خرید اتوکلاو
نوشته شده توسط : alitala

انواع کلاس‌ اتوکلاو ها و قیمت های آن 

اتوکلاو‌ها در انواع کلاس تقسیم بندی می‌شوند:

اتوکلاو کلاس N که قادر است لوازم جامد بدون پوشش را استریل کند. این اتوکلاو برای مطب دندانپزشکی مناسب نیست.

اتوکلاو کلاس S که برای سطوح صاف، ابزار آلات جامد بدون پوشش و پوشش‌دار مثل کاغذ و پارچه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کلاس هم برای تجهیزات دندانپزشکی مناسب نیست.

اتوکلاو کلاس B که علاوه بر داشتن توانایی‌های کلاس N و S توانایی استریل مواد نساجی را هم دارد. دارای پمپ وکیوم قوی و سیکل خشک کن می باشد، که انواع این کلاس در ابعاد مختلف برای کلینیک‌های دندانپزشکی مناسب است.

ابعاد و ظرفیت‌های مختلف اتوکلاو شرکت سلامت صنعت بوعلی 

قبل از خرید اتوکلاو برای مطب باید به چند نکته توجه کنید که یکی از این نکات مهم تعیین ابعاد اتوکلاو دندانپزشکی و ظرفیت آن نسبت به نیازتان است. این که اگر شما در یک مطب بزرگ با بیماران زیاد سرو کار دارید یک اتوکلاو بزرگ یا دو اتوکلاو متوسط نیاز دارید و اگر در یک کلینیک کوچک مشغول به کار هستید یک اتوکلاو کوچک هم نیاز شما را برآورده می‌کند. اتوکلاو‌ کلاس B‌ که مخصوص دندانپزشکی است از ظرفیت 8 لیتر تا ظرفیت ۲۴ لیتر در بازار وجود دارد که هر چه اندازه ظرفیت آن بیشتر باشد طبیعتا مصرف انرژی بیشتری هم دارد.

هنگام خرید اتوکلاو به ابعاد آن هم دقت کنید که آیا جای کافی در مطب برای گذاشتن اتوکلاو وجود دارد یا خیر که اگر فضای اندکی دارید می‌توانید از اتوکلاو رومیزی استفاده کنید. اگر برای یک مطب تقریبا شلوغ قصد خرید این دستگاه استریل را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم به جای خرید اتوکلاو بزرگ از دو عدد اتوکلاو متوسط استفاده کنید به این صورت هر اندازه که تجهیزات استریل نیاز دارید بر طبق نیازتان از دستگاه استفاده خواهید کرد. چنانچه که یکی از دستگاه‌ها نیاز به سرویس داشت دستگاه دیگر را در اختیارتان خواهید داشت. اما آیا با وجود همه این اطلاعات برند‌های مختلف اتوکلاو دندانپزشکی را می‌شناسید؟





:: برچسب‌ها: اتوکلاو,اتوکلاو بخار,اتوکلاو بیمارستانی,اتوکلاو ایرانی,اتوکلاو کلاسb, ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: