کیفیت دستگاه اتوکلاو ایرانی چگونه است؟
نوشته شده توسط : alitala

کیفیت دستگاه اتوکلاو ایرانی چگونه است؟

 

دستگاه اتوکلاو تولید ایران بخصوص کلاس N بدلیل شباهت به زود پز های رایج و تجربه شرکت های ایرانی در ساخت قطعات این دستگاه، اتوکلاو ایرانی کیفت قابل قبولی دارد. اتوکلاو ها المان های الکتریکی زیادی ندارند و قیمت اصلی این دستگاه ها استیل به کار رفته در آنها است لذا خرید دستگاه ایرانی صرفه اقتصادی زیادی برای آزمایشگاه های داخلی دارد.

 

تفاوت اتوکلاو و فور درچیست؟

 

دستگاه اتوکلاو وظیفه استریل سازی با بخار آب را دارد و فور یا آون وظیفه گرم نمودن نمونه آزمایش را تا دمای ۲۰۰ درجه سلسیوس دارد و این عملیات تحت فشار اتمسفر است درحالیکه در اتوکلاو تحت فشار ۱ بار عملیات صورت می پذیرد.

 

ارسال دستگاه اتوکلاو ایرانی توسط رویان ایران چند روزه انجام می شود؟

 

دستگاه اتوکلاو های سطلی معمولا به صورت آماده می باشند و یا نهایتا ۱ هفته زمان ساخت آنها به طول می انجامد، درحالیکه عملیات ساخت دستگاه اتوکلاو کلاس B تا یک ماه زمان می برد.

 

قیمت دستگاه اتوکلاو در چه رنجی می باشد؟

 

در شش ماهه دوم سال ۹۹ قیمت دستگاه اتوکلاو ایرانی کلاس N سطلی در بازه ی ۷.۵ تا ۱۵ میلیون تومان برای اتوکلاو های ۲۵، ۵۰، ۷۵ و  ۱۰۰ لیتری می باشد و اتوکلاو های کلاس B از ۲۵ میلیون تومان شروع شده و تا چند صد میلیون تومان معامله می شود.

 

خرید اتوکلاو با چه ضمانتی صورت میگیرد؟

 

خرید دستگاه اتوکلاو ایرانی با ۱ سال ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش در سلامت صنعت بو علی صورت می‌گیرد. دستگاه اتوکلاو سطلی نیاز به نصب توسط شرکت ندارد و به راحتی دستگاه آماده کار می باشد. اما نصب اتوکلاو کلاس B در محل صورت می پذیرد.





:: برچسب‌ها: اتوکلاو بیمارستانی,اتوکلاو ایرانی,اتوکلاو کلاسb, ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: