان تهدید نرم از انواع تبلیغات، فنون مجاب سازی روش های نفوذ اجتماعی و عملیات روانی به منزله روش های تغییر نگرش ها، باورها و ارزش های جامعه هدف استفاده می كنند. انجام تبلیغات هوشمندانه، سریع با قدرت منطق و اندیشه و احاطه ذهنی بر مخاطبان جنگ نرم می تواند یكی از روش‏های مقابله باشد.



:: برچسب‌ها: دانلود عکس مذهبی برای وضعیت واتساپ عکس مذهبی امام حسین عکس مذهبی برای تصویر زمینه عکس مذهبی پروفایل امام زمان عکس مذهبی دخترانه دانلود عکس مذهبی با کیفیت فول اچ دی مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

چگونه کلیپ مذهبی درست کنیم؟

کلیپ، بریده‌های کوتاه ویدئو است که گاه بخشی از قطعهٔ طولانی‌تری هستند. همچنین به طور تقریبی می‌توان آن را به هر ویدئویی که کوتاه‌تر از برنامه‌های تلویزیونی معمولی باشد، اطلاق کرد.

چگونه کلیپ مذهبی درست کنیم؟

ویندوز 10 شامل ویرایشگر ویدیو (Video Editor)، مجموعه ای کامل از ابزارهای ایجاد و ویرایش ویدیو است که داستان شما را با موسیقی، متن، حرکت و جلوه های سه بعدی بازگو می کند. Video Editor جانشین Movie Maker در ویندوز 10 است، با تمرکز بر ابزارهای خلاقانه با کاربرد آسان که شما را قادر می سازد کلیپ خود را آماده کنید.

 

 

کلیپ مذهبی خود را بسازید:

چگونه کلیپ مذهبی بسازم, آموزش ساخت کلیپ

ساخت کلیپ مذهبی در ویندوز 10

 

 

 

1. برای راه اندازی برنامه video editor عبارت video editor را در نوار جستجو تایپ کنید و یا از فهرست استارت برنامه را راه اندازی کنید.

 

2.  New video project را انتخاب کنید .

 

3. نام کلیپ خود را تایپ کنید.

 

4. عکس ها و فیلم هایی را که می خواهید به Storyboard خود اضافه کنید انتخاب کنید. شما حتی می توانید از Add from web برای یافتن مطالب در بینگ استفاده کنید.

 

 

 

هنگامی که Storyboard خود را سازماندهی کردید، می توانید ظاهر هر عکس یا کلیپ ویدیویی را تغییر دهید.

 

1. دکمه ای مانند Trim یا Split را برای ویرایش انتخاب کنید (فقط کلیپ های ویدیویی).

 

2. برای تغییر مدت زمانی که یک عکس نمایش داده می شود ، Duration را انتخاب کنید و یا چندین عکس را انتخاب کنید و سپس Duration را انتخاب کنید تا مدت زمان همه آنها به یکباره تغییر کند.

 

 

 

متن را اضافه کنید :

چگونه کلیپ مذهبی بسازم, آموزش ساخت کلیپ

آموزش ساخت کلیپ مذهبی

 

 

 

به آسانی می توانید متن را به عکس ها و کلیپ های ویدیویی اضافه کنید.

 

گزینه Text را انتخاب کنید، عنوان یا عبارت را تایپ کنید، سپس یک سبک و یک طرح را انتخاب کنید. همچنین می توانید متن را دقیقاً زمانی که می خواهید درون فیلم خود نمایش دهید.

 

 

 

موسیقی اضافه کنید:

چگونه کلیپ مذهبی بسازم, آموزش ساخت کلیپ

چطورکلیپ مذهبی  بسازم

 

 

قابلیت افزودن لباس حین شست و شو

مشاوره روانشناسی به صورت ویدیو کال

 

می توانید Background music را برای انتخاب از بین چندین آهنگ انتخاب کنید و فیلم خود را با ریتم همگام کنید یا Custom audio را برای افزودن آهنگ های موسیقی، روایت یا جلوه های صوتی خود انتخاب کنید.

 

 

 

افکت را اضافه کنید:

با استفاده از قدرت ویندوز 10 ، می توانید اشیاء سه بعدی یا جلوه های ویژه را به عکس ها و کلیپ های ویدیویی خود اضافه کنید. از فیلترها برای تغییر کلیپ یا عکس ویدیویی خود به سیاه و سفید یا سایر روشهای تصویری استفاده کنید. Motion را انتخاب کنید برای اینکه به عکس ها جلوه بصری بیشتری ببخشید. برای سرعت بخشیدن یا کاهش سرعت کلیپ ویدیویی ، Speed را انتخاب کنید. اگر می خواهید جهت یک عکس یا فیلم را تغییر دهید، فقط نماد Rotate را انتخاب کنید.

 

 

 

چگونه کلیپ مذهبی  بسازم, آموزش ساخت کلیپ

آموزش ساخت کلیپ مذهبی در کامپیوتر

 

 

 

اضافه کردن اشیاء سه بعدی :

1. گزینه 3D library را انتخاب کنید.

 

2. برای چرخش و تغییر اندازه شی و اضافه کردن انیمیشن ها می توانید از این بخش استفاده کنید. همچنین می توانید جلوه های سه بعدی را اضافه، جابجا و تغییر اندازه دهید. همچنین می توانید یک اثر را تا یک نقطه در یک کلیپ ویدیویی anchor بزنید و تماشای اثر را در کنار هم مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: کلیپ مذهبی برای وضعیت واتساپ کلیپ مذهبی جدید کلیپ مذهبی زیبا برای وضعیت کلیپ مذهبی کوتاه کلیپ مذهبی اهل سنت کلیپ مذهبی موبایل کلیپ مذهبی کوتاه کلیپ مذهبی حجاب مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

چگونه کلیپ مذهبی درست کنیم؟

کلیپ، بریده‌های کوتاه ویدئو است که گاه بخشی از قطعهٔ طولانی‌تری هستند. همچنین به طور تقریبی می‌توان آن را به هر ویدئویی که کوتاه‌تر از برنامه‌های تلویزیونی معمولی باشد، اطلاق کرد.

چگونه کلیپ درست کنیم؟

ویندوز 10 شامل ویرایشگر ویدیو (Video Editor)، مجموعه ای کامل از ابزارهای ایجاد و ویرایش ویدیو است که داستان شما را با موسیقی، متن، حرکت و جلوه های سه بعدی بازگو می کند. Video Editor جانشین Movie Maker در ویندوز 10 است، با تمرکز بر ابزارهای خلاقانه با کاربرد آسان که شما را قادر می سازد کلیپ خود را آماده کنید.

 

 

 

کلیپ خود را بسازید:

چگونه کلیپ بسازم, آموزش ساخت کلیپ

ساخت کلیپ در ویندوز 10

 

 

 

1. برای راه اندازی برنامه video editor عبارت video editor را در نوار جستجو تایپ کنید و یا از فهرست استارت برنامه را راه اندازی کنید.

 

2.  New video project را انتخاب کنید .

 

3. نام کلیپ خود را تایپ کنید.

 

4. عکس ها و فیلم هایی را که می خواهید به Storyboard خود اضافه کنید انتخاب کنید. شما حتی می توانید از Add from web برای یافتن مطالب در بینگ استفاده کنید.

 

 

 

هنگامی که Storyboard خود را سازماندهی کردید، می توانید ظاهر هر عکس یا کلیپ ویدیویی را تغییر دهید.

 

1. دکمه ای مانند Trim یا Split را برای ویرایش انتخاب کنید (فقط کلیپ های ویدیویی).

 

2. برای تغییر مدت زمانی که یک عکس نمایش داده می شود ، Duration را انتخاب کنید و یا چندین عکس را انتخاب کنید و سپس Duration را انتخاب کنید تا مدت زمان همه آنها به یکباره تغییر کند.

 

 

 

متن را اضافه کنید :

چگونه کلیپ بسازم, آموزش ساخت کلیپ

آموزش ساخت کلیپ مذهبی

 

 

 

به آسانی می توانید متن را به عکس ها و کلیپ های ویدیویی اضافه کنید.

 

گزینه Text را انتخاب کنید، عنوان یا عبارت را تایپ کنید، سپس یک سبک و یک طرح را انتخاب کنید. همچنین می توانید متن را دقیقاً زمانی که می خواهید درون فیلم خود نمایش دهید.

 

 

 

موسیقی اضافه کنید:

چگونه کلیپ بسازم, آموزش ساخت کلیپ

چطور کلیپ بسازم

 

 

قابلیت افزودن لباس حین شست و شو

مشاوره روانشناسی به صورت ویدیو کال

 

می توانید Background music را برای انتخاب از بین چندین آهنگ انتخاب کنید و فیلم خود را با ریتم همگام کنید یا Custom audio را برای افزودن آهنگ های موسیقی، روایت یا جلوه های صوتی خود انتخاب کنید.

 

 

 

افکت را اضافه کنید:

با استفاده از قدرت ویندوز 10 ، می توانید اشیاء سه بعدی یا جلوه های ویژه را به عکس ها و کلیپ های ویدیویی خود اضافه کنید. از فیلترها برای تغییر کلیپ یا عکس ویدیویی خود به سیاه و سفید یا سایر روشهای تصویری استفاده کنید. Motion را انتخاب کنید برای اینکه به عکس ها جلوه بصری بیشتری ببخشید. برای سرعت بخشیدن یا کاهش سرعت کلیپ ویدیویی ، Speed را انتخاب کنید. اگر می خواهید جهت یک عکس یا فیلم را تغییر دهید، فقط نماد Rotate را انتخاب کنید.

 

 

 

چگونه کلیپ مذهبی بسازم, آموزش ساخت کلیپ مذهبی

آموزش ساخت کلیپ در کامپیوتر

 

 

 

اضافه کردن اشیاء سه بعدی :

1. گزینه 3D library را انتخاب کنید.

 

2. برای چرخش و تغییر اندازه شی و اضافه کردن انیمیشن ها می توانید از این بخش استفاده کنید. همچنین می توانید جلوه های سه بعدی را اضافه، جابجا و تغییر اندازه دهید. همچنین می توانید یک اثر را تا یک نقطه در یک کلیپ ویدیویی anchor بزنید و تماشای اثر را در کنار هم مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: کلیپ مذهبی برای وضعیت واتساپ کلیپ مذهبی جدید کلیپ مذهبی زیبا برای وضعیت کلیپ مذهبی کوتاه کلیپ مذهبی اهل سنت کلیپ مذهبی موبایل کلیپ مذهبی کوتاه کلیپ مذهبی حجاب مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

دانلود عکس مذهبی

 یعنی حدود دو قرن پیش از ظهور اسلام، سران قبلیه‌های عرب در مکه، برای یکسان‌سازی و سامان دادن به پیوستگی و اسامی ماه‌های عرب، گرد هم آمدند. جلسه یاد شده در منزل کلاب بن مره، جد پنجم پیامبر شکل یافت.

 

محرم به معنای حرام شده است. پیش از اسلام عرب، جنگ در این ماه را حرام می‌دانست و ترک مخاصمه می‌کرد؛ لذا از آن زمان این ماه بدین اسم نامگذاری شد و روز اول محرم را اول سال قمری قرار دادند.

 

در توضیح این که چرا ماه‌های دیگر که جنگ در آن‌ها حرام است، محرم نامیده نمی‌شود می‌توان گفت: چون ترک جنگ از این ماه شروع می‌شد به آن محرم گفتند.

 

پس این نامگذاری مربوط به دو قرن قبل از اسلام است و این ماه در همان زمان ماه اول قمری قرار داده شده است.

 

امام رضا (علیه السلام) فرموده‌اند: هر گاه ماه محرم فرا می‌‏رسید، پدرم (موسی بن‏ جعفر (علیه السلام)) دیگر خندان دیده نمی‏‌شد و غم و افسردگی و اندوه بر او غلبه می‌‏یافت تا آن که ده روز از محرم می‏‌گذشت، روز دهم محرم که می‌‏شد، آن روز، روز مصیبت و اندوه و گریه پدرم بود.

 

به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم مجموعه‌ای از اس ام اس‌های ویژه این روز را برایتان گردآوری کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

 

 

 

ایام محرم

 

باز محرم رسید، شدم چه حیران و مست

 

از این همه عاشقی، دوبارهام مست مست

 

باز محرم رسید، شهر سیهپوش توست

 

دل، نگران رنج خواهر مظلوم توست

 

محرم

 

دمید روح غم اندر تن مه غم عالم

 

تو نوحه سر بده چون شد عزای اشرف آدم

 

لباس تیره به تن کن، ز داغ نوحه تو سر کن

 

که گشته ماه عزا و دوباره گشت محرم

 

محرم

 

دوباره فصل غم اومد

 

ماه اشک و شبنم اومد

 

شهر ما مشکی به تن کرد

 

عاشقا محرم اومد

 

محرم

 

شمیم عاطفه در کوچه ها رها شده است

 

دوباره هر شب من رنگ کربلا شده است

 

وزیده در همه جا عطر سیب حضرت عشق

 

قسم به ساحت گریه قسم به ساحت عشق

 

محرم

 

منزلگه عشاق دل آگاه حسین است

 

بیراهه نرو ساده ترین راه حسین است

 

از مردم گمراه جهان راه مجویید

 

نزدیکترین راه به الله حسین است

 

محرم

 

عالم همه قطره و دریاست حسین، خوبان همه بنده و مولاست حسین، ترسم که شفاعت کند از قاتل خویش، از بس که کرم دارد و آقاست حسین

 

محرم

 

پرسیدم: از حلال ماه، چرا قامتت خم است؟ آهی کشید و گفت:که ماه محرم است. گفتم: که چیست محرم؟ با ناله گفت:ماه عزای اشرف اولاد آدم است.

 

محرم

دانلود عکس مذهبی

آبروی حسین به کهکشان می‌ارزد، یک موی حسین بر دو جهان می‌ارزد، گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست، گفتا که حسین بیش از آن می‌ارزد

 

محرم

 

ماه خون ماه اشک ماه ماتم شد، بر دل فاطمه داغ عالم شد. فرا رسیدن ماه محرم را به عزادارن راستینش تسلیت عرض میکنم.

 

محرم

 

عالم همه محو گل رخسار حسین است، ذرات جهان در عجب از کار حسین است. دانی که چرا خانه‌ی حق گشته سیه پوش، یعنی که خدای تو عزادار حسین است

 

ایام محرم

 

پیامک‌های محرم ۹۹

منزلگه عشاق دل آگاه حسین است ، بیراهه نرو ساده‌ترین راه حسین است ، از مردم گمراه جهان راه مجویید ، نزدیک‌ترین راه به الله حسین است

 

محرم

دانلود عکس مذهبی

بی حسین بن علی احساس پیری می کنم

 

نی که پیری بلکه احساس حقیری می کنم

 

گفت سائل از چه رو محکم به سینه می زنی؟

 

گفتم از آینه دل گردگیری می کنم

 

عزاداریتان قبول، التماس دعا

 

محرم

 

گویند كه در روز قیامت علمدار شفاعت زهراست ، علم فاطمه دست قلم عباس است . تسلیت باد فرا رسیدن محرم الحرام

 

محرم

 

سلام من به محرم

 

محرم گل زهرا

 

به لطمه های ملائک

 

به ماتم گل زهرا

 

محرم

 

خنده کنان می رود روز جزا در بهشت

 

هر که به دنیا کند گریه برای حسین . . .

 

ایام محرم

 

السلام علیك یا اباعبدالله : دیباچه عشق و عاشقی باز شود ، دلها همه آماده پرواز شود ، با بوی محرم الحرام تو حسین ، ایام عزا و غصه آغاز شود  آغاز محرم حسینی را تسلیت عرض می‌نمایم

 

محرم

 

به سر غیر از تو سودایی ندارم یا حسین جان ، به دل جز تو تمنایی ندارم یا حسین جان ، خدا داند كه در بازار عشقت ، به جز جان هیچ كالایی ندارم یا حسین جان

 

محرم

 

دلم مست و لبم مست و سرم مست

 

بخون ای دل که صبرم رفته از دست

 

بخون ای دل محرم اومد از راه

 

بخون اجر تو با عباس بی دست

 

محرم

 

عشق یعنی آتش افروخته

 

عشق یعنی خیمه های سوخته

 

عشق یعنی حاجی بیت الحرام

 

دل بریدن‌ها و حج ناتمام

 

عشق یعنی غربت نور دوعین

 

عشق یعنی گریه بر قبر حسین

 

عشق را گویم فقط در یک کلام

 

یا اباالفضل وحسین و والسلام

دانلود عکس مذهبی

محرم

 

ماه خون ماه اشك ماه ماتم شد ، بر دل فاطمه داغ عالم شد . فرا رسیدن ماه محرم را به عزادارن راستینش تسلیت عرض می‌کنم.



:: برچسب‌ها: دانلود عکس مذهبی برای وضعیت واتساپ عکس مذهبی امام حسین عکس مذهبی برای تصویر زمینه عکس مذهبی پروفایل امام زمان عکس مذهبی دخترانه دانلود عکس مذهبی با کیفیت فول اچ دی مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

نگاهی به بهترین فیلم های دینی وکلیپ مذهبی

همچنین بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی ایرانی ؛ از مارمولک تا هزارپا

در ادامه این مطلب مهم ترین فیلم های دینی و مذهبی سینمای ایران را با هم مرور و ماندگارترین‌های آنها را انتخاب می‌کنیم.

 

 

 

فیلم رنگ خدا

فیلم های دینی و مذهبی

 

سال ساخت: 1376

کارگردان: مجید مجیدی

بازیگران: حسین محجوب، محسن رمضانی، سلامه فیضی و فرحناز سفری

محمد پسری نابینا است که در مدرسه نابینایان در تهران تحصیل می‌کند. او در بازه تعطیلات به زادگاه خود برمی‌گردد، اما چون پدرش هاشم پس از مرگ همسرش در تدارک ازدواج مجدد است، محمد را به یک کارگاه نجاری می‌برد تا او را از خود و خانه دور کند. اما با مرگ مادر هاشم و جواب رد نامزد جدیدش، او تنهاتر از همیشه می‌شود و می‌رود که محمد را برگرداند. محمد در راه بازگشت به دلیل شکستن پل، داخل رودخانه می‌رود و تا آستانه غرق شدن پیش می‌رود.

 

رنگ خدا نه تنها یکی از بهترین فیلم های دینی و مذهبی ایرانی، بلکه یکی از شاهکارهای سینمای ایران است. این فیلم تحسین بسیاری از سینماگران و منتقدان داخلی و خارجی را برانگیخته است و جزو پرفروش‌ترین فیلم های شبکه نمایش خانگی در آمریکا بوده است. یکی از مطرح‌ترین منتقدان آمریکایی درباره «رنگ خدا» نوشته است: «این فیلم احساس تقرب به خداوند را برمی‌انگیزد و برعکس دیگر فیلم‌های مذهبی فقط به بالا می‌نگرد و به راست و چپ تمایلی ندارد».

 

 

 

فیلم زیر نور ماه

فیلم های دینی و کلیپ مذهبی

 

سال ساخت: 1379

کارگردان: رضا میرکریمی

بازیگران: حسین پرستار، علی بکائیان، مهران رجبی و شقایق دهقان

ماجرا درباره طلبه جوانی به نام سید حسن است که معتقد است لیاقت لباس روحانیت را ندارد و برعکس پدربزرگش، نفسش حق نیست. اما به اصرار خانواده مجبور می‌شود لباس روحانیت را بخرد تا چند وقت دیگر ملبس شود. روزی که لباس را می‌خرد، پسری لباسش را می‌دزدد و سید حسن سعی می‌کند با تعقیب پسرک لباس را پس بگیرد. اما در این مسیر با افراد کارتن خواب و بی‌خانمان آشنا می‌شود و همین مسئله سبب می‌شود او کتاب‌هایش را بفروشد تا پول آنها را در اختیار پسرک و خواهرش که بزرگتر از اوست بگذارد. سید حسن همچنین خواهر پسرک را از یک خودکشی نجات می‌دهد و در روزی که قرار بود در حوزه ملبس شود، لباس خود را از خواهر پسرک پس می‌گیرد.

 

 

 

فیلم مارمولک

فیلم مذهبی ایرانی

 

سال ساخت: 1382

کارگردان: کمال تبریزی

بازیگران: پرویز پرستویی، رعنا آزادی‌ور، شاهرخ فروتنیان و بهرام ابراهیمی

همچنین بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی ایرانی ؛ از مارمولک تا هزارپا

رضا مارمولک که سارقی خرده‌پا اما حرفه‌ای و سابقه‌دار است بر اثر اتفاقی دستگیر می‌شود و به زندان می‌افتد. او برای اینکه از زندان فرار کند، مجروح و مصدوم می‌شود و توسط بهداری زندان به یک بیمارستان منتقل می‌گردد. رضا در بیمارستان با یک روحانی که او هم بستری شده است هم‌اتاق می‌شود و در یک فرصت مناسب با تعویض لباس، از بیمارستان خارج می‌شود. حالا همه شهر نگاه دیگری به رضا دارند و او را در لباس روحانیت حاج آقا صدا می‌کنند. او در این لباس سعی می‌کند به سمت یکی از شهرهای مرزی برود و از آنجا از کشور خارج شود، اما در یک روستای مرزی کوچک درگیر اتفاقات و مشکلاتی می‌شود و رفته رفته در لباس روحانیت به خدا نزدیکتر می‌شود.

 

 

 

فیلم قدمگاه

کلیپ مذهبی ایرانی

 

سال ساخت: 1382

کارگردان: محمدمهدی عسگرپور

بازیگران: رضا کیانیان، بابک حمیدیان، فرامرز صدیقی، علی اوسیوند و نگار جواهریان

پسری به نام رحمان که در کودکی توسط پدر و مادر سر راه گذاشته شده، به تنهایی در روستا زندگی کرده و بزرگ شده است. او بنا بر نذری که در دل داشته، با خود و خدا عهد کرده است که تا ده سال، هر نیمه شعبان به قدمگاه برود. امسال که نیمه شعبان نزدیک است و آخرین سالی است که رحمان باید نذر خود را ادا کند، خوابی می‌بیند و ماجراها و اتفاقات عجیبی برای او رخ می‌دهد. «قدمگاه» در جشنواره بیست و دوم فیلم فجر، در 9 رشته کاندید دریافت سیمرغ بلورین بود که از میان آنها چهار سیمرغ را از آن خود کرد.

 

 

 

فیلم یک تکه نان

فیلم های دینی و مذهبی

 

سال ساخت: 1383

کارگردان: کمال تبریزی

بازیگران: اسماعیل خلج، احمد آقالو، گلاب آدینه، هومن سیدی و رضا کیانیان

همچنین بخوانید:

شخصیت های ماندگار سریال های محرم ؛ از حیدر تا مختار !

«یک تکه نان» اثر دیگری به کارگردانی کمال تبریزی در فضای دینی و معناگراست. یک سرباز جوان به همراه پیرمردی بداخلاق و مغرور که خود را فردی متدین و بسیار مورد اعتماد مردم می‌داند، راهی روستایی می‌شوند تا با پیرزنی خارق‌العاده دیدار کنند. گفته می‌شود پیرزن که سواد ندارد توانسته به کمک یک پسر جوان حافظ قرآن شود. پس از دیدار پیرمرد با آن پیرزن و ماجراهایی که رخ می‌دهد، مشخص می‌شود پسر جوانی که پیرزن را در آموختن قرآن یاری کرده است، همان سرباز جوانی است که نزد پیرمرد آمده بود. این فیلم برای کمال تبریزی و اسماعیل خلج، دو سیمرغ بلورین کارگردانی و بازیگری مکمل را به ارمغان آورده است.

 

 

 

فیلم دل شکسته

فیلم های درباره مذهب

 

سال ساخت: 1386

کارگردان: علی روئین‌تن

بازیگران: شهاب حسینی، بیتا بادران، فریبا کوثری و خسرو شکیبایی

فیلم عاشقانه «دل‌شکسته» که یکی از بهترین فیلم‌ های عاشقانه سینمای ایران است و بارها از تلویزیون هم پخش شده، می‌تواند در لیست بهترین فیلم‌های عرفانی و مذهبی قرار بگیرد. این فیلم در واقع یادآور همان جمله معروف است که بهترین نوع عشق برای آدمی، آن است که از عشق زمینی به عشق آسمانی برسد.

 

جوانی مذهبی به نام امیرعلی با بازی درخشان شهاب حسینی در پروژه‌ای دانشگاهی با دختری آشنا می‌شود و بر اساس گروه‌بندی که استادشان انجام داده باید پایان‌نامه خود را با هم به سرانجام برسانند. دختر و خانواده‌اش از فرهنگی متفاوت است که آنچنان در قید و بند مذهب نیستند و امیرعلی و مادرش به شدت معتقد به اهل بیت هستند. رفته رفته در حین انجام پروژه امیرعلی عاشق دخترک می‌شود و دختر هم حس می‌کند امیرعلی نیمه گمشده اوست، اما وقتی امیرعلی به خواستگاری دختر می‌رود پدرش او و اسلام و امام حسین را مورد تمسخر قرار می‌دهد و می‌گوید: «تو به درد دختر من نمی‌خوری!». اما در ادامه اتفاقات عجیبی می‌افتد و در شب عاشورا، پدر دختر به اهل بیت و دین و راه خداوند ایمان می‌آورد.

 

 

 

فیلم استشهادی برای خدا

فیلم های درباره کلیپ مذهبی

 

سال ساخت: 1386

کارگردان: علیرضا امینی

بازیگران: محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علی سرابی و جمشید هاشم‌پور

فیلم سینمایی «استشهادی برای خدا» ماجرای یک راهبان قطار به اسم فتحی است که وقتی حس می‌کند زمان مرگش فرا رسیده است، پس از سال‌ها به روستای پدری خود برمی‌گردد و در تلاش است از مردمی که از او ناراحت و آزرده هستند، حلالیت بطلبد. او در زمان‌های دور راجع به همسرش صحبت‌های ناروایی داشته و سبب فرار او از روستا شده است و حالا برای اینکه آسوده‌تر به پیشگاه خداوند برود از مردم می‌خواهد حلالیت خود را بنویسند و امضا کنند و بدین ترتیب استشهادنامه‌ای برای خداوند آماده می‌کند.

 

این فیلم اولین همکاری جدی «محسن تنابنده» و «احمد مهرانفر» است که بعدها به یک زوج درخشان در کمدی سینما و تلویزیون تبدیل شدند.

 

 

 

فیلم کتاب قانون

فیلم مذهبی ایرانی

کلیپ مذهبی

سال ساخت: 1387

کارگردان: مازیار میری

بازیگران: پرویز پرستویی، دارین حمزه، داوود فتحعلی بیگی و نگار جواهریان

فردی به نام رحمان که به مهندس رحمان توانا معروف است در یک ماموریت خارج از کشور، عاشق دختری مسیحی می‌شود. رحمان و خانواده‌اش بسیار معتقد و مذهبی هستند و همین سبب می‌شود که ژولیت برای ازدواج با رحمان مسلمان شود. ژولیت پس از روی آوردن به اسلام، سعی می‌کند تمام مسائلی که در دین اسلام بر آنها تاکید شده است را به نحو احسن اجرا کند و از اینکه می‌بیند خانواده رحمان و افراد پیرامونش به توصیه‌های اسلامی و دینی بی‌تفاوت هستند تعجب می‌کند. مشکل بزرگ ژولیت که حالا نامش را به آمنه تغییر داده این است که بسیاری از مسلمانان شناسنامه‌ای که در ایران می‌بیند تمام احکام و توصیه‌های مهم دین اسلام را زیر پا می‌گذارند و با این وضعیت همدیگر را مسلمان می‌خوانند. پرویز پرستویی در این فیلم حضوری شیرین و درخشان دارد و در چند تیپ متفاوت ظاهر شده است.



:: برچسب‌ها: کلیپ مذهبی برای وضعیت واتساپ کلیپ مذهبی جدید کلیپ مذهبی زیبا برای وضعیت کلیپ مذهبی کوتاه کلیپ مذهبی اهل سنت کلیپ مذهبی موبایل کلیپ مذهبی کوتاه کلیپ مذهبی حجاب مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهید علی شاه سنایی متولد ۱۳۶۴ از نیروهای لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام بود که به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم عقیله‌ بنی هاشم عازم سوریه شد و به شهادت رسید. وی نهمین شهید مدافع حرم از خطه شهید پرور اصفهان بود که در دفاع از حرم حضرت زینب (س) آسمانی شد. در ادامه متن کامل وصیت نامه دلنشین این شهید والا مقام را خواهید خواند که آن را با این عبارت «شهادت لباس تک سایزی است که ما باید با اعمال و رفتار و اخلاص، خود را اندازه آن کنیم» آغاز کرده و پایان آن را به این بیت «ما خانه به دوشان غم سیلاب نداریم/ جز پسر فاطمه ارباب نداریم» اختصاص داده است.

وصیت نامه شهدا روحانی

به نام خدا

"شهادت لباس تک سایزی است که ما باید با اعمال و رفتار و اخلاص، خود را اندازه آن کنیم…..انشاالله

پروردگارا من با تو عهد بستم که در دنیا به فرمان تو باشم. شهادت بر یگانگی و توحید تو میدهم که جز تو خدایی نیست. تو یگانه و بی همتایی، تو یکتا و شریکی نداری، گواهی می دهم که بهشت و جهنم حق است و موجود؛ و اقرار می کنم که حساب و کتاب و میزان و صراط حق است.

 

خدایا تو را سپاس می گویم این لیاقت را به من عطا نمودی که پی به عظمت تو ببرم و حق را از باطل تشخیص دهم، آن گاه خانه و زندگی را رها کنم و به سوی تو هجرت نمایم و در صف رزمندگان و جهادگران راه تو حضور یابم و از مظلومان عالم دفاع کنم.

 

خدایا امید آن دارم که سرخی خونم، سیاهی گناهانم را غسل دهد و پاک شدن از گناه موجب آن شود که در جمع شهدای اسلام سر افکنده نباشم.

 

بیشتر بخوانید:از تکه تکه شدن خالکوبی شهید مدافع حرم تا شهید جوانی که قید BMW را زد! + فیلم

 

در این راه کسی را مجبور نکرد که از پدر و مادر عزیزتر از جانم و از همسر مهربان و یار و یاور و در سختی ها و اقوا مم چشم بپوشم، بلکه تنها برای رضای خدا و پیروی از ولایت فقیه و دفاع از مظلوم و نابود کردن دشمنان اسلام.

 

ای مردم این جانها از خودمان نیست، آن را خداوند تبارک و تعالی به ما داده و روزی هم از همه می گیرد. پس اگر این بدنها برای مرگ آفریده شده است که چه بهتر که انسان در راه خدا کشته شود."

 

سفارش به برادران و خواهران دینی

و اما ای برادران و خواهران دینی به شما سفارشی می کنم به پیروی از ولایت فقیه و گوش دادن و عمل بی قید و شرط به فرمایشات ایشان و احترام به پدر و مادر که خیلی به گردن ما حق دارند، خواندن زیارت عاشورا، من خود هر صبح و شام زیارت عاشورا را می خواندم، نتیجه آن را در زندگی دیدم و از خدا بخواهید که به همه ما اشک چشم و دل مناجات عنایت کند، مخصوصا در مجالس روضه امام حسین(ع).

 

صحبت شهید با پدر و مادر

اما پدر و مادر عزیزم من می دانم شما با چه زحمتی مرا بزرگ کردید من هر چه دارم بخاطر روزی حلالی است که شما سر سفره آوردید و تلاش کردم که شما را از خود راضی کنم اما نتوانستم و از شما می خواهم مرا حلال کنید و در نبود من صبر کنید و صبور باشید مانند امام حسین و حضرت زینب و به خود افتخار کنید که چنین فرزندی تقدیم انقلاب کردید من هم قول می دهم که اگر اختیار داشته باشم شما را شفاعت کنم و اگر خواستید در مراسم من گریه کنید برای جوان امام حسین(ع) و شهدای دشت کربلا گریه کنید و بعد از من، هوای همسر و فرزندم زهرا کوچولو را داشته باشید.

 

 صحبت شهید با همسرش و سفارش برای تربیت دخترش زهرا

و صحبتی با همسر مهربانم شما هم مرا حلال کنید در این چند سالی که با هم بودیم از شما جز احترام و بزرگی و پاک دامنی ندیدم و از شما تشکر می کنم که یار و یاور من در سختی ها و رسیدن به خدا بودی و از پدر و مادرت هم تشکر می کنم که چنین دختری تربیت کردند و از شما می خواهم که زهرا کوچولو نور چشم من را مانند خودت تربیت کنی و مسایل دینی را به او آموزش دهی و هوای پدر و مادرم را هم داشته باشی و در نبود من صبور باشی و خواهش می کنم که در مراسمم خود را کنترل کنی و الگو باشی، من هم شما را فراموش نخواهم کرد ای مهربان ترین همسر دنیا خیلی دوستت دارم و شما را به خدای بزرگ می سپارم و امیدوارم که حضرت زهرا شما را شفاعت کند.

 

سخن شهید با همکاران

ای همکاران و پاسداران سبز پوش به خود افتخار کنید که در این نهاد مقدس مشغول به خدمت و در صف رزمندگان و جهاد گران هستید و دعا کنید که همگی عاقبت به خیر شویم و از شما می خواهم که این حقیر را حلال کنید مخصوصا بچه های با مرام گروهان تخریب و ۲۰ روز از مرخصی های استحقاقی من را به خاطر کم کاریها و کارهای شخصی که در وقت اداری انجام داده ام کم کنید، اگر شهادت قسمتم شد مرا در گلستان شهدا دفن کنید.

 

صحبت شهید با خواهران و برادران خود

خواهر و برادران خوبم شما هم مرا حلال کنید و سعی کنید در همه شرایط باعث سر بلندی پدر و مادر باشید و جای خالی مرا در خانه برای پدر و مادر پر کنید و در خانه با صدای بلند اذان بگویید و قرآن بخوانید و احترام به پدر و مادر را فراموش نکنید که بهشت زیر پای مادران است و در مراسم من آبرو داری کنید و هر کس در مراسم من شرکت کرد احترام کنید.

 

سخنی با بچه های هیئت ال یس

و شما رفقا و بچه های محل و بچه های هیئت ال یاسین، قدر این جلسه ها را داشته باشید و سعی کنید در این جلسه ها شرکت کنید و شما را وصیت می کنم که در مورد دیگران قضاوت نکنید، ما همه در حال امتحان هستیم. امیدواریم که موفق باشید و این بنده حقیر را هم حلال کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهید علی شاه سنایی متولد ۱۳۶۴ از نیروهای لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام بود که به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم عقیله‌ بنی هاشم عازم سوریه شد و به شهادت رسید. وی نهمین شهید مدافع حرم از خطه شهید پرور اصفهان بود که در دفاع از حرم حضرت زینب (س) آسمانی شد. در ادامه متن کامل وصیت نامه دلنشین این شهید والا مقام را خواهید خواند که آن را با این عبارت «شهادت لباس تک سایزی است که ما باید با اعمال و رفتار و اخلاص، خود را اندازه آن کنیم» آغاز کرده و پایان آن را به این بیت «ما خانه به دوشان غم سیلاب نداریم/ جز پسر فاطمه ارباب نداریم» اختصاص داده است.

وصیت نامه شهدا

به نام خدا

"شهادت لباس تک سایزی است که ما باید با اعمال و رفتار و اخلاص، خود را اندازه آن کنیم…..انشاالله

پروردگارا من با تو عهد بستم که در دنیا به فرمان تو باشم. شهادت بر یگانگی و توحید تو میدهم که جز تو خدایی نیست. تو یگانه و بی همتایی، تو یکتا و شریکی نداری، گواهی می دهم که بهشت و جهنم حق است و موجود؛ و اقرار می کنم که حساب و کتاب و میزان و صراط حق است.

 

خدایا تو را سپاس می گویم این لیاقت را به من عطا نمودی که پی به عظمت تو ببرم و حق را از باطل تشخیص دهم، آن گاه خانه و زندگی را رها کنم و به سوی تو هجرت نمایم و در صف رزمندگان و جهادگران راه تو حضور یابم و از مظلومان عالم دفاع کنم.

 

خدایا امید آن دارم که سرخی خونم، سیاهی گناهانم را غسل دهد و پاک شدن از گناه موجب آن شود که در جمع شهدای اسلام سر افکنده نباشم.

 

بیشتر بخوانید:از تکه تکه شدن خالکوبی شهید مدافع حرم تا شهید جوانی که قید BMW را زد! + فیلم

 

در این راه کسی را مجبور نکرد که از پدر و مادر عزیزتر از جانم و از همسر مهربان و یار و یاور و در سختی ها و اقوا مم چشم بپوشم، بلکه تنها برای رضای خدا و پیروی از ولایت فقیه و دفاع از مظلوم و نابود کردن دشمنان اسلام.

 

ای مردم این جانها از خودمان نیست، آن را خداوند تبارک و تعالی به ما داده و روزی هم از همه می گیرد. پس اگر این بدنها برای مرگ آفریده شده است که چه بهتر که انسان در راه خدا کشته شود."

 

سفارش به برادران و خواهران دینی

و اما ای برادران و خواهران دینی به شما سفارشی می کنم به پیروی از ولایت فقیه و گوش دادن و عمل بی قید و شرط به فرمایشات ایشان و احترام به پدر و مادر که خیلی به گردن ما حق دارند، خواندن زیارت عاشورا، من خود هر صبح و شام زیارت عاشورا را می خواندم، نتیجه آن را در زندگی دیدم و از خدا بخواهید که به همه ما اشک چشم و دل مناجات عنایت کند، مخصوصا در مجالس روضه امام حسین(ع).

 

صحبت شهید با پدر و مادر

اما پدر و مادر عزیزم من می دانم شما با چه زحمتی مرا بزرگ کردید من هر چه دارم بخاطر روزی حلالی است که شما سر سفره آوردید و تلاش کردم که شما را از خود راضی کنم اما نتوانستم و از شما می خواهم مرا حلال کنید و در نبود من صبر کنید و صبور باشید مانند امام حسین و حضرت زینب و به خود افتخار کنید که چنین فرزندی تقدیم انقلاب کردید من هم قول می دهم که اگر اختیار داشته باشم شما را شفاعت کنم و اگر خواستید در مراسم من گریه کنید برای جوان امام حسین(ع) و شهدای دشت کربلا گریه کنید و بعد از من، هوای همسر و فرزندم زهرا کوچولو را داشته باشید.

 

 صحبت شهید با همسرش و سفارش برای تربیت دخترش زهرا

و صحبتی با همسر مهربانم شما هم مرا حلال کنید در این چند سالی که با هم بودیم از شما جز احترام و بزرگی و پاک دامنی ندیدم و از شما تشکر می کنم که یار و یاور من در سختی ها و رسیدن به خدا بودی و از پدر و مادرت هم تشکر می کنم که چنین دختری تربیت کردند و از شما می خواهم که زهرا کوچولو نور چشم من را مانند خودت تربیت کنی و مسایل دینی را به او آموزش دهی و هوای پدر و مادرم را هم داشته باشی و در نبود من صبور باشی و خواهش می کنم که در مراسمم خود را کنترل کنی و الگو باشی، من هم شما را فراموش نخواهم کرد ای مهربان ترین همسر دنیا خیلی دوستت دارم و شما را به خدای بزرگ می سپارم و امیدوارم که حضرت زهرا شما را شفاعت کند.

 

سخن شهید با همکاران و وصیت نامه شهدا

ای همکاران و پاسداران سبز پوش به خود افتخار کنید که در این نهاد مقدس مشغول به خدمت و در صف رزمندگان و جهاد گران هستید و دعا کنید که همگی عاقبت به خیر شویم و از شما می خواهم که این حقیر را حلال کنید مخصوصا بچه های با مرام گروهان تخریب و ۲۰ روز از مرخصی های استحقاقی من را به خاطر کم کاریها و کارهای شخصی که در وقت اداری انجام داده ام کم کنید، اگر شهادت قسمتم شد مرا در گلستان شهدا دفن کنید.

 

صحبت شهید با خواهران و برادران خود

خواهر و برادران خوبم شما هم مرا حلال کنید و سعی کنید در همه شرایط باعث سر بلندی پدر و مادر باشید و جای خالی مرا در خانه برای پدر و مادر پر کنید و در خانه با صدای بلند اذان بگویید و قرآن بخوانید و احترام به پدر و مادر را فراموش نکنید که بهشت زیر پای مادران است و در مراسم من آبرو داری کنید و هر کس در مراسم من شرکت کرد احترام کنید.

 

سخنی با بچه های هیئت ال یس

و شما رفقا و بچه های محل و بچه های هیئت ال یاسین، قدر این جلسه ها را داشته باشید و سعی کنید در این جلسه ها شرکت کنید و شما را وصیت می کنم که در مورد دیگران قضاوت نکنید، ما همه در حال امتحان هستیم. امیدواریم که موفق باشید و این بنده حقیر را هم حلال کنید.



:: برچسب‌ها: وصیت نامه شهدای مدافع حرم وصیت نامه شهدا درباره حجاب وصیت نامه شهدای شاخص وصیت نامه شهدای انقلاب وصیت نامه شهدا درباره نماز وصیت نامه شهدای دانش آموز وصیت نامه تاثیرگذار شهید دانلود وصیت نامه شهدا مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

متن های راز و نیاز باخدا در تصاویر مذهبی نوشته های بی نظیر و ناب

اگر برای پروفایل شبکه های اجتماعی خود به دنبال عکس های با موضوع راز و نیاز با خدا هستید، در این مطلب می توانید با انواع عکس درد و دل با خدا آشنا شوید.

 

در تمامی لحظاتی که با پروردگار خلوت می کنید و در درگاه باری تعالی به راز و نیاز می پردازید و از اعماق وجود و با احساسی سرشار از ترس و ایمان، معبود خود را صدا می زنید در این لحظات قطعا به خدواند نزدیکتر خواهید بود و غم و اندوه از دل و جانتان زودوده می گردد. برای یادآوری این لحظات زیبا می توانید به سراغ انواع عکس با موضوع در و دل، راز و نیاز و تشکر از خدواند بروید و با ارسال این عکس ها برای دیگران و یا انتخاب آن ها برای پروفایل، این لحظات و احساسات ناب زندگی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. از این رو در ادامه می توانید نظاره گر انواع متن های راز و نیاز باخدا در عکس نوشته باشید .

 

مجموعه زیبا تصاویر مذهبی درد دل با خدا برای پروفایل

در مطلب پیش رو، نمونه های فوق العاده زیبا و جذاب از عکس نوشته با جملات  زیبا و راز و نیاز با خدا را گردآوری کرده ایم، که هر یک از این عکس ها دارای متن های دعایی زیبا و ناب می باشند. به همین منظور در ادامه می توانید به تماشایی انواع عکس درد دل با خدا بنشینید و ضمن لذت بردن از مشاهده این مجموعه زیبا، در نهایت بهترین عکس ها را برای پروفایل صفحه شخصی خود انتخاب و دانلود نمایید.

 

متن های راز و نیاز با خدا در عکس نوشته های بی نظیرعکس پروفایل دخترانه زیبا در مورد راز و نیاز با خدا

 

متن های راز و نیاز با خدا در عکس نوشته های بی نظیر    عکس نوشته دعایی زیبا برای راز و نیاز با خدا

 

متن های راز و نیاز با خدا در عکس نوشته های بی نظیرعکس نوشته در مورد خدا با جملات دعایی زیبا

 

متن های راز و نیاز با خدا در عکس نوشته های بی نظیرعکس پروفایل عاشقانه با جملات مفهومی ناب

 

متن های راز و نیاز با خدا در عکس نوشته های بی نظیرعکس نوشته های قرآنی با متن فارسی و عربی

 

متن های راز و نیاز با خدا در عکس نوشته های بی نظیرعکس پروفایل دعایی زیبا

 

متن های راز و نیاز با خدا در عکس نوشته های بی نظیرعکس نوشته پسرانه جدید با جملات زیبا و خاص درباه خدا

 

تصاویر مذهبی جالب درد دل با خداطرح نوشته درباره خدا با متن دعایی زیبا



:: برچسب‌ها: تصاویر مذهبی کودکانه تصاویر مذهبی 4k تصاویر مذهبی پس زمینه گوشی تصاویر مذهبی با کیفیت تصاویر مذهبی متحرک تصاویر مذهبی پروفایل تصاویر مذهبی برای پروفایل تصاویر مذهبی محرم مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

ارسال بدافزار در پی دانلود فایل‌های دانلود عکس مذهبی

کلاهبرداری از طریق دانلود فایل های مذهبی

رئیس پلیس فتا استان مازندران هشدار داد: شهروندان هنگام دانلود زیارت عاشورا، مداحی‌های ویژه ماه محرم مراقب باشند در دام مجرمان سایبری گرفتار نشوند.

 

پايگاه اطلاع‌رسانی پليس فتا: سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا استان مازندران‌ اظهار داشت: بسیاری از فایل‌های آلوده به جاسوس افزارها و بدافزارها هنگام دانلود نرم افزارهای خاص توسط کاربر بدون اطلاع او بر روی سیستم نصب می‌شود.

 

وی افزود: یکی از راه‌های سرقت اطلاعات کاربران، ارسال بدافزار است که معمولاً در قالب فایل‌های ضمیمه شده است، کاربر به هنگام نصب برنامه مجوزهایی (از قبیل دسترسی به دفترچه تلفن، پیامک‌ها، تماس‌های تلفنی و…) را به نرم‌افزار می‌دهد از این رو به مجرمان سایبری اجازه نفوذ به تلفن همراه قربانی را می‌دهد.

 

سرهنگ خورشاد دانلود نرم افزارها و دانلود عکس مذهبی و ادعیه‌های مذهبی ویژه محرم را مناسب‌ترین روش برای ارسال بدافزار دانست و گفت: با توجه به اینکه دانلود و دریافت فایل‌های مذهبی، زیارت عاشورا، نرم افزارهای مرتبط در این ایام افزایش پیدا می‌کند لذا پیش‌بینی می‌شود ارسال این‌گونه بدافزارها در قالب فایل‌ها در ایام محرم وجود دارد؛ بنابراین هموطنان عزیز باید دقت و حساسیت بیشتری در دانلود و نصب فایل‌های مذهبی داشته باشند.

 

رئیس پلیس فتا استان مازندران‌ در خصوص دیگر ترفند این مجرمان سایبری گفت: در پی تبلیغات دانلود مداحی یا فایل‌های مذهبی با کم‌ترین قیمت شاهد ارسال لینک‌های جعلی در کانال‌ها و شبکه‌های‌اجتماعی هستیم که کاربران به صفحات جعلی پرداخت هدایت کرده؛ منجر به سرقت اطلاعات بانکی و در نهایت خالی شدن حساب شهروندان می‌شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: متأسفانه برخی از شهروندان به توصیه‌های پلیس توجه نکرده و منجر به از دست دادن موجودی حساب بانکی‌شان تمام می‌شود.

 

سرهنگ خورشاد برای جلوگیری از نفوذ بدافزارها به کاربران توصیه کرد: آنتی ویروس سیستم خود را به روز کرده و بعد از هردانلود اقدام به ویروس کشی سیستم کنند.

 

وی تاکید کرد: برای دانلود برنامه‌ها و فایل‌های و دانلود عکس مذهبی حتما از طریق سایت‌های معتبر اقدام کنند و به هیچ عنوان به پیام‌ها یا کانال‌های راه افتاده در شبکه‌های اجتماعی اطمینان نکنند.

 

رئیس پلیس فتا استان مازندران‌ از شهروندان درخواست کرد: توصیه‌‌های پلیس فتا را جدی گرفته و آنها را به کار ببندید تا در معرض این‌گونه کلاهبرداری قرار نگیرید و در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir لینک مرکز فوریت‌های سایبری با ما درمیان بگذارید.



:: برچسب‌ها: دانلود عکس مذهبی با کیفیت دانلود عکس مذهبی برای وضعیت واتساپ عکس مذهبی برای پروفایل واتساپ عکس مذهبی امام حسین عکس مذهبی برای تصویر زمینه عکس مذهبی پروفایل امام زمان عکس مذهبی دخترانه دانلود عکس مذهبی با کیفیت فول اچ دی مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alitala

پادکست چیه؟ و برای ساخت پادکست و یا کلیپ مذهبی چی نیاز داریم؟

پادکست مجموعه ای هست از محتواهای صوتی که به صورت سریالی منتشر میشه، کاربرا هم میتونن یک کانال پادکست رو دنبال کنن و از مطالب جدیدش مطلع بشن.

 

خود podcast از دو کلمه iPod (پلیر موسیقی اپل) و Broadcast (پخش عمومی) تشکیل شده.

جهت ساخت کلیپ مذهبی از روش زیر استفاده کنید 

پس اون ویدئوهایی که تو اینستاگرام میبینید، پادکست نیست ولی بدلیل اینکه خیلی‌ها از روش ساختش پرسیدن، به زودی یه پست آموزشی براش میزارم.

 

برا ساخت پادکست شما یه دستگاه ضبط صدا میخواید که میتونه موبایلتون باشه، یه نرم افزار ویرایش صدا، یه جا برا به اشتراک گذاریش و ذوق به میزان لازم.

 

{گام 1} برا ساخت پادکست حتما باید تجهیزات حرفه ای داشته باشیم؟

خب اگه داشته باشید که چه بهتر ولی نه تو شروع، خیلی از پادکستر ها کارشون رو با موبایل و کمترین امکانات شروع کردن، یادتون باشه مهمتر از کیفیت صدا، کیفیت مطلبی هست که ارائه میدید.

 

اصن تا حالا شنیدین بگن این پادکسته مطالب بدرد نخوری داره ولی صداش عالی ضبط شده برا همین گوش میدم؟ کمال گرا نباشید و زودتر کار رو اجرا کنید.

 

توی پست ساخت پادکست راحت تر از این نمیشه اپ عالی anchor رو معرفی کردم که پروسه ساخت و میزبانی پادکست با موبایل رو راحت و دوست داشتنی میکنه و برا شروع عالیه.

 

[آپدیت جدید] توی همین چند روز هم یه پست میزارم در مورد ساخت پادکست با گوشی.

 

مثلا نمونه IQ6 که هم به آیفون وصل میشه، هم پاپ فیلتر داره و هم کیفیت خوبی داره.

 

نرم‌افزار ضبط صدا برای گوشی

نرم‌افزارهای ضبط صدا برا گوشی متفاوتن، حتما چک کنید که کیفیت قابل قبول رو داشته باشه. چون بعضی از رکوردر ها کیفیت رو کم میکنن که حجم زیاد نشه.

 

برا اندروید Easy Voice Recorder و Titanium Voice Recorder کیفیت خوبی دارن، برا iOS چک نکردم اما تو این مقاله Channel B گفته Voice  Recorder Free مناسبه.

 

پیشنهاد من تیتانیوم هست، برا تنظیمش، قسمت تنظیمات رو بیارید و تو Audio Quality مثل عکس تنظیمش کنید Sample rate رو CD quality و Encoding Format رو Highest quality بزارید، تیک استریو رو هم بردارید.

 

تنظیمات Titanium Recorder برای ضبط پادکست

 

فقط یه نکته اینکه مطمئن باشید موبایلتون فضای خالی داشته باشه (حدود 600 مگ برا هر ساعت).

 

تجهیزات ضبط صدای حرفه‌ای‌تر

حالا اگه خواستید با کیفیت بهتر ضبط کنید با تجهیزات گرون قیمت مثل میکروفن داینامیک و کارت صدا شروع نکنید، اول از همین میکروفن یقه‌ای‌ها مثل Rode smartLav plus یا Boya استفاده کنید.

 

هم کیفیت خوبی داره هم به موبایل وصل میشه هم اینکه اگه بعدا خواستید مصاحبه حضوری داشته باشید راحت میتونید ازش استفاده کنید.

 

[آپدیت جدید] از چند تا از دوستانی که پادکست حرفه ای میسازن مثل استرینگ کست پرسیدم گفتن برند Zoom میکروفن های خیلی خوبی میسازه.

 

[آپدیت جدید] اخیرا دیدم برند یانمای چند تا میکروفن استودیویی خوب با قیمت خیلی مناسب زده.

 

اگه علاقه‌مند بودید که در مورد میکروفن ها مطلب دیگه‌ای بزارم تو کامنت‌ها بگید که یه پست بهش اختصاص بدم.

 

تجهیزات جانبی ضبط صدا [آپدیت جدید]

من در شروع کار پیشنهاد نمی‌کنم ولی اگه باز خواستید کیفیت ضبط صداتون بهتر بشه دو آیتم دیگه کمک میکنه.

 

۱. Vocal Booth: از اونجا که ما نمی‌تونیم یه اتاق رو کلا بیصدا کنیم و بالاخره یه صدای جابجایی هوا وجود داره.

 

میایم فضای دور میکروفن رو محافظت شده میزاریم تا جریان هوا رو ثابت نگه داره:

 

مکعب ضبط صدای آکوستیک و کلیپ مذهبی

 

یا راه کم هزینه‌ترش اینه که سه طرف میکروفن پتو یا بالش بزارید اگر هم خواستید آموزش ساخت این مکعب رو ببینید.

 

۲. پاپ فیلتر: موقع ادای بعضی از حروف مثل “پ” یا “ت” حجم زیادی از هوا از دهان خارج میشه.

 

گذاشتن پاپ فیلترجلوی میکروفن از ضبط این صدای باد جلوگیری میکنه ولی بنظرم برای شروع  اصلا مهم نیست.

 

حتی میتونید آموزش ساخت پاپ فیلتر رو هم خودتون یاد بگیرید.

 

آموزش ساخت پاپ فیلتر

 

{گام 2} اگه تو ساخت پادکست، مصاحبه با مهمان داشتیم چکار کنیم؟

فقط کافیه چند تا نکته کوچولو رو رعایت کنید تا کیفیت به یه حد قابل قبول برسه.

 

برا مهمانتون کار رو آسون کنید

همین که برا شرکت تو پادکست شما کلی وقت میزارن و از برنامه های دیگشون میزنن کلی کار کردن، دیگه کار رو براشون سخت نکنید.

 

گاهی درخواست نصب یه اپ هم با مقاومت از سمت مهمونتون روبرو میشه.

 

روی یه نرم افزار برا تلفن اینترنتی مثل Skype, Google hangout یا Ringr یا حتی anchor به توافق برسید.

 

خوبی Ringr اینه که صدای هر طرف رو جدا ضبط میکنه بعد خودش میکس میکنه، آخر کار هم انگار صدا تو یه مکان ضبط شده ولی خب پولیه.

 

متاسفانه واقعیت اینه که دسترسی ما به یه سری ابزار ها از طرف مسئولین خودمون محدود شده و یه سری های دیگش هم ما رو تحریم کردن مثل Google voice.

 

[آپدیت جدید] خیلی دنبال ابزاری که کار رو راحت کنه و با همین موبایل بشه ضبط کرد گشتم، در نهایت یه اپ عالی پیدا کردم که صدای مهمانتون و خودتون رو جدا ضبط میکنه و بعد یکیش میکنه که از قضا رایگان هم هست.

کلیپ مذهبی بسیار عالیست 

اسم اپلیکیشن Anchor هست، app و جزئیاتش رو تو پست ساخت پادکست راحت توضیح دادم.

 

از اونور اپلیکیشن های تلفن اینترنتی امکان ضبط مکالمه رو به بقیه نرم افزارهای موبایل نمیدن، البته میشه با Cube Call Recorder این کار رو کرد اما باید گوشی روت شده باشه.

 

یه نرم افزار دیگه بنام Call Recorder – IntCall هست، به نظر خوب میات، هم خودش از طریق اینترنت زنگ میزنه، هم اینکه ضبط میکنه ولی خب من سراغش نرفتم چون باید از تک تک مهمان ها میخواستم رو گوشیشون اینو نصب کنن. شما اگه استفاده کردید نظرتون رو تو کامنت بنویسید.

 

نتبجه نهایی اینکه دو تا راهکار وجود داره، بزارید مهمانتون با هر نرم افزاری که راحت هست بیاد و شما با نسخه کامپیوتر اون نرم افزار صدا رو ضبط کنید.

 

و صدای خودتون رو هم جدا با موبایل یا رکوردر دیگه ای ضبط کنید و در نهایت تو ادیت با هم میکسش کنید.

 

صدای مهمان رو توی تنظیمات Recording devices ویندوز Stereo Mix رو فعال کنید و از اون طریق ضبط کنید البته با audacity میشه بهتر این کار رو کرد که به زودی تنظیماتش رو میزارم.



:: برچسب‌ها: کلیپ مذهبی برای وضعیت واتساپ کلیپ مذهبی جدید کلیپ مذهبی زیبا برای وضعیت کلیپ مذهبی کوتاه کلیپ مذهبی اهل سنت کلیپ مذهبی موبایل کلیپ مذهبی کوتاه کلیپ مذهبی حجاب مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()